Fitness Seller

Gestopt Hox contest log - Wordt die ecto nou eindelijk eens serieus?

Contest
Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
83,2kg. Push it is.

incline bonks
2x10x20kg
3x40kg
4x11x50kg vpr +1 rep prima.

ohp tng
3x20kg
3x11x35kg p*ssy gewicht maar high rep ohp is echt verdomd zwaar :emo:

weigthed pushup
1xbw
3x12x11,25kg

bayesian fly
3x10x16,5kg

bayesian side riase
3x12x9,5kg

skullcrusher
3x15x20kg

1 arm overhead cable extension
3x12x9,5kg

35 min incline loopband.

Valt me niks tegen voor post festival, cardio wordt ook steeds makkelijker om te doen. Stop overigens ook met creatine, vind het kut om elke dag te nemen. Vergeet het wel eens. Ook heb ik in m'n lift carrière misschien al zo'n 2kg creatine genomen, maar voel er nooit effect van. Dus wie weet iets extra gewichtsverlies een deze dagen.

Hij is niet naar Pinkpop geweest:roflol:

:exactly:
Zwarte cross jonguuuuh

Laatste x dat ik defqon was is er aardig wat alcohol achterover gegaan. Was wel before gym time tho.

En neen ben niet naar pinkpop geweest nee :p
Alcohol drink ik zelden. En als ik dat doe met bepaalde middelen beland ik op de ghbo

83.1kg

damn wat was het warm in de gym, niet te houden.

lowbar squat
f**k highbar.
3x5x20kg
2x60kg
1x80kg
4x6x92,5kg

rdl
5x60kg
4x12x90kg

paused smith calf raise
10x60kg
3x8x107,5kg

unilat ham curl
4x12x22kg

unilat leg extension
3x12x22kg

leg extension
geen zin in legpress, dus deze maar wat meer volume. Maar dan met 2 benen
12x60kg
2x10x90kg

35 min incline lopen. Cardio gaat me steeds beter af :D

Alcohol op een hardcorefeest? Iedereen daar zit toch aan het water i.v.m. je-weet-wel :tanden::shake::nut:
Water want alcohol is katabool!!

Laatst bewerkt:
Lekker bezig!

Ik heb zelf een fitnesszaak, en daarin heb ik grote ventilatoren hangen die ook verneveld water kunnen spuiten zonder dat dit iets nat maakt, verkoelt de ruimte zooo lekker en is niet zo ongezond als airco

• Like
Waarderingen: BB_
Lekker bezig!

Ik heb zelf een fitnesszaak, en daarin heb ik grote ventilatoren hangen die ook verneveld water kunnen spuiten zonder dat dit iets nat maakt, verkoelt de ruimte zooo lekker en is niet zo ongezond als airco
Wij hebben een plat dak, en geen airco. Alleen van die rondraaidegen aan het plafond die geen fl**ker uithalen volgens mij.

Sterk meis

Wij hebben een plat dak, en geen airco. Alleen van die rondraaidegen aan het plafond die geen fl**ker uithalen volgens mij.
Die dingen koelen niet en zorgen er alleen maar voor dat ik verkouden word. Een vernevelaar in de gym zou echt superchill zijn.

Verwende p*ssy boys willen airco :trollface:

Thanks meis
Die dingen koelen niet en zorgen er alleen maar voor dat ik verkouden word. Een vernevelaar in de gym zou echt superchill zijn.
Nog nooit van gehoord tbh.

Verwende p*ssy boys willen airco :trollface:
Haha vind het niet heel erg hoor, behalve dat het er in de kleedkamer een beetje retarded uit ziet dat ik in de knoop zit omdat ik m'n shirt niet uit kan krijgen due to zweet.

83,2kg. Ben benieuwd wanneer ik onder de 83 duik. Gok zaterdag want dan slaap ik uit.

Upper it is, eigenlijk hoor ik ub voor pull en push te doen, maar pull en push kosten minder energie dus voor andere volgorde gekozen ivm. defqon. Beetje spierpijn nog wel.

lat pulldown
moest eigenlijk bonks eerste, maar alles bezet.
15x40kg
3x10x78,25kg

paused bonks
dreading.. moet vpr gewicht op low kcal post fissa.
2x10x20kg
3x40kg
1x60kg
4x8x70kg vpr yeah buddy

machine row
10x**
3x10x69,5kg

paused ohp
ook dreading deze
5x20kg
8x45kg
2x7x45kg vpr, vooral na bench, max ooit is 3x5x55 en 1x60kg

weighted pushup
1xbw
3x12x12,5kg pr
wordt ook pittig

bayesian curl
3x10x19,5kg

skullcrusher
10x25kg
2x9x25kg ook pittig

Begin er nu in tanktop wel wat groter uit te zien, eindelijk effect van de cut.

Altijd lekker wanneer je eindelijk een beetje effect begint te zien.. duurt altijd veel te lang vind ik zelf..

Zo, kut dag op werk. Blij dat het weer weekend is, volgende week 40 ipv 16 uur werken rip. Gon be kut icm cardio.
Laatste tren van de week weer. Spierpijn zat nog flink in de benen.

rdl
2x10x20kg
5x60kg
1x80kg
2x6x115kg
2x8x115kg, moest 4x8, wou eerst rustig bouwen maar rdl is altijd ez

paused lowbar squat
2x5x20kg
1x60kg
4x6x80kg ez met lowbar. gotta love lowbar

smith standing calf raise
10x20kg
10x60kg
3x15x95kg

unilat ham curl
2x15x21kg

unilat leg exntesion
5x20x21kg ipv 3, 5 setjes gedaan omdat ik leg press skip. Krijg daar beetje last van in m'n knie.

seated smith calf raise
10x60kg
3x12x130kg

35 min cardio, cardio ook weer done.

Altijd lekker wanneer je eindelijk een beetje effect begint te zien.. duurt altijd veel te lang vind ik zelf..
Vertel mij wat.. Zit al zo'n 9 weken op 2300 en begin het nu een beetje te zien. Al met al al zo'n 16 week in een deficit gok ik.

83,3kg. Had verwacht dat ik nieuwe low weigh zou krijgen, niet dus. Maar al good. Want weekgemiddelde is alsnog -1% gewicht tov vorige week. En dat is waar ik naar streef elke week. Overigens gister vergeten te vermelden dat ik ook weer milimeters heb gemeten. Meet elke vrijdag avond.

heup 15 > 14mm
borst 7 > 7mm
bovenbeen 19 > 18.5mm
buik 17 > 16mm

Maatje die me altijd meet zei wel dat het hem echt opvalt dat alles strakker begint te worden. Goed teken dus. Ook nog een fototje van afgelopen donderdag. Chest split begint eindelijk wat te komen. Lower pecs zijn altijd redelijk goed developed, maar nu er wat vet af gaat zie ik de lijn tussen upper pec ook een beetje :D
5aeb491a7911c903d273265bc84fc309.png

edit: op computer zie je letterlijk niks, op m'n mobiel foto library ziet het er gewoon geod uit no homo. Kut dbb met hun ecto-filter altijd.

Tan wordt wel minder :( Geen tijd voor zonnebank rip

Doorzetten!

Klagen dat je 40 uur moet werken...wacht maar tot je later 'groot' bent..:roflol:
Doorzetten komt zeker wel goed, doel voor ogen dat gehaald moet worden. Plus cardio en kcal gaat me makkelijk af op het moment. Snap niet waarom ik m'n eerste cut ooit zoveel moeite had. Maarja zal wel wat te maken met een knop hebben.

Red het wel, maar er blijf zo wel weinig tijd over helaas. Jammer dat ik in het weekend niet naar de gym kan gaan. Goal is overigens wel om parttime te worden ooit :emo:

gaat goed:D lower pec is idd goed ontwikkeld

Doorzetten komt zeker wel goed, doel voor ogen dat gehaald moet worden. Plus cardio en kcal gaat me makkelijk af op het moment. Snap niet waarom ik m'n eerste cut ooit zoveel moeite had. Maarja zal wel wat te maken met een knop hebben.

Red het wel, maar er blijf zo wel weinig tijd over helaas. Jammer dat ik in het weekend niet naar de gym kan gaan. Goal is overigens wel om parttime te worden ooit :emo:
Wat voor studie deed je ook alweer naast dolfijnentrainer? Ik zou ooit ook wel naar in ieder geval 4 dagen in de week willen. Hoewel...dat klinkt als nog een weekend dag en dat kan niet goed zijn voor mijn 'dieet'..:roflol:

Lekker dat je die scheiding ook begint te zien in je upperchest man! De mm zakken ook lekker door. Ben echt benieuwd waar je staat aan het eind van de contest!

Parttime+swole is the goal

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven