AndroidHealthClinic

Hoxyz - Reversing out of the ecto zone.

Weet niet of je van jezelf acne gevoelig bent.

Zo ja, direct mast eruit. Anders word je maan landschap.

Deze log ook maar eens gaan volgen. AAS.. Road to zeez has really begun!

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.304
Pull, ook flinke spierpijn in chest.

pulldown machien
10x40kg
5x8x64kg

bb row
Ik snap niet waarom ik het blijf doen. Onderrug voelt alleen maar gaar. Na een setje te dikke pomp
15x40kg
4x8x60kg

unilat cable pulldown
dikkere rom dan regular
4x8x40kg 3 sec negative

v grip cable low row
4x10x114kg

bb shrug aka piem schaaf
4x10x60kg hold bovenin

hammer curl
split sec hold bovenin
10x14kg
4x6x20kg

alternating incline db curl
Dikke pomp altijd
4x10x8kg

cablee straigh arm pulldown // facepull // reverse bb curl
4x8x50kg 4x8x50kg 4x10x20kg

• #4.305
Wil overigens soon gaan cutten maar onze tweede vriezer is kapot dus moet even wachten. Dit ivm musclemeat bestelling. Geen zin om zoveel te rekenen met shit uit supermarkt.

Je kan incline db rows doen om je lower back te ontlasten? Ik voel m'n lower back ook al minder bij t-bar rows in verhouding tot bor, dat zou ook nog kunnen?

• #4.307
Je kan incline db rows doen om je lower back te ontlasten? Ik voel m'n lower back ook al minder bij t-bar rows in verhouding tot bor, dat zou ook nog kunnen?
Incline db rows vind ik kut, normale db rows ook. Conditioneel zwaar :emo: Tbar gaat wel prima maar is weer zoveel schijven slepen. Maar moet toch maar eens een goeie row toevoegen inderdaad.

Incline db rows vind ik kut, normale db rows ook. Conditioneel zwaar :emo: Tbar gaat wel prima maar is weer zoveel schijven slepen. Maar moet toch maar eens een goeie row toevoegen inderdaad.

Zeur... :o

Heb je beschikking over seated row machine? Anders misschien rowen staand of zittend met een low pulley?

• #4.309
Zeur... :o

Heb je beschikking over seated row machine? Anders misschien rowen staand of zittend met een low pulley?
Een seated row. Kan wel cable rows doen maar daar wordt fullstack + 20 kg schijf al wat te licht. Misschien kan ik wat met tut gaan spelen oid.

Een seated row. Kan wel cable rows doen maar daar wordt fullstack + 20 kg schijf al wat te licht. Misschien kan ik wat met tut gaan spelen oid.

Je zal ergens wat moeten inleveren zo te horen. En dan lijkt die laatste optie me meer dan prima. Voordat je met cutten begint kan je dan ook makkelijk high reps met slow negatives erin houden.

In!

Ik ben pas net in natuurlijk, weet niet of je zin hebt om het te vertellen maar wat is nou je doel/planning voorlopig qua voeding, AAS enz?

• #4.313
Booooys was maar een grapje :emo: Heb wel m'n test laten meten... 12noml/l beta test dus. Doc wil helaas niks doen. Oestradiol was 16, ook hoog dus. Jammer dat hij sbhg lh en fsh niet wilt meten. Misschien second opinion aanvragen

Well lolled overigens at mensen die zeiden dat ik ineens anders was geworden nu ik "een gram roids in m'n reet heb" en er buffer uit zag :roflol:

squat
3x5x20kg
3x60kg
1x80kg
1x100kg
4x5x117kg

rdl
5x60kg
5x80kg
3x5x100kg

cable pulltrough
10x50kg
3x10x65kg pr

leg extension
10x50kg
4x10x71kg

smith calf raise
10x60kg
10x100kg
5x10x130kg pr

laatste drie set // hamstring curl

Welkom
Ik ben pas net in natuurlijk, weet niet of je zin hebt om het te vertellen maar wat is nou je doel/planning voorlopig qua voeding, AAS enz?

• #4.316
Nog even over die gram. Als je het merk hebt wat 300mg/ml heeft prik je al twee ml weg. Nog een beetje mast ernaast zit je zo op een gram. Lijkt me niet echt dat je mast mee kan tellen. Al helemaal meedenkend dat ik al exisiting gyno heb.

Dus voor als ik ga kuren gaat dat hem waarschijnlijk wel worden. Misschien iets minder mast of 500mg test (ligt maar net aan het merk wat ik dan neem)
:o
much lol much believe

mast niet mee tellen omdat je gyno hebt :roflol:
blijft toch gewoon gear die je zet, ongeacht of het een goed idee is om het er bij te zetten.

wel beetje jammer dat je me nu dus natty outbuffed :(

• #4.318
mast niet mee tellen omdat je gyno hebt :roflol:
blijft toch gewoon gear die je zet, ongeacht of het een goed idee is om het er bij te zetten.

wel beetje jammer dat je me nu dus natty outbuffed :(
Het is wat anders dan 2ml tren of deca zetten. In je eerste kuur kan mast of primo wel, al helemaal als het om mijn reden is.

Wat ik overigens nooit begrijp waarom mensen ouwehoeren in milliliters en niet in milligrammen..het aantal ml kan nogal varieren per compound (oplosbaarheid)..

Terug
Naar boven