- Waardering
- 12.186
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks Chris
don't start it guys

Fgt heb zelfs vrij gevraagd van stageVan alle data G
De 25e is dus precies de datum dat ik zeker weet dat ik niet kan![]()

Was een sldl he
No clue wat voor rek oefeningen. Maar ook als ik zit zonder rug steun ben ik quasimodoWas een sldl heNo clue wat voor rek oefeningen. Maar ook als ik zit zonder rug steun ben ik quasimodo
Heb je gelijk in. Probeer het overigens wel maar het zit echt niet fijn vind ik. Zit liever met schouders naar vorenWerk aan je houding dan, ga je echt last van krijgen als je er nu niet iets aandoet.

Puur om te kijken hoe erg het stond met m'n bolling. Dacht misschien dat er wat progress was.
Jaa sick he
Kun je bolling bij reguliere deadlift niet beter testen met reguliere deadlifts?Puur om te kijken hoe erg het stond met m'n bolling. Dacht misschien dat er wat progress was.
Wat niet kan, wou gewoon wat anders doen dan normale rdl.Kun je bolling bij reguliere deadlift niet beter testen met reguliere deadlifts?

Je komt pas net kijken hier..je hebt er nog geen recht op..

Like to post ratio is waar het om gaat Marvin.Je komt pas net kijken hier..je hebt er nog geen recht op..![]()