- Waardering
- 4.991
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 64kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
das it
5 reps beetje slecht idee idd. rip enkelsKuiten doe ik 2x per week, 25-15 reps, heavy ass fok. 5 reppers voor kuiten, weet niet, nooit geprobeerd eigenlijk. Misschien eens varieren.
Can confirm dat ik na clen geen zyzz wasSrs? Een cycle winny + clen en je bent zyzzz. Grootst waar ik hem ooit gezien heb had hij misschien cycle test, tren achter de kiezen. Als dat je idool is? Goed haalbaar.

Dat is IMO wel erg naief..op zijn top had die idioot best een goed fysiek. Een fysiek waar velen hier op het forum nog ver van verwijderd zijn..Srs? Een cycle winny + clen en je bent zyzzz. Grootst waar ik hem ooit gezien heb had hij misschien cycle test, tren achter de kiezen. Als dat je idool is? Goed haalbaar.

Dat is IMO wel erg naief..op zijn top had die idioot best een goed fysiek. Een fysiek waar velen hier op het forum nog ver van verwijderd zijn..![]()
Ik niet, ben veel buffer dan die pannekoek

Z'n planning staat als 1e tagHey panter gaat lekker hier zo te zien wat is je planning voor de komende tijd?

True, mensen onderschatten het erg.Dat is IMO wel erg naief..op zijn top had die idioot best een goed fysiek. Een fysiek waar velen hier op het forum nog ver van verwijderd zijn..![]()
Dacht rond de 95kg iddMee eens. Op z'n top woog hij volgens mij echt wel rond de 95 a 100kg bij een procentje of 7 a 8
Die chest aanhechting was sick.Maar voor die top met stats die nog natty prima haalbaar waren zag hij er al aesthetic c*nt uit vanwege proporties/insertions die je ook maar moet hebben
Ik wel
Not sure of dit z'n top is, maar hier 1m88 95kg100 kg bij 7%? Ik heb vast andere filmpjes gezien. Had het idee dat het meer 70 kg bij 6% was voor een ca 180 cm gast.
Naja zyzzz is heilig etc, maar als je nu op instagram gaat kijken zie je toch wel betere fysieken voorbij komen, velen.
Ehm eerst weer dik worden, dan goed cutten. En dan weer bulken, met of zonder gear not sure.Hey panter gaat lekker hier zo te zien wat is je planning voor de komende tijd?
Ergens in de toekomst

Volgende week?

Op z'n vroegst winter 2017. Maar not sure want er is no way back. Ook omdat ik geen hcg kan gebruiken.
Omdat ik bij mijn ouders woon. Verstoppen in de koelkast is geen optie.
Omdat ik bij mijn ouders woon. Verstoppen in de koelkast is geen optie.