- Waardering
- 12.551
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Thanks piet!!Hier hoppa allemaal PR's! Dat wil iedereen wel!
Lekker bezig man!

Dat is een gekke Hongaar. Pretty sure dat ik nu wel het meeste van de hele gym squat idd.Netjes remco.
Die man in dat groene shirt heeft volgensmij nog nooit iemand 140kg zien squatten. Dat betekend dat je in de verkeerde plek bent.
Je bent zelf een probleem
Lekkere PR man! Jezelf nog getrakteerd op iets om het te vieren?
Netjes remco.
Die man in dat groene shirt heeft volgensmij nog nooit iemand 140kg zien squatten. Dat betekend dat je in de verkeerde plek bent.
Je bent zelf een probleem

Gevierd met een goed weekendLekkere PR man! Jezelf nog getrakteerd op iets om het te vieren?
Nee dat was de dag daarvoor
komt goed

Lower chest zeker goedZonder boekje toch een leuke training neergezet. En voor iemand met af en toe wat motivatie problemen zet je wel veel PR's neer
En er zit toch aardig wat massa op de t**ten![]()
low incline is de stand na flat. Die je hier op de achtergrond zit
Ben ik het niet mee eens..ik doe/deed zelfs juist wel eens op 60°..als je maar goed focust (MMC enzo...) dan voel je daarna echt wel je upperchest.Low incline voelt ook veel beter in Upper chest vind ik.
als je maar goed focust (MMC enzo...) dan voel je daarna echt wel je upperchest.

High voelt meer schouder iddLow incline voelt ook veel beter in Upper chest vind ik.
Ben ik het niet mee eens..ik doe/deed zelfs juist wel eens op 60°..als je maar goed focust (MMC enzo...) dan voel je daarna echt wel je upperchest.
Whatever floats your boat
Maar voor de rest is het een kwestie van geduld..
Nu fysiek nog

Lijkt het alsof ik sterk benGoed bezig Zyzzbrah
(Waarom track je trouwens PR's op nonsens oefeningen, niet zo interessant toch?!)