Fitness Seller

Hoxyz - Reversing out of the ecto zone.

Ohh zo, ja dat kan altijd gebeuren natuurlijk. Ik dacht dat je er in het algemeen veel last van had. My bad :)

Als iemand wel niet clean eet ben ik het wel. 200g suiker p/d crew. Ik had gewoon geen honger door persoonlijke redenen, had niks met clean of non clean te maken. Hoofd stond gewoon ergens anders naar.
Voeding vandaag excl wat mayonaise en kaas. Oja, en boter waar ik kip en krieltjes in bereid, maar ik prep voor vier dagen per keer dus cba om dat te tellen. In cut gebruik ik wel weer pam.
200g suiker = 800kcal, dat is nog niks aan cheaten. Cheat lekker met een liter volle choco(860kcal) en een bus slagroom(750kcal), met 200g chocolade ipv suiker(1100 kcal). Daar wat shakes bovenop en je zit prima. Of ram een zak pinda's van de jumbo naar binnen, 250g voor 84 cent, ez 1,6k kcal en goei hoeveelheid proteinz.

Vetten > suiker als je moeite heb om te eten.

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.883
200g suiker = 800kcal, dat is nog niks aan cheaten. Cheat lekker met een liter volle choco(860kcal) en een bus slagroom(750kcal), met 200g chocolade ipv suiker(1100 kcal). Daar wat shakes bovenop en je zit prima. Of ram een zak pinda's van de jumbo naar binnen, 250g voor 84 cent, ez 1,6k kcal en goei hoeveelheid proteinz.

Vetten > suiker als je moeite heb om te eten.
Suiker komt voornamelijk uit honeyloops en zuivel

Ik had gewoon geen honger door persoonlijke redenen, had niks met clean of non clean te maken. Hoofd stond gewoon ergens anders naar.
Ik ken dat gevoel, daar kan je weinig aan doen, eens dat over is kan je er weer voor gaan...

• #3.886
Moet weer wat routine voor legday B krijgen, doe maar wat

squats
3x5x20kg
3x60kg
1x80kg
1x100kg
1x110kg
6x2x120kg pr?? bij 6x gestopt want werden grinders

Bijna trx in m'n gezicht :emo:

db sldl
10x16kg
5x10x30kg

leg press
10x100kg
10x120kg
4x10x140kg

hamstring curl
4x15

smith standing calf raise
10x60kg
5x10x80kg laatste dropset

kuiten gemeten, links 40cm rechts 41cm

cable pulltrough
3x12

bij gebrek aan been foto, maar een ouderwetse rug foto. Een van de weinige spiergroepen die daarwerkelijk wat lijkt :emo:
cd62bd224b.jpg

Honeyloops vervangen voor een zak pinda's en je maakt de gainz van je leven. Kcal per kcal het goedkoopste wat er is, clean, en veel proteins en vetten!:D
Honeyloops lekkerder, en betaal eigen eten toch niet
Ik ken dat gevoel, daar kan je weinig aan doen, eens dat over is kan je er weer voor gaan...
Jup, niks aan te doen

Lekker man, PR's zijn altijd goed :)

Netjes man :)
Goede rug!

Mooie PR, maar minder mooie reps..beetje buttwink (of heet dat niet zo?)..

Bij mij is mijn rug ook het enige dat een beetje wat lijkt..nog feestplannen dit weekend?

Ik vind die quads van jouw beter dan je rug eigenlijk! :P Niet te veel bij nadenken en gewoon door knallen!

Of de spuit er in zetten :D

Complimenten over z'n rug en hup nieuwe avatar.. eindbaas!

• #3.896
Niks speciaals

ohp
3x5x20kg
5x40kg
3x5x45kg ez ofc

v pulldown
10x60kg
10x80kg
4x10x100kg

chest supp two hand db row
10x12kg
4x10x16kg kut oefening

incline db press
10x16kg
4x12x20kg

bayesian fly // side raise
5x

hammer curl
10x12kg
3x8x16kg steek in onderarm :emo:

seated rope pushdown
4x

Lekker man, PR's zijn altijd goed :)
Yeah altijd nice :D
Thanks bro
CHECK YOUR PRIVILEGES

Eerlijk gezegd betaal ik liever zelf mn eten + in Utreg wonen :o
Zou ik ook wel willen, maar kan het niet financieren.
Mooie PR, maar minder mooie reps..beetje buttwink (of heet dat niet zo?)..

Bij mij is mijn rug ook het enige dat een beetje wat lijkt..nog feestplannen dit weekend?
Jup squat is niet helemaal perfect, maar als stuk beter dan dat het was. Niks geen plannen dit weekend, ook wel lekker :D
Ik vind die quads van jouw beter dan je rug eigenlijk! :P Niet te veel bij nadenken en gewoon door knallen!
Of de spuit er in zetten :D
Quads flexed lijken wel leuk, anders is het tien keer niks. Spuit volgend jaar denk ik :emo:
Complimenten over z'n rug en hup nieuwe avatar.. eindbaas!
Switch best vaak van avatar, ga altijd weer terug naar fat majin buu
Stadsgenoot.:D

OT: congratz @ pr.
Jelly :(

Yw broski.:)

Beter SSJ Blue Vegeta ;)
Volg je DBS?

Terug
Naar boven