XXL Nutrition

Gestopt Hox contest log - Wordt die ecto nou eindelijk eens serieus?

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ook adhv hun site. En voor gewicht neem ik dan altijd 450-500gr
 
Zooo weer de kutse training van de week done. Ik ga high rep squat er uit halen, word er echt gek van. Ga elke keer met tegenzin naar de gym toe, en form lijkt ook nergens op doordat ik reps rush. Als ik elke rep rustig brace dan red ik het niet met m'n conditie.

Gym was bijna leeg dus even een goed setje aangezet hnnnnnnnng euphorea Coolbuilder
fce93007c6939857cc7c5370ba388303.png



squat
3x10x20kg
3x60kg
1x70kg
4x9x90kg

rdl
5x60kg
4x12x87,5kg ez

smith standing calf raise
10x20kg
10x60kg
3x8x102,5kg

leg press
3x12x139kg

unilat ham curl
3x12x21kg

unilat leg extension
3x12x21kg

seated smith calf raise
3x12x130kg

30 min incline walk

Toen nog even wat poseren, gym was leeg dus kleine shape update gedaan. Goeie confrontatie wel dat ik nog flink wat moet droppen. Einde contest ga ik ook niet redden, foto's inzenden ga ik niet doen maar blijf wel gewoon doorgaan voor de motivatie.

Overige foto's zal ik jullie besparen want fysiek is gewoon te slecht daarvoor. Alleen deze RLS vond ik wel leuk
6d1416fead4275b8565117787983e4ad.png


Nu mooie postworkout
e2348c9e3359a972aaa2590478c673c6.png
 
High rep squatten is de shit :D
 
Overige foto's zal ik jullie besparen want fysiek is gewoon te slecht daarvoor. Alleen deze RLS vond ik wel leuk
6d1416fead4275b8565117787983e4ad.png
Looking good bro! Goed wijd..goede erectoren:thumbs:
 
Jij bent niet goed in pull-ups?! Dat zou je niet verwachten op basis van bovenstaande foto! :D
 
Dam son naice back
 
Pussy out he? Geen contest foto's enzo. Zyzz is not proid of you my son.

Zyzz zou schijt hebben en wel posten, zelfs dickpicks.
 
Pussy out he? Geen contest foto's enzo. Zyzz is not proid of you my son.

Zyzz zou schijt hebben en wel posten, zelfs dickpicks.
Wie weet man, maar ik red het niet. En kan als natty niet nog meer gas geven, gaat alleen maar massa kosten dan.
 
Wie weet man, maar ik red het niet. En kan als natty niet nog meer gas geven, gaat alleen maar massa kosten dan.

Zo denk ik er ook over, slow en steady dalen in vp zonder massa in te leveren staat boven deze contest.
 
Zo denk ik er ook over, slow en steady dalen in vp zonder massa in te leveren staat boven deze contest.

Wat ik me nu afvraag, is slow en steady ongeveer 500 kcal onder behoefte of rond de 250?
 
Baby got back!
 
Wat ik me nu afvraag, is slow en steady ongeveer 500 kcal onder behoefte of rond de 250?
Beginnen met 500...daarna zakken met 250
 
Wat ik me nu afvraag, is slow en steady ongeveer 500 kcal onder behoefte of rond de 250?

500 en pas weer verlagen als je 2weken ofzo niet afvalt, velen maken de fout om elke week te gaan verlagen wat vaak niet nodig is, ik zit al 6 van de 8 weken op 2700kcal en progressie is nog steeds goed.
 
500 en pas weer verlagen als je 2weken ofzo niet afvalt, velen maken de fout om elke week te gaan verlagen wat vaak niet nodig is, ik zit al 6 van de 8 weken op 2700kcal en progressie is nog steeds goed.
Lucky bastard! Dat ga ik niet redden met die luie mensen baan van mij..:o
 
Post gewoon die foto's. Je doet het niet voor ons maar voor jezelf. Is ook leuk om later er op terug te kijken :)

Skatermarvin flexx123
Ik cutte op 3000kcal en creeede een kcal defict met cardio. Wat op 2800-2900 kcal kwam. Viel wekelijks niet meer dan 300gram af. Dus dat 500kcal defict is imo beetje bs :emo:

Maar elke lichaam anders toch?
 
85kg hoop dat ik soon gewicht drop ander cardio erbij rip.

Pre tren rage story
>wil naar gym en winkel voor kwark
>30 min zoeken naar portomonee
>spoorloos
>vind 10 euro contant
>stapt in auto
>ondertussen 45 min later
>15 m van huis avondvierdaagse
>10 min wachten
>ziet ruimte dus gaat met auto er tussen
>tren opa wordt boos
>rij achteruit want hij laat me er niet langs
>kind zit op achterruit (2kmh no worries)
>wacht nog 10 min
>stoet bijna voorbij
>tren opa sprint naar politie
>politie vraagt om rijbewijs
>portoonee kwijt
>WAAR GA JE NAAR TOE?
>supermarkt en dan sportschool
>SUPERMARKT ZONDER PORTOMONEE??
>tren opa blijft boos doen
>uit eindelijk mocht ik weg want zei portomonee ligt op sportschool waar ik nu ga ophalen
>portomonee blijkt niet op sportschool te liggen
>i cry
gr
goed verhaal lekker kort, ondertussen had ik er dus al geen zin meer in. Overal ook dikke spierpijn dus meh

machine row
15x30kg
3x12x61,5kg

lat pulldown
10x30kg
3x10x89kg wordt zwaar, microloaden it is

face pull
3x15x32kg

straight arm pulldown
3x15x23kg

bb shrug
10x50kg
3x15x87,5kg

bayesian curl
3x12x17,25kg

bayesian side raise
3x15x12kg

bayesian hammer curl
3x10x17,25kg



Zo denk ik er ook over, slow en steady dalen in vp zonder massa in te
leveren staat boven deze contest.

Wat ik me nu afvraag, is slow en steady ongeveer 500 kcal onder behoefte of rond de 250?

Baby got back!

Beginnen met 500...daarna zakken met 250

500 en pas weer verlagen als je 2weken ofzo niet afvalt, velen maken de fout om elke week te gaan verlagen wat vaak niet nodig is, ik zit al 6 van de 8 weken op 2700kcal en progressie is nog steeds goed.

Lucky bastard! Dat ga ik niet redden met die luie mensen baan van mij..:o
Onderhoud schommelt elke dag, dus de ene dag zal je lager/hoger onder onderhoud zitten. Zolang je niet kilo's per week dropt en je kracht behoudt vind ik het prima. Zodra kracht dramatisch dropt gaat het fout.

Post gewoon die foto's. Je doet het niet voor ons maar voor jezelf. Is ook leuk om later er op terug te kijken :)

Skatermarvin flexx123
Ik cutte op 3000kcal en creeede een kcal defict met cardio. Wat op 2800-2900 kcal kwam. Viel wekelijks niet meer dan 300gram af. Dus dat 500kcal defict is imo beetje bs :emo:

Maar elke lichaam anders toch?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven