- Waardering
- 18.834
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Welcome brah
I know... Volgens mij nog nooit zo lang niet getraind. Maar was helaas ziek. Zelfs nu voel ik me nog niet 100%. Maar wel weer zin om maandag weer te trainen, bench pr it is.
Why? Dacht dat je het niks vond of ik heb dat verkeerd begrepen?
Vind het een leuk team en werk is ook wel te doen, maar 45 uur per week voor €0 demotiveert. Als ik nu geld kan krijgen doe ik het wel want ervaring in deze sector is nodigWhy? Dacht dat je het niks vond of ik heb dat verkeerd begrepen?
Gl dan brah.Vind het een leuk team en werk is ook wel te doen, maar 45 uur per week voor €0 demotiveert. Als ik nu geld kan krijgen doe ik het wel want ervaring in deze sector is nodig
Thanks, en aslong ik een beetje kan dbben is het prima
Vandaag ga ik als het goed is even zitten met de baas. Moet nog wel kijken hoe ik jet met school ga doen, aangezien ik nog 20 weken moet. Maar daar valt vast wel wat te regelenNice. Nu kan je dus eindelijk van start begrijp ik!![]()
Vandaag ga ik als het goed is even zitten met de baas. Moet nog wel kijken hoe ik jet met school ga doen, aangezien ik nog 20 weken moet. Maar daar valt vast wel wat te regelen
Nee, aangezien ik nog niet de skills heb om 100% mee te draaien gaat het eerst 2/3 dagen in de week worden, en dan mogelijk door groeien tot fulltime. Is alleen nog afwachten hoe ik dit met school kan combineren aangezien ik nog examen etc moet doen. Maar komt vast goed.Super. Als het allemaal rond te krijgen is, dan krijg je die 45 uur dus volledig betaald?
Yeah, soon die 100 bonks

Gainz in all departments of life

Toch een mijlpaal die 100, en als ik me bedenkt dat toen ik begon ik dr Smith bar niet eens kon benchenDaar zou ik zeker even voor strijden. Zo een kans wil je niet laten lopen.
Netjes netjes, die bench! Op naar de 100 inderdaad.

Zwaar gaan op compound en daarna lekker de pomp chasen hnnngLekkere training. Mooie combi van lekkere gewichten met smerig pompen![]()
Wat is je 1RM?bench
3x10x20kg
5x40kg
3x60kg
1x70kg
4x5x82,5kg pr Nog een kg of 5 over.