XXL Nutrition

Gestopt Hox contest log - Wordt die ecto nou eindelijk eens serieus? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hopelijk heb je lekker kunnen cardio'n op Defqon, ik zag wat toffe filmpjes voorbij komen op FB, zag er gezellig uit!

Succes met de kater :P
 
Dat is zo fucked up! Alle spiegels ontwijken een dag na een G-ezelig feestje:roflol:
83,1kg. -0,2kg tegen over gister. Alleen net wekelijkse meting gedaan en eigenlijk nergens centimeters op verloren terwijl weekgemiddelde wel -0.9kg. Misschien door vocht inderdaad, of zelf meten niet heel accuraat is.
Hopelijk heb je lekker kunnen cardio'n op Defqon, ik zag wat toffe filmpjes voorbij komen op FB, zag er gezellig uit!

Succes met de kater :P
Ik heb denk ik nog nooit zo'n pijn aan het einde van een feest in m'n voeten gehad. Kater is gelukkig bijna niet aanwezig, behalve ontzettende droge mond.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Zoals gezegd meting vandaag. Borst -1cm, de rest omhoog of gelijk gebleven wat ik moeilijk kan geloven met die gewichtdrop en post fissa. Ah well, misschien verkeerd gemeten. Pull it is.

Wou er in, en er uit. Zo snel mogelijk, shit bezet = volgorde omgooien.

machine row
15x**
3x12x64kg

bb shrug
10x60kg
3x12x90kg

bayesian curl
3x12x7kg nieuwe pulley.

face pulls
3x12x33,5kg

straight arm pulldown
3x15x24,25kg

cable pulldown
5x**x**

db hammer curl
3x12x12kg

gok zo'n 30-45 min.


Dit..:exactly:

Geweldig:rocker2::dance::banana::dance::rocker2:
Vind zelf meten altijd kut, aangezien ik best veel lovehandles heb scheelt 1cm verticaal over m'n buik soms wel een paar cm omvang..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven