- Waardering
- 5.132
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 73kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gewoon naar 15% incline..train je gelijk je kuitenLiep altijd 4.5km/h 8-10% incline. Gister deed ik 5km/h. Merk wel dat het makkelijker wordt dus misschien gaat de incline iets omhoog inderdaad.

Vind 15% voor 35 min wel erg pittig, maar gaat langzaam wel omhoog ja. In het begin was 5% al kut.
Klopt! Ik heb het al heeeeeel lang niet meer gdaan, maar kan me herinneren dat het door de hel en weer terig was alles verder dan 20 minuten..Vind 15% voor 35 min wel erg pittig, maar gaat langzaam wel omhoog ja. In het begin was 5% al kut.
HELling indeed.Klopt! Ik heb het al heeeeeel lang niet meer gdaan, maar kan me herinneren dat het door de hel en weer terig was alles verder dan 20 minuten..
Het is niet voor niks HELling lopen..
Vorige keer toen ik stagneerde ben ik van 2x30 naar 3x35 min gegaan. Nu stagneer ik weer en drop ik 150 kcal, volgende keer voeg ik cardio toe. Vind 3x cardio op 5 trainingen eerst wel genoeg.Sterkte met de cut. Ben je nog steeds niet van plan wat meer cardio te doen?![]()
Rustgevend muziekje op, en gaan. Vandaag nog gefietst naar werk

liss > hiit all the way . Relatief verbrand je meer kcal, en hiit is niet vol te houden.

Thanks, flexed wel decent. Maar relaxed zijn het net sate prikkers.
Was gewoon omdat er geen auto voor de deur stond, vandaag weer lekker met de auto naar werk gegaanHelling lopen en ook nog eens fietsen! #dedicated bruh

Morgen weer op het fietsje

Ongeveer een half klein zakje..als je er op zuigt nog best lekker

Fucking kut, en heb zaterdag festival dus moet ff oppassen Haha
6 chipjes ofzo, plan altijd eerst in mfp en dan doe ik jet in een schaaltje.

Dat doe ik niet, maar ik eet ze wel 1 voor 1 ipv vroeger 5 tegelijkOngeveer een half klein zakje..als je er op zuigt nog best lekker![]()