- Waardering
- 3.037
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
200g suiker = 800kcal, dat is nog niks aan cheaten. Cheat lekker met een liter volle choco(860kcal) en een bus slagroom(750kcal), met 200g chocolade ipv suiker(1100 kcal). Daar wat shakes bovenop en je zit prima. Of ram een zak pinda's van de jumbo naar binnen, 250g voor 84 cent, ez 1,6k kcal en goei hoeveelheid proteinz.Als iemand wel niet clean eet ben ik het wel. 200g suiker p/d crew. Ik had gewoon geen honger door persoonlijke redenen, had niks met clean of non clean te maken. Hoofd stond gewoon ergens anders naar.
Voeding vandaag excl wat mayonaise en kaas. Oja, en boter waar ik kip en krieltjes in bereid, maar ik prep voor vier dagen per keer dus cba om dat te tellen. In cut gebruik ik wel weer pam.
Suiker komt voornamelijk uit honeyloops en zuivel200g suiker = 800kcal, dat is nog niks aan cheaten. Cheat lekker met een liter volle choco(860kcal) en een bus slagroom(750kcal), met 200g chocolade ipv suiker(1100 kcal). Daar wat shakes bovenop en je zit prima. Of ram een zak pinda's van de jumbo naar binnen, 250g voor 84 cent, ez 1,6k kcal en goei hoeveelheid proteinz.
Vetten > suiker als je moeite heb om te eten.
Honeyloops vervangen voor een zak pinda's en je maakt de gainz van je leven. Kcal per kcal het goedkoopste wat er is, clean, en veel proteins en vetten!

Ik ken dat gevoel, daar kan je weinig aan doen, eens dat over is kan je er weer voor gaan...Ik had gewoon geen honger door persoonlijke redenen, had niks met clean of non clean te maken. Hoofd stond gewoon ergens anders naar.

Honeyloops lekkerder, en betaal eigen eten toch nietHoneyloops vervangen voor een zak pinda's en je maakt de gainz van je leven. Kcal per kcal het goedkoopste wat er is, clean, en veel proteins en vetten!![]()
Jup, niks aan te doenIk ken dat gevoel, daar kan je weinig aan doen, eens dat over is kan je er weer voor gaan...
that privilegeHoneyloops lekkerder, en betaal eigen eten toch niet
Hey, mijn eten wordt betaald maar woon wel in Friesland. Fair deal I guess.
CHECK YOUR PRIVILEGES
Eerlijk gezegd betaal ik liever zelf mn eten + in Utreg wonenHey, mijn eten wordt betaald maar woon wel in Friesland. Fair deal I guess.

CHECK YOUR PRIVILEGES
Eerlijk gezegd betaal ik liever zelf mn eten + in Utreg wonen![]()

Yeah altijd nice

Thanks bro
Zou ik ook wel willen, maar kan het niet financieren.CHECK YOUR PRIVILEGES
Eerlijk gezegd betaal ik liever zelf mn eten + in Utreg wonen![]()
Jup squat is niet helemaal perfect, maar als stuk beter dan dat het was. Niks geen plannen dit weekend, ook wel lekkerMooie PR, maar minder mooie reps..beetje buttwink (of heet dat niet zo?)..
Bij mij is mijn rug ook het enige dat een beetje wat lijkt..nog feestplannen dit weekend?

Quads flexed lijken wel leuk, anders is het tien keer niks. Spuit volgend jaar denk ikIk vind die quads van jouw beter dan je rug eigenlijk!Niet te veel bij nadenken en gewoon door knallen!
Of de spuit er in zetten![]()

Switch best vaak van avatar, ga altijd weer terug naar fat majin buuComplimenten over z'n rug en hup nieuwe avatar.. eindbaas!
Jelly

Nope maar vind fat majin buu gewoon vet.