AndroidHealthClinic

Hoxyz - Reversing out of the ecto zone.

Wat is je PR fappen op een dag

Ik zie alleen accesories?

Oké.

3 keer als PR?
Jongen toch :aai:

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.769
Desondanks dat ik twee weken al niet echt m'n kcal target kan halen vanochtend sinds twee weken weer eens gewogen. 86,6kg. Dus niks afgevallen which is nice. Erg stressvolle dag op stage en lichaam voelt gebroken aan.

calf press
10x80kg
4x10x100kg

squat
3x6x20kg
4x60kg vanaf hier lowbar idk why
1x80kg
4x5x105kg gore form

rdl doe ik andere keer

db sldl
10x12kg
10x20kg
4x10x26kg per hand obv

leg press
10x100kg
10x130kg
4x12x150kg

leg extension
4x20kg

hamstring curl
4x15

smith calf raise
10x60kg
4x8x110kg

Oke oke oke
:cheer:

Sterke training.

Lowbar draagt toch ook gewoon lekkerder

Wat voor stage doe je precies dat je helemaal naar de klote gaat ervan?

• #3.774
Yeah ging lekker
Lowbar draagt toch ook gewoon lekkerder
Beetje gewenning
Wat voor stage doe je precies dat je helemaal naar de klote gaat ervan?
Frontend Developer, dus website codes etc. Niet zo zeer fysiek maar mentaal. Op een dag aan 5 verschillende codes weken met vrij veel druk is best kut. Vooral omdat het erg moeilijk is
Is geen squat, bench of deadlift dus Hoody heeft wel gelijk :o
NOU EN!!

Frontend Developer, dus website codes etc. Niet zo zeer fysiek maar mentaal. Op een dag aan 5 verschillende codes weken met vrij veel druk is best kut. Vooral omdat het erg moeilijk is
Mensen onderschatten geestelijk zwaar werk. Laatst was er een discussie op rtlnieuws dat mensen met fysiek zwaarder werk eerder met pensioen zouden mogen..vind ik persoonlijk een vreselijke non-discussie waarbij echt geestelijke belasting zwaar wordt onderschat..:o

Mensen onderschatten geestelijk zwaar werk. Laatst was er een discussie op rtlnieuws dat mensen met fysiek zwaarder werk eerder met pensioen zouden mogen..vind ik persoonlijk een vreselijke non-discussie waarbij echt geestelijke belasting zwaar wordt onderschat..:o

Dit zou zooo oneerlijk zijn hé.. ik heb vroegah ook op kantoor gewerkt maar dat trekt het leven wel uit je hoor..

• #3.777
arm dag omdat het kan

ohp
reset
3x5x20kg
4x5x40kg ez

cgbp
2x10x20kg
12x40kg
12x50kg
8x60kg
3x5x70kg

side raise
20x6kg
5x12x10kg

cabel rear delt
5x10

hammer curl
10x12kg
10x14kg
5x8x16kg

overhead cable skullcrusher
cable ez curl
1 arm pushdown

Hmm nu thuis realiseer ik me dat ik een bicep oefening te weinig gedaan heb :(
wel 40cm armen eindelijk

Feit is dat je lichamelijk eerder op raakt. Maar mensen onderschatten het mentale aspect van kantoorwerk denk ik. Ik weet wel dat ik nooit fulltime wil gaan werken.
Dit zou zooo oneerlijk zijn hé.. ik heb vroegah ook op kantoor gewerkt maar dat trekt het leven wel uit je hoor..
^

Hier hoppaaa guns van 40cm :flexgrin:

Ja koekoek

Ik wil eigenlijk uberhaupt niet werken:roflol:

Terug
Naar boven