- Waardering
- 18.834
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
M'n lichaam was zo in de war dat ik zonder licht aan in de auto naar huis ben gereden 
Wordt tijd dat ik dat ook weer eens ga doen!50 min @ 10% aka 350kcal done. Toen ik van de loopband af kwam leek het wel alsof ik aan het zweven wasM'n lichaam was zo in de war dat ik zonder licht aan in de auto naar huis ben gereden
Zomenteen wel voor de eerste keer van m'n cut een groene monster hnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnng.
Het is niet aan te raden... de agonie.

Duim update.
Flinke spuit lidocaine erin, met een mes opengesneden en alle rotzooi eruit. Nu mooi in het verband
Volgens de doc had ik niet veel langer moeten wachten. Dus thanks @ProudPizza @Shadow Project
Ik weet niet zeker of het nog verdoofd is, of ik geen pijn meer voelMooi dat je langs geweest bent!
Zal wel chiller voelen nu die druk er een beetje vanaf is na het openmaken?

Ik weet niet zeker of het nog verdoofd is, of ik geen pijn meer voel![]()
Dan zal het geen pijn meer doen. Maak me op het moment meer druk om dit droge bakkie rijst met gehakt wat ondertussen koud is dat ik moet weg werken pfffff.
Dan zal het geen pijn meer doen. Maak me op het moment meer druk om dit droge bakkie rijst met gehakt wat ondertussen koud is dat ik moet weg werken pfffff.
Zat al 50ml ketchup over heen hahaMooi om te horen. Meestal geeft die druk al ontiegelijk veel pijn, naast de pijn door de ontsteking zelf.
Beetje ketchup/chilisaus kan er vast wel vanaf?
Rijst eet ik gewoon heel sloom dat het koud wordt. Maar h et is op.Hammer cursl en rackpulls are paying off I guess. Ook mooie veins die er op komen.
/![]()
![]()
edit: je ziet gvd niks van veins op foto![]()
[/QUOTE]blockhead of pies. Sup with u mick?Zomaar steel je de @lloydatoni blockhead pose en geef je geen credit![]()
Gaat kut hier.. Beetje last van acne

drop the mast, up the roa brah.Gaat kut hier.. Beetje last van acne
Enig advies hier tegen? Of 1 van je vrienden hier?
Ken je mensen hier die ooit last ervan gehad hebben?