Emielos
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 1.510
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 74kg
- Vetpercentage
- 11%
Niet mijn ding jatten he

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Dan verdien ik ook wel een eigen emoticon

Thanks, appreciate it
Hmmmm1g test is de sleutel tot succes, m'n baardgainz gaan 2 x zo hard.
Heb amper baard dus zou wel nice zijnEen van de grootste nadelen aan aas juist imoBaardgains krijgen en hoofdhaar verliezen..
Wie is de derde persoon eigenlijk? Ben nieuw hier
Edit: of is dit jasenko?

balkan pharmaceuticals??Smaken verschillen I guess. Maar ik heb dan ook altijd wel een goede baard gehad met mijn balkan genen![]()
shame

jullie verdienen hem ook idddan verdien ik er ook wel 1, maar als ik een emoticon krijg weet ik toch dat het niet goed komt![]()
Ah jij bent het, je vorige naam klopte dus niet

Wat? Scheren? @SancaAhah wees blij dat je geen baard hebt, elke dag scheren om er een beetje netjes bij te lopen is ook niet alles...
gaat verder wel lekker zo te zien!![]()

Om er netjes bij te lopen zei ik

Snap ik overigens ook wel, ik ook niet in eerste instantie, moest er om vragne

Dacht al haha
Sommige baarden nice, maar moet wel netjes blijven idd
Yes, kort broekje van xxl. Staat en zit goed, maar niet om in te squatten.Benen gaan toch wel lekker.. wat is dat voor broekje? XXL?
Yes, kort broekje van xxl. Staat en zit goed, maar niet om in te squatten.
aesthetic broekje
Tja als je niks weg krijgt..4 weken stil staan!?!?!? Na een week maak ik me al zorgen en up ik m'n kcals.
Pls, aan je kcals komen kan op 1000 manieren, het is eerder moeilijk om er onder te blijven. Met veel weinig moeten eten is rip, zonder honger meer moeten eten is gewoon ramhard forcefeeden of junken. Neem een paar shakies voor dem proteins(1k kcalz), een zak chips als ontbijt voor dat dere 1k kcal, nog wat chocola tussendoor voor nog wat meer. Of gewoon yolo clean foods forcefeeden.Niks speciaals, niet zo zin meer om lang te trainen of veel volume
low incline db press
10x16kg
5x20kg
5x5x30kg pr ez
1 arm chest supp cable row
10x36kg
4x8x52,5kg pr
incline bench
10x40kg
8x60kg
6x60kg
8x50kg
cable pulldown
4x
chest press
4x
unliat pulldown
4x
cable flyes
4x
unilat straight arm pulldown
4x
400c 85v 200p
aesthetic broekje
Tja als je niks weg krijgt..
. Nu is het rip cutten

Komt wel goed, ben gewoon wat moeKomop kerel, ik zie op de foto dat je er goed bijloopt.. en nu doorgaan! Niet verzwakken![]()
Pls, aan je kcals komen kan op 1000 manieren, het is eerder moeilijk om er onder te blijven. Met veel weinig moeten eten is rip, zonder honger meer moeten eten is gewoon ramhard forcefeeden of junken. Neem een paar shakies voor dem proteins(1k kcalz), een zak chips als ontbijt voor dat dere 1k kcal, nog wat chocola tussendoor voor nog wat meer. Of gewoon yolo clean foods forcefeeden.
Toen ik begon als ondervoede ecto forcefeede ik 3500 kcal aan clean food errday. Soms deed ik zelfs 2 uur over m'n avondeten/ontbijt, maar eenmaal dem gainz zien en in 3-4 maanden verder komen dan lui die al 1 a 2 jaar trainen en je voelt je zo alpha dat je dat dere clean foods de strot in drukt ookal kots je het er bijna weer uit. Whatever it takes!!11 !11 Alleen toen raakte ik er snel aan gewend en nu kan ik zonder moeite nog 6k clean eten als ik dat zou willen. Nu is het rip cutten
En omg smilies speciaal voor jou![]()
@Nootmuskaatje heeft wel gelijk. Dan maar minder clean desnoods. Iedereen kan een liter chocomel per dag extra drinken![]()