- Waardering
- 5.132
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 73kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat denk je van freelance dan?Feit is dat je lichamelijk eerder op raakt. Maar mensen onderschatten het mentale aspect van kantoorwerk denk ik. Ik weet wel dat ik nooit fulltime wil gaan werken.

Zeg dat wel. Heb van m'n 13e tot 19e gewerkt. Half jaar geleden ging m'n werk falliet en sindsien geen motivatie meer om te werken.Werken is sowieso de slechtste uitvinding die er is, of het nou lichamelijk is ofniet. Gewoon voor alles robots, alles gratis maken en lang leven de lol.
Zou wel willen maar daar ben ik niet goed genoeg voor. Dat is sowieso waar ik de laatste tijd erg mee zit. Ik ben niet goed genoeg voor dit vak denk ik

pissening aesthetics incoming
Na z'n vier maanden zonnebank stop nu weer goeie streak. Got cancer but aesthetics
Leren normaal te deadliftenhoe doen jullie dit qua stang positie? Ik schaaf m'n hele knieen open. Ze zijn permanent blauw sinds ik rdl doe

Die tijd had ik ook, dat ik echt sick hard er over heen kwam. Maar laatste tijd gaat het gewoon wat moeilijker.Ruilen? Mag jij moeite hebben om niet boven je goal te komen, neem ik graag wel wat moeite over om m'n goal te halen.
Die tijd mis ik, toen ik aan de mela zat was m'n hongergevoel 0,0. Helaas ging ik vervolgens junken om toch wat kcal naar binnen te krijgen, nu moeite om minder te junkenDie tijd had ik ook, dat ik echt sick hard er over heen kwam. Maar laatste tijd gaat het gewoon wat moeilijker.
.Imo niet zoveel mis met mijn rdl behalve dat ik de bar te dicht bij m'n lichaam houd.
Das lyf.Die tijd mis ik, toen ik aan de mela zat was m'n hongergevoel 0,0. Helaas ging ik vervolgens junken om toch wat kcal naar binnen te krijgen, nu moeite om minder te junken.
hoe doen jullie dit qua stang positie? Ik schaaf m'n hele knieen open. Ze zijn permanent blauw sinds ik rdl doe
Dat zou het probleem wel zijn. Ik probeer de bar zo dicht mogelijk tegen me aan te houden wat resulteert in schaafplekkenals je naar beneden gaat eerst vanuit je heupen buigen, dan hoor je niet met de bar tegen je knieen te komen
Feels everywhere hoody

Kom je naar ijzerhuis?Rond de kerst vakantie eens een keertje met m'n mede aesthetic kunt @LeonM traineren, misschien kan hij m'n deadlift fixen. @Steensteen u in?
Yeah kom even een keertje kijken.
f**k yeah
Nog niks afgesproken tho. Maar hier op stage is iedereen z'n vrije dagen aan het opmaken. En ik gun mezelf ook wel een keer een dagje vrij. Ik dat het een vrijdag wordt. Maar moet ook maar net de planning van Leonie passen.f**k yeah
laat eerdaags maar even weten wanneer je komt trainen, graag in