Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
las dat je ook ervaring had met tri tren.
wat was je ervaring daar op ?
in mijn tri tren zit 60 mg tren ace 60 mg tren e en 60 mg tren hex
wil daar elke dag 0,7 ml van zetten.
Hoor graag jou mening.
ga zo door man je fysiek ziet er goed uit!

Daarom elke dag dan lijkt het mij dat je vrij stabiele waardens hebt!
Maar goed om te weten zal het in de gaten houden!
Ben benieuwd.
goeie tip van mij!zolang je de Engelse niet koopt ben je goed brogoeie tip van mij!
Engelse werkt voor geen meter koop het merk dat ze in amerika veel gebruiken en in UK
UK is engeland dus wat is het nou Amerika of UK? Of bedoelde je USA, ben een beetje in de war
trust me!!!
Moodswings langs alle kanten op tritren bro... gains waren er snel en kracht ook.
Het enigste wat mij niet echt aanstond op tritren = moeilijke stabiele bloedwaarden door de combi van verschillende esters en ik had er veel uitslag van (acné) ook draaide ik soms weg in mijn kop dus ik denk dat er ook vanalles met mijn bloeddruk aan de hand was. verder heb ik het gewoon met sustanon om de dag genomen ging perfect.
Ik wens je al veel succes en 0.7ML is geen overdreven dosering dus het zou perfect kunnen![]()
zelf prik ik enanthaat 2x per week gaat primaIk ken OP persoonlijk. Hij ligt in het ziekenhuis na een 'plotselinge hartaanval' sinds 25 september 2014. Ik ben vorige week zaterdag laatst langsgeweest en alles gaat langzaam beter. De doctor heeft gezegt dat zijn lichaam de dosis niet meer aankon en het zeer wss door de doseringen kwam die hij gebruikte(de doseringen heb ik doorgegeven). OP zal over een week weer naar huis kunnen gaan maar door trainen wordt hoogst afgeraden. Ook moet hij de kosten allemaal ZELF bekostigen omdat de aanleiding aas waren. Jullie worden op de hoogte gehouden!