Fitness Seller

How low can i go!!!

• Topic Starter Topic Starter
trunks, drop eens je voedingsschema of iig wat je en hoeveel je ongeveer eet perdag
IDD zieke schouders.

Er is inderdaad en progressie binnne elf dagen Nice! :P

Goed om te zien ook.

Schouders zijn idd huge !

Sterke benches Trunks!
Het doet je log ook eer aan, al dat geschreeuw in je vorige logs is niet voor niets geweest.

trunks, drop eens je voedingsschema of iig wat je en hoeveel je ongeveer eet perdag
IDD zieke schouders.

Ik eet gewoon E/K/V 40/40/20 en als ik niet meer droger word dan hou ik alles hetzelfde buiten mijn carbs die ik met 10% verlaag. Ik eet niet veel verschillend op een dag. Elke dag zelfde maaltijden, simpel ;)
Ik eet s'morgens 100gram havermouth in mijn shake samen met water!!! En 4x per dag kip/rijst/olijfolie.
250gram rijst verdeeld over 4maaltijden en elke maaltijd 250gram kipfillet erbij en een scheutje olijfolie. dus 1kilo kipfillet per dag!! tussen mijn maaltijden door drink ik ook 3 shakes per dag van ieder 50gram eiwitten per shake en dat drink ik alleen met water en 3gram Leucine erbij om spierafbraak tegen te gaan:D tussen door eet ik ook cashewnoten en dat is het :) Niet moeilijk en simpel klaar te maken, ik maak het altijd s'morgens vroeg zelf klaar:D
Ik eet mijn kip/rijst met olijfolie hardcore all the way zonder saus of dergelijke!!!

---------- Toegevoegd om 12:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:19 ----------

Er is inderdaad en progressie binnne elf dagen Nice! :P

Goed om te zien ook.

Schouders zijn idd huge !

thanx :) ja schouders heb ik altijd al gehad en geen moeite voor moeten doen. het zijn mijn biceps die nooit 1cm erbij willen groeien :p

---------- Toegevoegd om 12:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:21 ----------

Sterke benches Trunks!
Het doet je log ook eer aan, al dat geschreeuw in je vorige logs is niet voor niets geweest.

Thanx Punjab :) fijn dat je ook langskomt.
Ja al het geschreeuw is natuurlijk niet voor niks geweest, het heeft mij wakker geschut en mij nog harder gemotiveerd om vooruit te gaan:D
Ik weet nu pas wat hard trainen is en vroeger niet echt eigenlijk, het was gewoon kuren en minder mijn best doen in de gym en met mijn voeding. Nu is het voor alsof ik competities draai. zo belangerijk is het voor mij geworden bro :)

Wtf bro, dat is minimaal 360gr eiwit.

Ik eet gewoon E/K/V 40/40/20 en als ik niet meer droger word dan hou ik alles hetzelfde buiten mijn carbs die ik met 10% verlaag. Ik eet niet veel verschillend op een dag. Elke dag zelfde maaltijden, simpel ;)
Ik eet s'morgens 100gram havermouth in mijn shake samen met water!!! En 4x per dag kip/rijst/olijfolie.
250gram rijst verdeeld over 4maaltijden en elke maaltijd 250gram kipfillet erbij en een scheutje olijfolie. dus 1kilo kipfillet per dag!! tussen mijn maaltijden door drink ik ook 3 shakes per dag van ieder 50gram eiwitten per shake en dat drink ik alleen met water en 3gram Leucine erbij om spierafbraak tegen te gaan:D tussen door eet ik ook cashewnoten en dat is het :) Niet moeilijk en simpel klaar te maken, ik maak het altijd s'morgens vroeg zelf klaar:D
Ik eet mijn kip/rijst met olijfolie hardcore all the way zonder saus of dergelijke!!!

Lekker man, ik weet wat je bedoelt met alleen olijfolie en niets anders XD is fking smaakloos opgegeven moment ga je over je nek. heb ik vooral met kwark. na 2 weken 2 bak perdag ben ik echt echt helemaal zat.

