MuscleMeat

Hoxyz - Reversing out of the ecto zone.

dan verdien ik er ook wel 1, maar als ik een emoticon krijg weet ik toch dat het niet goed komt:roflol:

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.864
moe hoofdpijn ecto geen zin

hammer curl
cgbp
20kg schijf op tenen laten vallen gat in adipowers :emo:
overhead cable extesnion
cable ez curl
seated rope pushdown
alternating db curl
1 arm pushdown
chocolademelk

Toch kun je het goed zien. Ga zo door kerel :thumbs:
Thanks, appreciate it
1g test is de sleutel tot succes, m'n baardgainz gaan 2 x zo hard.
Hmmmm
Een van de grootste nadelen aan aas juist imo :p Baardgains krijgen en hoofdhaar verliezen..
Heb amper baard dus zou wel nice zijn
Wie is de derde persoon eigenlijk? Ben nieuw hier :)

Edit: of is dit jasenko?

Kale bats met dikke baard wel top imo

:emo:
Smaken verschillen I guess. Maar ik heb dan ook altijd wel een goede baard gehad met mijn balkan genen :p
balkan pharmaceuticals??
Owww... Ik had hem niet herkend met shirt aan...
shame
:roflol:
Dan verdien ik ook wel een eigen emoticon

dan verdien ik er ook wel 1, maar als ik een emoticon krijg weet ik toch dat het niet goed komt:roflol:
jullie verdienen hem ook idd

Facebook vriendje :)

Ahah wees blij dat je geen baard hebt, elke dag scheren om er een beetje netjes bij te lopen is ook niet alles...
gaat verder wel lekker zo te zien!:flexbiceps:

• #3.871
Legs, niet echt pomp ofzo. Maar trap op lopen deed toch wel pijn thuis :emo:

squat
3x5x20kg
3x60kg
1x80kg
1x100kg
4x5x110kg pr
eerste twee setjes hard, daarna sloom. Had ook een kut korte broek aan die elk minuut kon scheuren. Het was deze broek of geen muziek luisteren.

rdl
3x5 werd te zwaar, rom en form leek nergens op
8x60kg
4x8x80kg

leg press
10x100kg
3/4x8x160kg

1 leg hamstring curl in leg extesnion // 1 leg leg extension
5x

cable pulltrough
10x40kg
4x10x55kg

smith standing calf raise
op sokken omdat adipowers anders nog meer scheuren, niet echt lekker.
10x60kg
10x100kg
5x8x110kg pr

4077869b71.jpg

sta al zo'n 4 weken stil qua gewicht. Tijd om weer eens wat te gainen gvd. Chocomlek en wat samples weightgainer if needed zijn gehaald. Voeding ziet er dagelijks ongeveer zo uit. Meal 1-3 altijd hetzelfde. Vier vaak ook excl de whey.
bc75dce8c2.png

Owww... Ik had hem niet herkend met shirt aan...
Snap ik overigens ook wel, ik ook niet in eerste instantie, moest er om vragne
b479d60d40.jpg

:emo:
Dacht al haha
Om er netjes bij te lopen zei ik:p
Sommige baarden nice, maar moet wel netjes blijven idd

Benen gaan toch wel lekker.. wat is dat voor broekje? XXL?

4 weken stil staan!?!?!? Na een week maak ik me al zorgen en up ik m'n kcals:emo:.

• #3.876
Niks speciaals, niet zo zin meer om lang te trainen of veel volume

low incline db press
10x16kg
5x20kg
5x5x30kg pr ez

1 arm chest supp cable row
10x36kg
4x8x52,5kg pr

incline bench
10x40kg
8x60kg
6x60kg
8x50kg

cable pulldown
4x

chest press
4x

unliat pulldown
4x

cable flyes
4x

unilat straight arm pulldown
4x

400c 85v 200p

Aha die strakke versie.. toch nice!
aesthetic broekje
4 weken stil staan!?!?!? Na een week maak ik me al zorgen en up ik m'n kcals:emo:.
Tja als je niks weg krijgt..

