MuscleMeat

Hoxyz - Reversing out of the ecto zone.

Hammer cursl en rackpulls are paying off I guess. Ook mooie veins die er op komen.
2h8606p.jpg

2h8606p.jpg

edit: je ziet gvd niks van veins op foto :roflol::roflol:

:roflol: dat ken ik.

laatst ook spinneweb op mijn onderarm, op foto zie je nouwelijks wat.[/QUOTE]

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.762
Wel flinke forearm..

Gewoon aankomende week aankijken en anders weer -100 of -150. Kan best 4-5 dagen duren als je al een cut zit voordat je weer dropt (bij mij dan).

• #4.767
Zat wat ouden filmpjes te kijken. Op zich prima progressie denk ik zo.

Begin bulk
5x83.5kg squat

+-6 maand in bulk
5x110

Einde bulk
5x120

Zat wat ouden filmpjes te kijken. Op zich prima progressie denk ik zo.

Begin bulk
5x83.5kg squat

+-6 maand in bulk
5x110

Einde bulk
5x120

Daar zit zeker nog rek in! Die 120kg gaat nog vrij rap omhoog..of was dat de eerste set?

• #4.769
90.6. Ben dit gewicht al eens eerder geweest. Lager dan dit nog niet.
Daar zit zeker nog rek in! Die 120kg gaat nog vrij rap omhoog..of was dat de eerste set?
Nope was laatste set. 5x127,5kg ook gehaald. Toen 3x3x130kg bij ironhouse. Nu weer gestopt omdat de reps te goor worden.

90.6. Ben dit gewicht al eens eerder geweest. Lager dan dit nog niet.

Nope was laatste set. 5x127,5kg ook gehaald. Toen 3x3x130kg bij ironhouse. Nu weer gestopt omdat de reps te goor worden.
Netjes! Nog nooit onder de 90kg geweest?

• #4.772
Voeding weer heerlijk dit weekend.

Vandaag +-
1.2l melk
500g kwark
2 tosti
200g shoarma
65g rijst
1 broodje kroket
1 satekroket
3 jodenkoeken

215c 85v 170p
Vanavond nog wat whey(of meer melk) en random snaai carbs. Prima vol te houden zo :roflol:

Voeding weer heerlijk dit weekend.

Vandaag +-
1.2l melk
500g kwark
2 tosti
200g shoarma
65g rijst
1 broodje kroket
1 satekroket
3 jodenkoeken

215c 85v 170p
Vanavond nog wat whey(of meer melk) en random snaai carbs. Prima vol te houden zo :roflol:
If it fits...it fits:thumbs: Netjes dat je het uberhaupt bij houdt!

Was weekje wintersport dus offline :p Wat heb ik gemist met je duim? :O

• #4.775
If it fits...it fits:thumbs: Netjes dat je het uberhaupt bij houdt!
Gister netjes 3000 gegeten :d
Was weekje wintersport dus offline :p Wat heb ik gemist met je duim? :O
Paar weken geleden tussen de deur op werk gehad. Was vrij dik(lees:2x zo groot geworden) Leon zei tijdens tren al dat ik naar doc moest maar had geen zin.

Uiteindelijk stonden best veel mensen erop omdat het fucked up er uit zag :emo: dus toen maar gegaan en laten opensnijden

Gister netjes 3000 gegeten :d

Paar weken geleden tussen de deur op werk gehad. Was vrij dik(lees:2x zo groot geworden) Leon zei tijdens tren al dat ik naar doc moest maar had geen zin.

Uiteindelijk stonden best veel mensen erop omdat het fucked up er uit zag :emo: dus toen maar gegaan en laten opensnijden
Was het zo erg dat je het open moest laten snijden? :eek: Normaal ff blauw, beetje vocht en weer heel toch?

• #4.777
Was het zo erg dat je het open moest laten snijden? :eek: Normaal ff blauw, beetje vocht en weer heel toch?
Zat infectie onder, Werd een spuit verdoving in m'n duim gedrukt. Moest ik ff kwatiertje alleen wachten in de kamer (ondertussen ik alles doorzoeken naar hg test maar er lag niks :( ) Toen kwam hij terug en sneed hij het over, kwam een tren achtig goedje uit zetten.

Gelijk terug geinjecteerd mag ik hopen??!

godver:roflol:

Terug
Naar boven