- Waardering
- 15.493
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 125kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
frontend vormgeving/webdesign.
Vandaag van 8:45 tot 17:30 op een stoel voor me uit gestaard. Omdat de guy die inlog gegevens van het systeem had, vrij wasSta ge daar de hele dag of mag je ook wel eens zitten
. Goeie eerste dag.Sta ge daar de hele dag of mag je ook wel eens zitten
Nee. Ik vind vormgeven (design) het leukste. Komt een klein beetje code bij kijken, dat doe ik niet graag maar het moet helaas. Not sure of ik hiermee door wil gaan straks.Je bent dus praktisch h@ck3r?
Zonder grappen, klinkt leuk. Maar inderdaad wel iets waar je wallen van hier tot tokio van krijgt als je constant naar een computer moet staren en aan het tikken bent (neem ik aan dan)
Ben ik weer unaware over een mbo neterlands taalfout of zitten jullie te trollen![]()
![]()
![]()
Sta ge daar de hele dag of mag je ook wel eens zitten
Nee. Ik vind vormgeven (design) het leukste. Komt een klein beetje code bij kijken, dat doe ik niet graag maar het moet helaas. Not sure of ik hiermee door wil gaan straks.
Maar wallen gingen meer over dat ik om 7:45 moest opstaan ipv 14:00.

Ach, gaat nu wel weerZo is er bij alles wel een deel dat je minder bevalt. Eerst maar eens dit afmaken en dan verder kijken toch?
Lawl wat een verschil ja... Jetlag is er niks bij
Kwam me al bekend voor, maar kon het niet plaatsen. Deze nederhop
Heb vrij korte rom. Form lijkt hierop, maar dan met veel ergere onderrug bolling probablyBW gaat lekkerrr. Net als die RDL's trouwens. Gooi je de heupen wel goed naar achteren?

Nope, nergens last van. Vind het idee van zwaar squatten zonder sleeves gewoon kut. Cringe bijvoorbeeld ook hard als ik @Basma z'n squat filmpjes zieBij leg extensions geen last van knieën dan zonder sleeves? Bij zware leg extensions krijg ik juist meer last van m'n knieën zonder sleeves. Wel lekkere pr's![]()

Je zei zwaar squattenNope, nergens last van. Vind het idee van zwaar squatten zonder sleeves gewoon kut. Cringe bijvoorbeeld ook hard als ik @Basma z'n squat filmpjes zie

Ik squat toch ook warmingup gewichten voor jou. Wat voor mij zwaar is.
Ik squatte opzich vroeger altijd zonder probleem zonder sleeves. Dacht 210 zonder gedaan zonder last te krijgen. Maar voel me toch een stuk comfortabeler nu ermee.Ik squat toch ook warmingup gewichten voor jou. Wat voor mij zwaar is.
Het is misschien ook placebo. Ik vind het idee gewoon niet fijn.Ik squatte opzich vroeger altijd zonder probleem zonder sleeves. Dacht 210 zonder gedaan zonder last te krijgen. Maar voel me toch een stuk comfortabeler nu ermee.