- Waardering
- 18.834
Net thuis... Was lachenIedereen is welkom in mijn log
Tof je gister even gezien te hebben trouwens![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Net thuis... Was lachenIedereen is welkom in mijn log
Tof je gister even gezien te hebben trouwens![]()
Thanks, val helaas wel in het niets naast hun. En dat terwijl ik zwaarder dan marvin ben

Hij outangled je wel goedThanks, val helaas wel in het niets naast hun. En dat terwijl ik zwaarder dan marvin ben![]()
maar gewicht zegt dan ook niet altijd veel. Marvin is goed droog ookYeah true, ik zit op zo'n 20% bodyfat wat niet mee helptHij outangled je wel goedmaar gewicht zegt dan ook niet altijd veel. Marvin is goed droog ook
Thanks Piet. Armen en schouders zijn helaas wel m'n weakpoints wat je alleen ziet op deze foto

Hoop dat die baard dan eindelijk eens komt11/10 voor die schattige look, wordt een 12/10 als je eens aan de AAS gaat en een mannelijke look krijgt
![]()
1g test is de sleutel tot succes, m'n baardgainz gaan 2 x zo hard.
Een van de grootste nadelen aan aas juist imo1g test is de sleutel tot succes, m'n baardgainz gaan 2 x zo hard.
Baardgains krijgen en hoofdhaar verliezen..Wie is de derde persoon eigenlijk? Ben nieuw hierThanks, val helaas wel in het niets naast hun. En dat terwijl ik zwaarder dan marvin ben![]()

Wie is de derde persoon eigenlijk? Ben nieuw hier
Edit: of is dit jasenko?

Kale bats met dikke baard wel top imoEen van de grootste nadelen aan aas juist imoBaardgains krijgen en hoofdhaar verliezen..

Precies dit..

Smaken verschillen I guess. Maar ik heb dan ook altijd wel een goede baard gehad met mijn balkan genen

Owww... Ik had hem niet herkend met shirt aan...