Wtf bro, dat is minimaal 360gr eiwit.

dat zou goed kunnen :) 150gram eiwitten uit mijn shakes al en 200gram uit de kipfillet das al 350gram zonder mijn rijst en havermouth berekend waar ook een beetje eiwitten inzitten:D

---------- Toegevoegd om 17:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:42 ----------

Lekker man, ik weet wat je bedoelt met alleen olijfolie en niets anders XD is fking smaakloos opgegeven moment ga je over je nek. heb ik vooral met kwark. na 2 weken 2 bak perdag ben ik echt echt helemaal zat.

ja inderdaad het is smaakloos maar ik spoel het gewoon lekker door met water ;) haha
Gelukkig is dit maar tijdelijk en niet voor altijd :p dus is wel te doen.
Als de resultaten er maar zijn das al wat telt voor mij

soms maakt me ma me kip, en dan doet ze er uien en tomaat en knoflook bij en wat zwarte peper. 100x beter dan die droge smaakloze troep die ik zelf maak XD

soms maakt me ma me kip, en dan doet ze er uien en tomaat en knoflook bij en wat zwarte peper. 100x beter dan die droge smaakloze troep die ik zelf maak XD

haha ja dat kan wel smaken alleen de scheten die je laat van de uien:D
Ik lust echt graag hetgeen dat ik zelf kook en ik zet er niks van kruiden op of zout... gewoon droog kipfillet en het bevalt mij prima zo :)

haha als dat voor je werkt, dan wrm niet. ik ga al over me nek bijna van de kwark. de kipfilet nog niet, maar ik wissel het nu af alsvolgt:
maandag: 250 gr kipfillet en 200 gr rundertartaar
dinsdag: 250 gram kalkoen fillet-250gram kipfillet
woensdag: 200 gr rundertartaar- 250 gr kalkoenfillet
en dit zo door, anders wordt ik helemaal ziek van de kipfillet.

haha als dat voor je werkt, dan wrm niet. ik ga al over me nek bijna van de kwark. de kipfilet nog niet, maar ik wissel het nu af alsvolgt:
maandag: 250 gr kipfillet en 200 gr rundertartaar
dinsdag: 250 gram kalkoen fillet-250gram kipfillet
woensdag: 200 gr rundertartaar- 250 gr kalkoenfillet
en dit zo door, anders wordt ik helemaal ziek van de kipfillet.

haha ja dat is ook heel goed :) Alleen vind ik kalkoen wel wat duur voor wat het is. Maar is wel het beste vlees voor op te cutten:D

Oke UPDATE!!!! Stand van zaken voor't moment 81.3kilo en duidelijk veel droger!!!
Bovenste 2 abs voelen al hard aan als ik ze opspan. de abs eronder daar zit nog een heel dikke laag over dus dat zal nog even geduld worden. Ik blijf bij mijn plan en dieet tot eind volgende week dan zet ik er terug een update foto op.

Laatst bewerkt:
Guys deze moeten jullie zien:D Juist 2weken bezig en maar 700gram kwijt en ik kom precies razendsnel droger... Ik ben er zelf verbaast van hoe snel het deze keer gaat... zou het aan de para liggen???

1511901_679127928814045_1952664827295110881_n.jpg

Jezus dit gaat hard :p

Nice bro

Dafuk, wereld van verschil.

Gaat lekker joh!! Leuke log!

Frankkr bedankt maat...

---------- Toegevoegd om 09:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:01 ----------

Ja ik kon het niet laten om een foto erop te zetten want ik was verschoten van de resultaten...
Een beetje abnormaal op zo'n korte tijd... zo snel is het nooit gegaan tijdens cutten, en ik heb nooit mijn gewicht kunnen vasthouden tijdens cutten... dus eigenlijk ben ik nog aan't gainen want ik ben in BodyFatt gezakt en mijn gewicht is maar 700gram minder:D

---------- Toegevoegd om 09:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:03 ----------

Gaat lekker joh!! Leuke log!

Fijn dat je het leuk vind... ik denk wel dat het ergens moet stoppen met zo snel te cutten. maar daar hebben we dan Methyl tren voor om de laatste paar procentjes te laten zakken

Terug
Naar boven