tetterpopko
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 363
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Taille vind ik persoonlijk meer zeggen in een cut dan %. Lijkt mij meer betrouwbaar. -3cm vind ik dan netjes voor een maand.
I guess so. Vind het wel apart dat ik om m'n buik niks verloren ben, aangezien daar het meeste vet zit.lekker bezig dude! Wat @ProudPizza zegt taille zegt indd meer dan % tot een zeker hoogte. Ook ligt het een beetje aan je probleem gebied. Sommige hebben weinig vet op de taille maar ergens anders wel heel veel. Is een beetje per persoon afhankelijk maar bij het merendeel zal taille een goede zijn.
EhmWat zijn je huidige stats eigenlijk en welke goals heb je voor nu trouwens?
.I guess so. Vind het wel apart dat ik om m'n buik niks verloren ben, aangezien daar het meeste vet zit.
Ehm
2
Bench
3x5x80kg
1x100kg
3x95 na 1x100 en 3x90kg
Squat
3x5x127,5kg
1x140kg
3x3x130kg
Ohp
3x5x55kg
1x60kg (zal wel hoger liggen nu)
Deadlift
1x170kg Maar doe geen normale deadlifts meer, alleen nog maar rackpulls. Daar een keer 1x230.
RDL
5x140kg
188cm 91kg, Goal is nu gewoon zo droog mogelijk komen en daarna eventueel kuren.
Deed daarna 0x105kg daarna. Filmpje ben ik kwijt. Maar die kreeg ik niet eens van m'n borst, heel vaag. Squat loopt nu helaas wel vast, maar ging heel hard ineens.oeh die squaat lekker man en tja die bench ben ik wel erg jelly op maar aan die video van je 100kg bench kun je easy zien dat je meer kunt
Dit..Taille vind ik persoonlijk meer zeggen in een cut dan %. Lijkt mij meer betrouwbaar. -3cm vind ik dan netjes voor een maand.
En dit..lekker bezig dude! Wat @ProudPizza zegt taille zegt indd meer dan % tot een zeker hoogte. Ook ligt het een beetje aan je probleem gebied. Sommige hebben weinig vet op de taille maar ergens anders wel heel veel. Is een beetje per persoon afhankelijk maar bij het merendeel zal taille een goede zijn.
Ach zolang het naar beneden gaat is het goed denk ik dan maar, ook net kcal met 200 naar beneden.Dit..
En dit..
Denk niet dat de meting erg accuraat is uitgevoerd. Op 30 dagen cut slechts een procent verliezen is wel erg weinig..zeker in de 'beginfase' van je cut..
Lekkere presses hoor..maar holy shit..hoe krijg je die fly's weg met dat gewicht?

Te slechte mobiliteit voor deadlifts. En ik heb geen zin om daar wat aan te doen. Sws zijn deadlifts voor hypertrofie nou niet echt de beste keus.Goeie skwaaats maar waarom doe je geen deadlifts en alleen rackpulls?
Te slechte mobiliteit voor deadlifts. En ik heb geen zin om daar wat aan te doen. Sws zijn deadlifts voor hypertrofie nou niet echt de beste keus.
Ik kan wel rdl doen. Rdl goat voor hypertrofie. Maar vind rackpulls ook leuk om te doen dus wissel het wat af.Snap je opzich wel maar denk als je er wat tijd in zou investeren dat je squat nog harder zou gaan omdat je met dl ook je hammies hard pakt maar ik respecteer je keus wel gewoon en iedereen moet uiteindelijk doen wat goed voor zichzelf voelt.
True, het is nu nog erger dan dat het was toen ik met jou was. Maar deze week geen tijd meer voor helaas. Zal wel etter onder zitten.
Even dik, breder geworden. Rood, geel, blauw, paars en zwart. Kloppend niet, wel veel steken. Oja en is numb geworden

True, het is nu nog erger dan dat het was toen ik met jou was. Maar deze week geen tijd meer voor helaas. Zal wel etter onder zitten.
Yeah true. Maar kan morgen en overmorgen niet. Wordt maandag dan.. Nee dan kan ik uitslapen, dinsdag dus.Noem je @Shadow Project nou een etter?
Zal wel zsm even naar de huisarts gaan om ernaar te laten kijken. Zware antibiotica wordt je ook niet blij van.
En ontsteking hoeft niet persé die kenmerken te bevatten. Gezwollen valt er trouwens ook onder.
Heb wel gevoel, alleen de huid die uitgerekt is door de zwelling voelt wat slapend. Maar zal kijken of ik vrijdag wat kan regelen op werk.Beter even huisartsenpost als je al geen gevoel meer erin heb, serieus.
Is wel een beetje hoe het voelt denk ik