Fitness Seller

Hoxyz - Reversing out of the ecto zone.

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.301
Ik wil eigelijk echt graag weer cutten, vet om m'n heup wordt echt weer lelijk. Ik denk als ik de 85kg solid(solid als in minus water weight etc) heb gehaald dat ik weer ga cutten.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

wat is dat voor gym man, weekend 12uur dicht, dicht om feestweek ,wtf?:P
Dorpje van 10000 mensen.

83kg nu?

Dit keer wel lager cutten dan waar je tevreden mee bent, die fout maakte ik ook:p. Was zo weer van 12 naar 16-17% gevlogen, voelde me gelijk weer dik:(

• #3.304
hoe gaje water weight onderscheiden van vetmassa? :p

• #3.306
hoe gaje water weight onderscheiden van vetmassa? :p
Niet, maar heb net creatine erin gegooid. Denk dat ik eerder voor een 87kg oid zou aimen. Over een maand moet ik weer beginnen met stage en dan heb ik ook weer ritme, dus dan is cutten makkelijker. Ik ga denk ik rond nov/dec beginnen en dan ergens begin zomer klaar hoop ik. Even onderhouden en dan verder bulken. Of een cycle.

Niet, maar heb net creatine erin gegooid. Denk dat ik eerder voor een 87kg oid zou aimen. Over een maand moet ik weer beginnen met stage en dan heb ik ook weer ritme, dus dan is cutten makkelijker. Ik ga denk ik rond nov/dec beginnen en dan ergens begin zomer klaar hoop ik. Even onderhouden en dan verder bulken. Of een cycle.
benieuwd wat dat gaat geven
in dus.

Ik wil eigelijk echt graag weer cutten, vet om m'n heup wordt echt weer lelijk. Ik denk als ik de 85kg solid(solid als in minus water weight etc) heb gehaald dat ik weer ga cutten.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dorpje van 10000 mensen.
Mooie kont

Je was toch goed droog

Voor die bolle pliesiemeneer is alles onder de 25% droog:o

Goede rug - Goede rug - 1 Goede rug

• #3.319
Hmmmm hele dag door de stad gelopen aka shin splits nu. great

Terug
Naar boven