MuscleMeat

Hoxyz - Reversing out of the ecto zone.

Beste pootjes, mijne zijn maar 63 cm :(

Flink lang in de gym geweest. Ook meting gedaan voor cut. Ik ga binnenkort cutten en dit zijn m'n begin stats.
94kg
Taile 87cm
Navel 99cm ( hij noemde het navel, maar dat is m'n kleinste punt, denk dat hij heup bedoeld. Fucking zwembandjes :emo:)
Been 67cm :( Wel niet flexed.
20.5%

@Skatermarvin @LeonM Hoe groot waren jullie benen?
Het is wel hoogtijd voor een cut!:rolleyes: Ben erg benieuwd wat er onder dat wintervachtje vandaan komt..

Mijn benen heb ik al een tijdje niet gemeten, maar meestal redden die net de 60cm niet eens, maar zijn wel redelijk droog. Het was @LeonM zijn doel om zijn been even groot te krijgen als mijn taille (smalste punt/navelhoogte)... 73-74cm. Ik geloof dat dat nog niet was gelukt...

Ga nou trouwens gewoon zero of light drinken! Het is echt een waste of calories om die gewone meuk te pakken..:o 400kcals kun je heel wat lekkerdere dingen voor in de plaats eten!

Of drink gewoon geen frisdrank je bent toch geen f**got

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.417
Beste pootjes, mijne zijn maar 63 cm :(
Ik heb dan ook wat meer vet
Dacht ik
Het is wel hoogtijd voor een cut!:rolleyes: Ben erg benieuwd wat er onder dat wintervachtje vandaan komt..

Mijn benen heb ik al een tijdje niet gemeten, maar meestal redden die net de 60cm niet eens, maar zijn wel redelijk droog. Het was @LeonM zijn doel om zijn been even groot te krijgen als mijn taille (smalste punt/navelhoogte)... 73-74cm. Ik geloof dat dat nog niet was gelukt...

Ga nou trouwens gewoon zero of light drinken! Het is echt een waste of calories om die gewone meuk te pakken..:o 400kcals kun je heel wat lekkerdere dingen voor in de plaats eten!
Ah ja, ik heb natuurlijk wat meer vet. Vind monster heerlijk dus heb daar die kcal wel voor over
Of drink gewoon geen frisdrank je bent toch geen f**got
Drink al zo'n 5 liter water per dag en 2-6 bakken koffie. Vind 4000 kcal best veel dus kan me wel permitteren om hier em daar was fris te drinken. Monster is dan ook goddelijk. En vaak rond 3 uur op kantoor een dip waar ik dan even een blikje cola neem of zo. Zodra de calorieën eruit gaan worst dit wel vervangen natuurlijk, gaat het eerste zijn wat ok ga schrappen
Idem hier, dronk vroeger dagelijks cola, een klik gemaakt en sindsdien enkel nog water
Ben groot fan van frisdrank, thuis ook veel light. Naast zo'n 5 liter water wil ik ook wel eens een smaakje

Hoelang cutten dan? Wanneer plannen voor je eerste kuur? en 20% bf??? Hoeveel had je toen je begon met bulken?

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.420
De Thee van Trenbolon

en 72 cm was mn been. Denk nu wat kleiner :(
Ooh dan is mijn 67cm nog niet zo slecht.
Hoelang cutten dan? Wanneer plannen voor je eerste kuur? en 20% bf??? Hoeveel had je toen je begon met bulken?
Meting was 15.5% of zo op 77,3 kg. Nu 95 op 20 dus. Als m'n berekening klopt is dat 10.2kg VVM gegained in m'n bulk. Dit +- 10 maanden heeft geduurd.

En voordat ik wil kuren moet ik toch wel op z'n 10% staan.

Terug
Naar boven