Fitness Seller

Hoxyz - Reversing out of the ecto zone.

Rip zyzz forever mirin. Goei muziek gewoon

Kuiten doe ik 2x per week, 25-15 reps, heavy ass fok. 5 reppers voor kuiten, weet niet, nooit geprobeerd eigenlijk. Misschien eens varieren.

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.344
Rip zyzz forever mirin. Goei muziek gewoon
das it
Kuiten doe ik 2x per week, 25-15 reps, heavy ass fok. 5 reppers voor kuiten, weet niet, nooit geprobeerd eigenlijk. Misschien eens varieren.
5 reps beetje slecht idee idd. rip enkels
Srs? Een cycle winny + clen en je bent zyzzz. Grootst waar ik hem ooit gezien heb had hij misschien cycle test, tren achter de kiezen. Als dat je idool is? Goed haalbaar.
Can confirm dat ik na clen geen zyzz was ;)

jemig

• #3.346
Wat is er aan de hand Hoody :treuren:
emo.gif

Srs? Een cycle winny + clen en je bent zyzzz. Grootst waar ik hem ooit gezien heb had hij misschien cycle test, tren achter de kiezen. Als dat je idool is? Goed haalbaar.
Dat is IMO wel erg naief..op zijn top had die idioot best een goed fysiek. Een fysiek waar velen hier op het forum nog ver van verwijderd zijn..:rolleyes:

Maar voor die top met stats die nog natty prima haalbaar waren zag hij er al aesthetic c*nt uit vanwege proporties/insertions die je ook maar moet hebben

jullie zijn gewoon allemaal jaloers!!!!!!!

100 kg bij 7%? Ik heb vast andere filmpjes gezien. Had het idee dat het meer 70 kg bij 6% was voor een ca 180 cm gast.

Naja zyzzz is heilig etc, maar als je nu op instagram gaat kijken zie je toch wel betere fysieken voorbij komen, velen.

Hey panter gaat lekker hier zo te zien wat is je planning voor de komende tijd?

• #3.355
Dat is IMO wel erg naief..op zijn top had die idioot best een goed fysiek. Een fysiek waar velen hier op het forum nog ver van verwijderd zijn..:rolleyes:
True, mensen onderschatten het erg.
Mee eens. Op z'n top woog hij volgens mij echt wel rond de 95 a 100kg bij een procentje of 7 a 8
Dacht rond de 95kg idd
Maar voor die top met stats die nog natty prima haalbaar waren zag hij er al aesthetic c*nt uit vanwege proporties/insertions die je ook maar moet hebben
Die chest aanhechting was sick.
jullie zijn gewoon allemaal jaloers!!!!!!!
Ik wel
100 kg bij 7%? Ik heb vast andere filmpjes gezien. Had het idee dat het meer 70 kg bij 6% was voor een ca 180 cm gast.

Naja zyzzz is heilig etc, maar als je nu op instagram gaat kijken zie je toch wel betere fysieken voorbij komen, velen.
Not sure of dit z'n top is, maar hier 1m88 95kg
2628llu.jpg

Hey panter gaat lekker hier zo te zien wat is je planning voor de komende tijd?
Ehm eerst weer dik worden, dan goed cutten. En dan weer bulken, met of zonder gear not sure.
Z'n planning staat als 1e tag :o
Ergens in de toekomst :o

Waarom kan je geen HCG gebruiken dan?

Terug
Naar boven