Komop kerel, ik zie op de foto dat je er goed bijloopt.. en nu doorgaan! Niet verzwakken :thumbs:

Niks speciaals, niet zo zin meer om lang te trainen of veel volume

low incline db press
10x16kg
5x20kg
5x5x30kg pr ez

1 arm chest supp cable row
10x36kg
4x8x52,5kg pr

incline bench
10x40kg
8x60kg
6x60kg
8x50kg

cable pulldown
4x

chest press
4x

unliat pulldown
4x

cable flyes
4x

unilat straight arm pulldown
4x

400c 85v 200p

aesthetic broekje

Tja als je niks weg krijgt..
Pls, aan je kcals komen kan op 1000 manieren, het is eerder moeilijk om er onder te blijven. Met veel weinig moeten eten is rip, zonder honger meer moeten eten is gewoon ramhard forcefeeden of junken. Neem een paar shakies voor dem proteins(1k kcalz), een zak chips als ontbijt voor dat dere 1k kcal, nog wat chocola tussendoor voor nog wat meer. Of gewoon yolo clean foods forcefeeden.

Toen ik begon als ondervoede ecto forcefeede ik 3500 kcal aan clean food errday. Soms deed ik zelfs 2 uur over m'n avondeten/ontbijt, maar eenmaal dem gainz zien en in 3-4 maanden verder komen dan lui die al 1 a 2 jaar trainen en je voelt je zo alpha dat je dat dere clean foods de strot in drukt ookal kots je het er bijna weer uit. Whatever it takes!!11 !11 Alleen toen raakte ik er snel aan gewend en nu kan ik zonder moeite nog 6k clean eten als ik dat zou willen:(. Nu is het rip cutten:emo:

En omg smilies speciaal voor jou:choco::chocoslag::choco::chocoslag::emo::emo:

@Nootmuskaatje heeft wel gelijk. Dan maar minder clean desnoods. Iedereen kan een liter chocomel per dag extra drinken ;)

• #3.880
Komop kerel, ik zie op de foto dat je er goed bijloopt.. en nu doorgaan! Niet verzwakken :thumbs:
Komt wel goed, ben gewoon wat moe
Pls, aan je kcals komen kan op 1000 manieren, het is eerder moeilijk om er onder te blijven. Met veel weinig moeten eten is rip, zonder honger meer moeten eten is gewoon ramhard forcefeeden of junken. Neem een paar shakies voor dem proteins(1k kcalz), een zak chips als ontbijt voor dat dere 1k kcal, nog wat chocola tussendoor voor nog wat meer. Of gewoon yolo clean foods forcefeeden.

Toen ik begon als ondervoede ecto forcefeede ik 3500 kcal aan clean food errday. Soms deed ik zelfs 2 uur over m'n avondeten/ontbijt, maar eenmaal dem gainz zien en in 3-4 maanden verder komen dan lui die al 1 a 2 jaar trainen en je voelt je zo alpha dat je dat dere clean foods de strot in drukt ookal kots je het er bijna weer uit. Whatever it takes!!11 !11 Alleen toen raakte ik er snel aan gewend en nu kan ik zonder moeite nog 6k clean eten als ik dat zou willen:(. Nu is het rip cutten:emo:

En omg smilies speciaal voor jou:choco::chocoslag::choco::chocoslag::emo::emo:

@Nootmuskaatje heeft wel gelijk. Dan maar minder clean desnoods. Iedereen kan een liter chocomel per dag extra drinken ;)

Als iemand wel niet clean eet ben ik het wel. 200g suiker p/d crew. Ik had gewoon geen honger door persoonlijke redenen, had niks met clean of non clean te maken. Hoofd stond gewoon ergens anders naar.
Voeding vandaag excl wat mayonaise en kaas. Oja, en boter waar ik kip en krieltjes in bereid, maar ik prep voor vier dagen per keer dus cba om dat te tellen. In cut gebruik ik wel weer pam.
ca62a557e5.png

Terug
Naar boven