AndroidHealthClinic

Hoxyz - Reversing out of the ecto zone.

Sta ge daar de hele dag of mag je ook wel eens zitten

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.522
  • #3.524
Ben ik weer unaware over een mbo neterlands taalfout of zitten jullie te trollen :o :o :o

Je bent dus praktisch h@ck3r?

Zonder grappen, klinkt leuk. Maar inderdaad wel iets waar je wallen van hier tot tokio van krijgt als je constant naar een computer moet staren en aan het tikken bent (neem ik aan dan)

• #3.526
Je bent dus praktisch h@ck3r?

Zonder grappen, klinkt leuk. Maar inderdaad wel iets waar je wallen van hier tot tokio van krijgt als je constant naar een computer moet staren en aan het tikken bent (neem ik aan dan)
Nee. Ik vind vormgeven (design) het leukste. Komt een klein beetje code bij kijken, dat doe ik niet graag maar het moet helaas. Not sure of ik hiermee door wil gaan straks.

Maar wallen gingen meer over dat ik om 7:45 moest opstaan ipv 14:00.

Nee. Ik vind vormgeven (design) het leukste. Komt een klein beetje code bij kijken, dat doe ik niet graag maar het moet helaas. Not sure of ik hiermee door wil gaan straks.

Maar wallen gingen meer over dat ik om 7:45 moest opstaan ipv 14:00.

Zo is er bij alles wel een deel dat je minder bevalt. Eerst maar eens dit afmaken en dan verder kijken toch?

Lawl wat een verschil ja... Jetlag is er niks bij

• #3.529
Laatste dagen vrij veel aan het eten, beetje over kcal heen. 85kg. Vandaag lower, knee sleeves vergeten. Zware squats zonder knee sleeves vind ik kut, placebo of niet; krijg pijntjes in m'n knien. squatrack was overigens ook bezet

leg extension
15x30kg
15x50kg
12x57kg
10x64kg
10x71kg
10x77kg
8x84kg pr
10x91kg pr
3x12x98kg pr

RDL
2x10x20kg
5x60kg
3x80kg
4x5x110kg pr
15x110kg pr

squat
2x15x20kg
12x40kg
3x8x60kg

vanaf hier pen kwijt om op te schrijven

cable pulltrough
4x10

hamstring curl
15x
12x
10x
4x10

cable crunch / facepull
4x10

:o
Zo is er bij alles wel een deel dat je minder bevalt. Eerst maar eens dit afmaken en dan verder kijken toch?

Lawl wat een verschil ja... Jetlag is er niks bij
Ach, gaat nu wel weer

BW gaat lekkerrr. Net als die RDL's trouwens :D. Gooi je de heupen wel goed naar achteren?

Bij leg extensions geen last van knieën dan zonder sleeves? Bij zware leg extensions krijg ik juist meer last van m'n knieën zonder sleeves. Wel lekkere pr's:)

• #3.534
BW gaat lekkerrr. Net als die RDL's trouwens :D. Gooi je de heupen wel goed naar achteren?
Heb vrij korte rom. Form lijkt hierop, maar dan met veel ergere onderrug bolling probably :D

Bij leg extensions geen last van knieën dan zonder sleeves? Bij zware leg extensions krijg ik juist meer last van m'n knieën zonder sleeves. Wel lekkere pr's:)
Nope, nergens last van. Vind het idee van zwaar squatten zonder sleeves gewoon kut. Cringe bijvoorbeeld ook hard als ik @Basma z'n squat filmpjes zie :roflol:

Ik squat toch ook warmingup gewichten voor jou. Wat voor mij zwaar is.
Ik squatte opzich vroeger altijd zonder probleem zonder sleeves. Dacht 210 zonder gedaan zonder last te krijgen. Maar voel me toch een stuk comfortabeler nu ermee.

• #3.538
Overigens word lunch (gewoon brood icm. ei/beleg etc) geregeld op stage. Neem niks mee, dus gok m'n beleg gewoon. Brood komt van de bakker dus weet daar de voedingswaarden ook niet echt van. Moet kunnen.

Ik squatte opzich vroeger altijd zonder probleem zonder sleeves. Dacht 210 zonder gedaan zonder last te krijgen. Maar voel me toch een stuk comfortabeler nu ermee.
Het is misschien ook placebo. Ik vind het idee gewoon niet fijn.

• #3.539
Push dag, dikke pomp in delts en tricep. Borst blijft helaas weg, vroeger kreeg ik echt een enorme pomp. Stond haast op knappen, al lang niet meer gehad helaas.

incline db press
15x16kg
4x8x24kg

high smith incline press
15x20kg
10x40kg
3x10x50kg

bayesian fly
15x16kg
10x23kg
vanaf hier seated
12x16kg