XXL Nutrition

Gestopt Hox contest log - Wordt die ecto nou eindelijk eens serieus?

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goeie rug man, mooie shape! :D
 
Hele lift carrière het idee dat ik echt 0 gains maak, maar als je het dan naast elkaar zet blijkt er toch wel wat progressie :D. Dit is ongeveer van start (semi-serieus) lift tot nu.
a0e2cd948f5c1e07952897082b147b81.png

Mooi dat ik vroeger (en nog steeds wel :P) geobsedeerd was met progress pics maken, heb echt honderden zo niet duizenden foto's.

nee pillz ik hoef geen pm xx

Goeie rug man, mooie shape! :D
Thanks, achterkant ben ik inderdaad wel content mee, behalve hamstrings dan.
Je geeft zelf de oplossing al! Spuit er in. Hoxzyz gaat die contest kieren.
Komt goei, soon bestellen :rolleyes:
 
Wtf is er gebeurd "eind 2015"? Bulk er tegenaan gesmeten? Of data verkeerd?:D
 
Heel nice, je hebt echt hele goede progressie gemaakt!
 
Wel degelijk goede progressie!

En een mooi verhaal:roflol:
 
Kga stuk om je story :roflol::roflol:

Nice progress pics man! Eind contest ook gewoon posten, is mooi om je eindresultaat in poseer poses te zien.
 
85,8kg

Zo dat was me m'n dagje wel. Hele kutte dag op werk met wat kut nieuws, dus had wel zin om even te vlammen in de gym. Eenmaal thuis 200g kebab met kant en klare toverrijst, die rijst is echt hnnnnnnnng man. Toen ik het op had echter wel een dipje. 19:00 toch maar naar de gym gesleept. Aankomend bij de gym, helemaal leeg behalve 1 persooneel waar ik goed mee overweg kan. Eerst even halfuurtje gekloot en gemeten.

Laatste meting vorige week woensdag
heup 16mm > 16mm
borst 9mm > 7mm
been 19mm > 19mm
buik 18mm > 17mm

Taille 81cm

Van 62mm naar 59mm dus. Had liever wat meer gehad maar ben alleen maar aangekomen deze week. Can't have it all. Ook nog 7 punts en andere 4 punts gedaan voor the fun, maar dat heb ik niet genoteerd.

Nog wat spierpijn in triceps, oh well. Push it is

Incline bonks
3x10x20kg
3x40kg
4x8x50kg

ohp tng
5x20kg
3x10x35kg harder dan vorige week

weighted pushup
3x12x8,75kg

bayesian side raise
4x15x10,5kg

skullcrusher
3x13x20kg + ez

1 arm overhead cable extension
3x15x11kg

bayesian fly
3x15x14,5kg mmc :marvin:

31 min incline lopen met nog 5 min lopen volgens apparaat protocol.

Gym was al even dicht maar mocht nog wel m'n gang gaan. Dus besloten nog even pomp proberen te krijgen

db side raise // cable flyes
lowweight 5 setjes voor the fun of zo, daarna nog wat poses geoefend.

Nu kwark + fruit hnnnnnnnnnng

Wel degelijk goede progressie!

En een mooi verhaal:roflol:
Thanks marv, probeer log zo een beetje leuk te houden. Zou zelf immers nooit stemmen op mensen die hun log minimaal updaten. Log weegt altijd mee in stemming imo.
Kga stuk om je story :roflol::roflol:

Nice progress pics man! Eind contest ook gewoon posten, is mooi om je eindresultaat in poseer poses te zien.
Zie wel man, voor nu is progress aan voorkant van lichaam kut.
 
Hoe kwam je zo dik?
Gewoon lui en veel vreten?
 
Lui ben ik ja, maar wel altijd gesport. Gewoon veel (stiekem) vreten. Zakken chips mee naar boven, uit school frikandellen broodjes etc etc.

Zeiden je ouders er niks van?
 
Wat is de bad news? :rolleyes:

Mijn voorkant is iik rip geworden het sfgelopen jaar door school :roflol:
Maar je moet schijt hebben je doet t voor je zelf he.

En die frikandellenbroodjes ken ik heel goed... middelbareschool pauze fuck thath shit
 
Zeiden je ouders er niks van?
M'n vader is zelf ook te zwaar, m'n broer vroeger ook maar die is nu weer normaal. M'n moeder wou wel dat ik naar een dietiste ging of zo maar daar schaamde ik me voor. Jaren geprobeerd af te vallen maar bleef voornamenlijk stiekem eten. Elke keer zei ik tegen m'n zelf, volgende week start ik. Echt jaaaren tegen mezelf gezegd.

Kan me nog heel goed herinneren dat ik maandag ochtend op de bank zat te wachten totdat ik naar school kon, en dacht; shit het is volgende week. Myfitnesspal geïnstalleerd en toen is het hele proces gestart :P
 
Lui ben ik ja, maar wel altijd gesport. Gewoon veel (stiekem) vreten. Zakken chips mee naar boven, uit school frikandellen broodjes etc etc.
Dit klinkt als mijn middelbare school tijd! Heb ik alleen geluk gehad dat ik nooit echt dik ben geworden.

Zeker in HAVO 4 vrat ik dagelijks drie broodjes kroket/frikandel. In tussenuren naar de super..hele pakken bokkepootjes, hele appeltaarten of naar de snackbar of McD

Thanks marv, probeer log zo een beetje leuk te houden. Zou zelf immers nooit stemmen op mensen die hun log minimaal updaten. Log weegt altijd mee in stemming imo.
Dit geldt bij mij ook. Verder neem ik de progressie die iemand maakt ook mee, maar dat doet helaas niet iedereen..

Goede training en cardio trouwens! 30 minuten incline lopen is pittig man!!
 
Wat heeft geluk ermee te maken dat je niet meer at dan je verbruikte? :p
Blijkbaar verbrande ik nog aardig wat met naar school fietsen enzo. Ik vrat echt alleen maar rotzooi..

Dus ja, zie het als geluk dat het nooit echt uit de hand is gelopen..
 
84,6kg, wel wat naar beneden maar had liever meer gezien.
Wat is de bad news? :rolleyes:

Mijn voorkant is iik rip geworden het sfgelopen jaar door school :roflol:
Maar je moet schijt hebben je doet t voor je zelf he.

En die frikandellenbroodjes ken ik heel goed... middelbareschool pauze fuck thath shit
Niks speciaals gewoon beetje irritatie.
Dit klinkt als mijn middelbare school tijd! Heb ik alleen geluk gehad dat ik nooit echt dik ben geworden.

Zeker in HAVO 4 vrat ik dagelijks drie broodjes kroket/frikandel. In tussenuren naar de super..hele pakken bokkepootjes, hele appeltaarten of naar de snackbar of McD

Dit geldt bij mij ook. Verder neem ik de progressie die iemand maakt ook mee, maar dat doet helaas niet iedereen..

Goede training en cardio trouwens! 30 minuten incline lopen is pittig man!!
Is het complete praatje wat telt IMO. Mwhoa valt mee begin op zo'n 7% incline @4.5kmh en eindig op 10 of 11% @4.5kmh. Podcast op, en tijd is zo voorbij
Wat heeft geluk ermee te maken dat je niet meer at dan je verbruikte? :p
:emo:
Blijkbaar verbrande ik nog aardig wat met naar school fietsen enzo. Ik vrat echt alleen maar rotzooi..

Dus ja, zie het als geluk dat het nooit echt uit de hand is gelopen..
Had niet echt veel beweging plus het stiekeme eten laat het wel uit de hand lopen :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven