- Waardering
- 10.714
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hij heeft nooit last gehad van puisten, iig wel voor zekerheid roa achter de hand.Weet niet of je van jezelf acne gevoelig bent.
Zo ja, direct mast eruit. Anders word je maan landschap.

Incline db rows vind ik kut, normale db rows ook. Conditioneel zwaarJe kan incline db rows doen om je lower back te ontlasten? Ik voel m'n lower back ook al minder bij t-bar rows in verhouding tot bor, dat zou ook nog kunnen?
Tbar gaat wel prima maar is weer zoveel schijven slepen. Maar moet toch maar eens een goeie row toevoegen inderdaad.Incline db rows vind ik kut, normale db rows ook. Conditioneel zwaarTbar gaat wel prima maar is weer zoveel schijven slepen. Maar moet toch maar eens een goeie row toevoegen inderdaad.

Een seated row. Kan wel cable rows doen maar daar wordt fullstack + 20 kg schijf al wat te licht. Misschien kan ik wat met tut gaan spelen oid.Zeur...
Heb je beschikking over seated row machine? Anders misschien rowen staand of zittend met een low pulley?
Een seated row. Kan wel cable rows doen maar daar wordt fullstack + 20 kg schijf al wat te licht. Misschien kan ik wat met tut gaan spelen oid.
Heb wel m'n test laten meten... 12noml/l beta test dus. Doc wil helaas niks doen. Oestradiol was 16, ook hoog dus. Jammer dat hij sbhg lh en fsh niet wilt meten. Misschien second opinion aanvragen
Welkom
Ik ben pas net in natuurlijk, weet niet of je zin hebt om het te vertellen maar wat is nou je doel/planning voorlopig qua voeding, AAS enz?

much lol much believe
Het is wat anders dan 2ml tren of deca zetten. In je eerste kuur kan mast of primo wel, al helemaal als het om mijn reden is.mast niet mee tellen omdat je gyno hebt
blijft toch gewoon gear die je zet, ongeacht of het een goed idee is om het er bij te zetten.
wel beetje jammer dat je me nu dus natty outbuffed![]()
Volledig mee eensch.Wat ik overigens nooit begrijp waarom mensen ouwehoeren in milliliters en niet in milligrammen..het aantal ml kan nogal varieren per compound (oplosbaarheid)..