- Waardering
- 15.402
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Verschilt erg per rep inderdaad. Maar in het achterhoofd houdende dat ik bij fox 1x80 paused faildeLijkt ook wel dat je weinig spanning lijkt te zetten met bonks

Dat eerste zou goed kunnen, weet ik zo niet. En ja m'n benen achter me werkt veel beter. Als ik hakken plat op de grond zet kan ik nergens drive uit halen omdat ik instant kramp hrijg, en hele slechte mobiliteit.Kan het niet helemaal goed zien, maar volgens mij laat je de bb nog inzakken netvoordat je presst?
En kan je wel voldoende legdriven als je je voeten zover naar het hoofdeind plaatst? Just wondering
En nice van alle pr's!

Zal het volgende keer eens proberen.Goed proberen je adem stil te houden als de bb op je borst rust helpt bij mij heel goed om hem stil te krijgen. Zodra je merkt dat de bb stabiel is pushen en hard uitademen.
Jij ook Marv, niet teveel eten.
Goed aan het Marvinnen geweest met die gewichtschommelingenMorning weight 87,3. Van 85 naar 95 naar 87,3 in twee weken. Marvin would be jelly. Overigens lekker tendonitis in elleboog
Zal het volgende keer eens proberen.
Jij ook Marv, niet teveel eten.
dat neem ik me inderdaad altijd voor...Ach deze tijden mag het.Goed aan het Marvinnen geweest met die gewichtschommelingen
Niet teveel eten..dat neem ik me inderdaad altijd voor...
Right in the feels..

Doe es liev
Nee, vuile endo!!11
Tricep staat helemaal vol na die kickbacksDie bench zit dan wel echt goede progressie in hoor! Van vast lopen op T&G naar een PR op pausedZal wel aardig pumped de gym hebben verlaten met die assistance erbij zo
![]()
Ehm...Moe, last van linker schouder, upper chest bekneld, pannenkoeken verbrand, pip in quad, tendonitis in elleboog en heupen zitten vast. Goeie dag

Kramp zwaar kutEhm...
Het klinkt of je aardig uit elkaar begint te vallen...
Toch prima squats...maar man, man..kramp in je heup..daar wil ik me niks bij voorstellen![]()
Kijken hoe herstel gaat?Overigens ook test laten meten vannochtend.
Doc wou helaas geen shbg lh en sfh meten. Maar we'll survive
Gewoon mid cycle checkup.