beeldkijker
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 1.047
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 86kg
Vergeet die paprika friet chips niet van 0,33 cent. Dingen vullen nog goed ook, kwam geen eind aan aan het zakje

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vergeet die paprika friet chips niet van 0,33 cent. Dingen vullen nog goed ook, kwam geen eind aan aan het zakje

Same shit, weinig progress. Veel tijd weg gegooid. Begin het nu wel beetje te merken door serratus, bicep/schouder kabel die doorkomt. Hele borst staat ook vol met aders met pomp. Maar still fatty in m'n mid sectie.Is inmiddels alweer een tijdje geleden maar hoe gaat die met de cut hiero?
still 1/10. Heb wel cravings maar wil gewoon dat deze cut voorbij is dus ga het wel volhouden.Je eerste post, hoever ben je nu?
Wordt wel struggle weken wachten tot je cheatday. Hoop dat je t volhoud.
Haha ik weet welke je bedoeld. ook goed.Vergeet die paprika friet chips niet van 0,33 cent. Dingen vullen nog goed ook, kwam geen eind aan aan het zakje![]()

Pff same hier. Zweet me tr pletter en de zomer moet nog komen. (Kan ook komen door 1 blik monster energy en 5150 pwoLower rdl dag. Vannochtend 88.6kg
rdl
2x10x20kg
5x60kg
4x10x105kg moest 102,5kg maar had verkeerde schijfjes gepakt
beltless paused highbar squat
2x6x20kg
5x40kg
2x60kg
4x6x72,5kg
standing calf raise
1 sec pause
10x60kg
3x15x82,5kg
beste burn zo high rep
unilat hamstring curl
2x15x17kg
leg press
3x15x127kg
unilat leg extension
3x20x17kg
seated calf raise smith
10x60kg
3x15x125kg
was weer flink zweten in de gym, en de zomer moet nog beginnen![]()
)1 monster ed crew.Pff same hier. Zweet me tr pletter en de zomer moet nog komen. (Kan ook komen door 1 blik monster energy en 5150 pwo)
max was 3x5x140, langzaam maar weer naar toe werken.
Dikke Deadlifts man!Lower rdl dag. Vannochtend 88.6kg
rdl
2x10x20kg
5x60kg
4x10x105kg moest 102,5kg maar had verkeerde schijfjes gepakt
beltless paused highbar squat
2x6x20kg
5x40kg
2x60kg
4x6x72,5kg
standing calf raise
1 sec pause
10x60kg
3x15x82,5kg
beste burn zo high rep
unilat hamstring curl
2x15x17kg
leg press
3x15x127kg
unilat leg extension
3x20x17kg
seated calf raise smith
10x60kg
3x15x125kg
was weer flink zweten in de gym, en de zomer moet nog beginnen![]()
Form en rom was wel discutabel.Dikke Deadlifts man!
Je hebt goeie titel btw.
Tis net een film.
Moet toch wel wat harder kunnen

Koop een Biceppapa broek. Die zijn vast wel goed en niet grijsIk heb altijd een dikke zweet reet na gym.. laat staan in de zomer, in een grijze broek..
Khb zelf ook wel meerdere broeken, maar soms in grijs trainen omdat de rest in was zitKoop een Biceppapa broek. Die zijn vast wel goed en niet grijs
Dus dan wel rip ratkoOh zoKhb zelf ook wel meerdere broeken, maar soms in grijs trainen omdat de rest in was zitDus dan wel rip ratko
.
.Ben niet zo van de online insta's youtube vloggers enzoOh zo.
Ken je Mobicep? Hij geeft je veel motivatie en is heel sterk. Hij heeft ook chille kleren, eigen liedje en vlogs.
Ik dacht dat jij hem wel kende.
Ben meer van de booty's en booby's hehe. 
uit zien, misschien maar eens proberen
TfwIk heb altijd een dikke zweet reet na gym.. laat staan in de zomer, in een grijze broek..

+1! Grijze joggingbroeken zijn een zware no-goIk heb altijd een dikke zweet reet na gym.. laat staan in de zomer, in een grijze broek..

Grijze broek lelekIk heb altijd een dikke zweet reet na gym.. laat staan in de zomer, in een grijze broek..
No thanksKoop een Biceppapa broek. Die zijn vast wel goed en niet grijs

Train altijd in zwarte voetbalbroekKhb zelf ook wel meerdere broeken, maar soms in grijs trainen omdat de rest in was zitDus dan wel rip ratko
Niet zo speciaalOh zo.
Ken je Mobicep? Hij geeft je veel motivatie en is heel sterk. Hij heeft ook chille kleren, eigen liedje en vlogs.
Ik dacht dat jij hem wel kende.
Zie nooit wat van die bootys voorbij komen op snap andersBen niet zo van de online insta's youtube vloggers enzoBen meer van de booty's en booby's hehe.
Een van de weinige die ik volg is wel brian turner. Baal alleen dat hij over is gegaan naar vegan bodybuilding.
Zal die mobicep maar eens googlen zoAl laat hij zelfs zn vegan food er somsuit zien, misschien maar eens proberen
Not srs, houd te veel van vlees
[/QUOTE]Jup
Huh wacht wat? Zit je op de middelbare?Van 8:30 tot 17:00 wezen strijden in het examen lokaal.
nee?
Wat voor examen dan? Nu geen tijd om terug te zoeken oid