AndroidHealthClinic

Hoxyz - Reversing out of the ecto zone.

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.241
Verse ss cut gezet en toen door naar de gym. Meest gehate training deze week, high rep squats...

highbar
3x10x20kg
3x60kg
4x10x82,5kg

rdl
5x60kg
4x12x80kg

standing calf raise
1 sec stretch in botton
1x8x80kg
2x8x90kg

unilat leg extension
3x15x16kg

unilat leg curl
4x12x16kg

leg press
3x12x127kg

seated calfs overgeslagen omdat alles bezet

140kcal inline lopen omdat ik het zonde vond dat ik een energyblikje had gedronken.

Ohh 200gr onbereid ik dacht 100gr :p
Nah 200
114kcal. Die 30kcal extra geef ik graag weg instead of elke dag agonie eten.
Wtf. Dat is magere shoarma :P.
:D

Hnng lekker volume.

Gewoon zero energy drink pakken trouwens ;).

Alles voor de energy, anders niet door de dag komen

• #5.245
Hnng lekker volume.

Gewoon zero energy drink pakken trouwens ;).
Drink doorgaans altijd 0kcal monster. Maar we hadden deze in de koelkast staan en kon de verleiding niet weerstaan :(
upload_2017-5-9_11-46-53.png

Wel weer echt zin in een koude groene monster tho. Misschien dat ik binnenkort wel even 260kcal cardio er in gooi om dat als prijs te nemen :roflol:
Leer kip bereiden kerel! Kip is geen agonie...
Ooit maar weer eens een kans geven. Heb het alleen al op zoveel manieren geprobeerd. Enige manier wat ik decent vond was met heel veel ketjap.
Alles voor de energy, anders niet door de dag komen
Drink het niet echt voor energie, meer ritueel geworden. Vult maag ook goed.

Haha. Jeugdsentiment. Elke dag min een liter slammers/Lidl energy. Daarnaast uiteraard een zak chips en een reep chocolade :P

• #5.250
Tja sushi is toch wel een van de meest verstandige keuzes moet ik zeggen :). Weinig vet en lekker veel volume, ervan uitgaande dat je naar een sushi restaurant gaat.

• #5.255
Dagje examen, meteen door naar de gym. Overal weer overload gehanteerd tov. vorige ub.

paused bonks
3x10x20kg
5x40kg
4x8x62,5kg meh kan harder. triceps fatiguen snel

machine row
10x45kg
3x10x59,2kg

ohp
Ram zwaar na bench, echt niet normaal
5x20kg
3x8x40kg

bayesian curl
de rest bezet dus deze maar gedaan
10x9kg
3x10x15kg

weighted pushup
voeten op bankje, handen op smith stang
3x12xbw +3,75kg

lat pulldown
10x50kg
3x10x66,5kg

skullcrusher
3x10x20kg + ez stang

Ik las verkeerd...dacht dat je die kaas en frikandellenbroodjes er ook bij zou knallen:roflol:
Nee, dat zou iets te gek worden haha!
Tja sushi is toch wel een van de meest verstandige keuzes moet ik zeggen :). Weinig vet en lekker veel volume, ervan uitgaande dat je naar een sushi restaurant gaat.
Geeft meer voldoening dan paar frikandellenbroodjes inderdaad. Weet alleen nooit hoeveel ik er voor moet rekenen. Denk dat ik +-1k kcal cardio verdeeld over de week ga doen en dan neem ik de rest van het overschot wel voor lief.

Weet alleen nooit hoeveel ik er voor moet rekenen. Denk dat ik +-1k kcal cardio verdeeld over de week ga doen en dan neem ik de rest van het overschot wel voor lief.
Dat licht er heel erg aan of je alleen sushi eet of maximaal los gaat op de gril en frituurmeuk (net als ik:roflol:)

Paused benches zijn nice! Misschien binnenkort ook weer eens doen:D

Is inmiddels alweer een tijdje geleden maar hoe gaat die met de cut hiero?

Terug
Naar boven