MuscleMeat

Hoxyz - Reversing out of the ecto zone.

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.321
Hnng lekkere legday gehad. Rack bezet dus niet met squat begonnen

leg extension
20x30kg
15x50kg
12x60kg
5x10x71kg

hamstring curl
20x20kg
15x30kg
12x50kg
4x10x60kg
10x50kg dropset

Vanaf hier alleen in de gym omdat feestweek
3fc975587b.jpg

calf press
10x60kg
6x10x80kg

smith standing calf raise
10x40kg
10x60kg
4x10x70kg

squat
10x20kg
10x40kg
2x8x60kg
10x60kg
12x60kg
15x60kg trillende benen

cable pulltrough / leg press
10x30kg 15x80kg
3x10x40kg 3x15x100kg

dumbel rdl
10x14kg
5x10x20kg

cable lateral raise
10x9kg
3x10x16kg

cable rear delts
10x9kg
3x10x16kg

Om een of andere reden lijkt m'n quadsweep veel kleiner met pomp
15a5e71457.jpg

Gaat alweer beter

Nice privegym!
Nou alleen nog fatsoenlijke muziek:roflol:

gelukkig niet nee

Wel goed lompe quads kerel!

Wat meten die inmiddels?

gaat lekker hier

terecht dat je dat niet mag draaien, in de gym hoor je alleen maar Metal of hardrock te draaien.

• #3.331
Heerlijke progress @hoxyz ! Tijdens je cut, wat word je vp doel?

Quadsweep is altijd fucked na tren, voor contest geen benen trainen jwt.

• #3.336
  • #3.337
Mensen wat tips voor kuiten? Doe het nu drie keer in de week, voornamelijk seated/standing calf raise en calf press. Las iets over fast(?)muscle fibers waardoor je seated high rep moet doen, en de rest low rep high weight oid? @3XL @Nootmuskaatje.

Ook weet ik dat @dannyz een tijdje kuiten elke dag meepakte, maar ik lees juist weer dat dat geen zin heeft omdat ze elke dag al belast worden..

Iemand die wat kan helpen met de repranges en oefeningen? Ik zat sowieso te denken aan een tibialis raise toe te voegen aangezien die de kuit wat breder maakt als ik het goed heb.

Mensen wat tips voor kuiten? Doe het nu drie keer in de week, voornamelijk seated/standing calf raise en calf press. Las iets over fast(?)muscle fibers waardoor je seated high rep moet doen, en de rest low rep high weight oid? @3XL @Nootmuskaatje.

Ook weet ik dat @dannyz een tijdje kuiten elke dag meepakte, maar ik lees juist weer dat dat geen zin heeft omdat ze elke dag al belast worden..

Iemand die wat kan helpen met de repranges en oefeningen? Ik zat sowieso te denken aan een tibialis raise toe te voegen aangezien die de kuit wat breder maakt als ik het goed heb.
Ik doe altijd 8-12 reps hoog in gewicht, wat jij bedoeld is de soleus, die je wat meer aanspreekt bij seated, die slow-twitch dominant is. Maar high reps zal daar niet veel voor doen, slow-twitch is niet om massa mee te winnen.

De grote kuitspier die die mooie diamantvorm geeft is de gastrocnemius, die is wel fast twitch dominant. Kuiten gewoon aanpakken zoals je dat met elke spier doet, heavy ass weight en progressive overload. En dat is wat er vaak fout gaat van wat ik bij f4f zie, veel mensen doen weinig gewicht en enorm snel een rep of 20.

Ik werk eigenlijk nog steeds volgens de methode, geen spierpijn.. stimuleren die hap. 1 keer per week train ik ze echt hard, de andere dagen wat lichter.

• #3.340
Uppeeer

low incline bench
dit mar weer eens
2x10x20kg
10x40kg
8x50kg
5(of6)x5x55kg

8 reps dips maar schouder zei nope.

bayesian seated cable fly
10x9kg
10x15kg
4x10x20kg

lateral raise
20x5kg
10x8kg
2x10x10kg
3x10x8kg laatste dropset

v pulldown
eindelijk goeie pully weer eens vrij, dus deze maar weer eens
10x60kg
10x80kg
4x8-10x90kg

v low row
10x60kg
10x100kg
3x10x114kg
15x114kg restpause 6x114kg

face pull / kuiten
5x10. sommige standing calf raise, sommige dumbbell tibialis raise. Maar vond dat niet zo chill

crucifix curl
10x9kg
3x10x14kg

cable overhead tricep extension
10x20kg
3x10x30kg

armen trillen 45 min later nog best

Ik doe altijd 8-12 reps hoog in gewicht, wat jij bedoeld is de soleus, die je wat meer aanspreekt bij seated, die slow-twitch dominant is. Maar high reps zal daar niet veel voor doen, slow-twitch is niet om massa mee te winnen.

De grote kuitspier die die mooie diamantvorm geeft is de gastrocnemius, die is wel fast twitch dominant. Kuiten gewoon aanpakken zoals je dat met elke spier doet, heavy ass weight en progressive overload. En dat is wat er vaak fout gaat van wat ik bij f4f zie, veel mensen doen weinig gewicht en enorm snel een rep of 20.
Ah oke, dan blijf ik ze gewoon lekker in de 5-12 reprange trainen
Ik werk eigenlijk nog steeds volgens de methode, geen spierpijn.. stimuleren die hap. 1 keer per week train ik ze echt hard, de andere dagen wat lichter.
Duidelijk.

Terug
Naar boven