MuscleMeat

Hoxyz - Reversing out of the ecto zone.

Werken is sowieso de slechtste uitvinding die er is, of het nou lichamelijk is ofniet. Gewoon voor alles robots, alles gratis maken en lang leven de lol:p .

arbeit-macht-frei.jpg

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.784
Geen zin in legs maar moest van mezelf nog wel rdl doen omdat overload. Denk dat vandaag de eerste keer is sinds twee weken dat ik m'n kcal goal ga halen :)

RDL
hoe doen jullie dit qua stang positie? Ik schaaf m'n hele knieen open. Ze zijn permanent blauw sinds ik rdl doe
5x60kg
5x100kg
1x120kg
3x5x140kg pr why not

incline bench smith
10x20kg
10x40kg
4 of 5 of 6x8x60kg

v pulldown
10x80kg
3x8x106kg
7,5x106kg

flat db fly
10x12kg
4x12x16kg borst klapte bijna uit elkaar lol

chest supp 1 arm cable row
10x40kg
4x8x50kg pr

kuiten ss pullover machine

zonnebank gr

Werken is sowieso de slechtste uitvinding die er is, of het nou lichamelijk is ofniet. Gewoon voor alles robots, alles gratis maken en lang leven de lol:p .
Zeg dat wel. Heb van m'n 13e tot 19e gewerkt. Half jaar geleden ging m'n werk falliet en sindsien geen motivatie meer om te werken.
Wat denk je van freelance dan?
Zou wel willen maar daar ben ik niet goed genoeg voor. Dat is sowieso waar ik de laatste tijd erg mee zit. Ik ben niet goed genoeg voor dit vak denk ik
:roflol:

Ruilen? Mag jij moeite hebben om niet boven je goal te komen, neem ik graag wel wat moeite over om m'n goal te halen.

• #3.789
Die tijd had ik ook, dat ik echt sick hard er over heen kwam. Maar laatste tijd gaat het gewoon wat moeilijker.
Die tijd mis ik, toen ik aan de mela zat was m'n hongergevoel 0,0. Helaas ging ik vervolgens junken om toch wat kcal naar binnen te krijgen, nu moeite om minder te junken:o.

• #3.791
Het is waarschijnlijk gewoon een gevoelskwestie.

• #3.794
Ben nu vijf maanden en drie weken aan het bulken. Gewicht van 77,3 naar 86-87. Squat van 120 naar 140. Squat x5 rep pr komt volgende week. Ohp van 5x45 naar 3x5x55kg. Deadlift van 140 naar 170 (doe nooit, maar toch). Rackpull van 150 naar 220 (niet dat dat echt spannend is) rdl van 5x80 naar 5x140. En ook eindelijk afgestapt van de eeuwige 8kg side raises, 12kg curls, 60kg rdl etc.

Kracht prima omhoog dus, nu m'n fysiek nog -_-

Rond de kerst vakantie eens een keertje met m'n mede aesthetic kunt @LeonM traineren, misschien kan hij m'n deadlift fixen. @Steensteen u in?

als je naar beneden gaat eerst vanuit je heupen buigen, dan hoor je niet met de bar tegen je knieen te komen
Dat zou het probleem wel zijn. Ik probeer de bar zo dicht mogelijk tegen me aan te houden wat resulteert in schaafplekken
Het is waarschijnlijk gewoon een gevoelskwestie.
Feels everywhere hoody :o

• #3.798
f**k yeah

laat eerdaags maar even weten wanneer je komt trainen, graag in
Nog niks afgesproken tho. Maar hier op stage is iedereen z'n vrije dagen aan het opmaken. En ik gun mezelf ook wel een keer een dagje vrij. Ik dat het een vrijdag wordt. Maar moet ook maar net de planning van Leonie passen.

Goede gains!

Dat had nog goeier gekunt met tren!!!111!

Terug
Naar boven