Southpaw
Cool Novice
- Waardering
- 43
- Lengte
- 1m98
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 11%
Aah stronk, wat is je 1RM dumbell curl?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Denk z'n 32 kg
Fap z'n drie keer denk ik. Valt tegen he.
Pullup, rackpull en pendlay zijn geen compounds idd
Oke oke oke

Is geen squat, bench of deadlift dus Hoody heeft wel gelijkPullup, rackpull en pendlay zijn geen compounds idd

Yeah ging lekker
Beetje gewenning
Frontend Developer, dus website codes etc. Niet zo zeer fysiek maar mentaal. Op een dag aan 5 verschillende codes weken met vrij veel druk is best kut. Vooral omdat het erg moeilijk isWat voor stage doe je precies dat je helemaal naar de klote gaat ervan?
NOU EN!!Is geen squat, bench of deadlift dus Hoody heeft wel gelijk![]()
Mensen onderschatten geestelijk zwaar werk. Laatst was er een discussie op rtlnieuws dat mensen met fysiek zwaarder werk eerder met pensioen zouden mogen..vind ik persoonlijk een vreselijke non-discussie waarbij echt geestelijke belasting zwaar wordt onderschat..Frontend Developer, dus website codes etc. Niet zo zeer fysiek maar mentaal. Op een dag aan 5 verschillende codes weken met vrij veel druk is best kut. Vooral omdat het erg moeilijk is

Mensen onderschatten geestelijk zwaar werk. Laatst was er een discussie op rtlnieuws dat mensen met fysiek zwaarder werk eerder met pensioen zouden mogen..vind ik persoonlijk een vreselijke non-discussie waarbij echt geestelijke belasting zwaar wordt onderschat..![]()

Feit is dat je lichamelijk eerder op raakt. Maar mensen onderschatten het mentale aspect van kantoorwerk denk ik. Ik weet wel dat ik nooit fulltime wil gaan werken.Mensen onderschatten geestelijk zwaar werk. Laatst was er een discussie op rtlnieuws dat mensen met fysiek zwaarder werk eerder met pensioen zouden mogen..vind ik persoonlijk een vreselijke non-discussie waarbij echt geestelijke belasting zwaar wordt onderschat..![]()
^Dit zou zooo oneerlijk zijn hé.. ik heb vroegah ook op kantoor gewerkt maar dat trekt het leven wel uit je hoor..
Ja koekoekMensen onderschatten geestelijk zwaar werk. Laatst was er een discussie op rtlnieuws dat mensen met fysiek zwaarder werk eerder met pensioen zouden mogen..vind ik persoonlijk een vreselijke non-discussie waarbij echt geestelijke belasting zwaar wordt onderschat..![]()