- Waardering
- 18.834
mbo 2 dolfijnentrainerWat voor examen dan? Nu geen tijd om terug te zoeken oid![]()
media vormgeving, site maken met heel onzin concept etc
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
mbo 2 dolfijnentrainerWat voor examen dan? Nu geen tijd om terug te zoeken oid![]()
Ooh nice, succes!
Ik doe mbo 1 schaapscheerder
Is een legit opleiding, kwam ik een tijdje terug achter op school roflmao
Ik wou even laten weten dat ik hier hartelijk mee kunnen lachen heb

Standaard antwoord als mensen op festivals vragen, ze snappen er nooit wat van.Ik wou even laten weten dat ik hier hartelijk mee kunnen lachen heb![]()
Standaard antwoord als mensen op festivals vragen, ze snappen er nooit wat van.
Of zeggen dat je bij Artis werkt en je de omgevallen puingins overeind moet zetten omdat ze het zelf niet kunnen

Stage leef nu, dus aardig offline op snapchat. Zal proberen jou wat booty pics te sturen. #nohomoZie nooit wat van die bootys voorbij komen op snap anders![]()
Oke hier heb ik hardop om moeten lachen hierStandaard antwoord als mensen op festivals vragen, ze snappen er nooit wat van.
Of zeggen dat je bij Artis werkt en je de omgevallen puingins overeind moet zetten omdat ze het zelf niet kunnen

In prep had ik kapalon + 2 cheeseburgers en nog iets en bleef elke week 1% droppenIk las verkeerd...dacht dat je die kaas en frikandellenbroodjes er ook bij zou knallen![]()
. 1 cheatmaaltijd gaat niks veranderen. ja een zieke pomp de volgende dag en zweten als ma lije dor het zout maar that's it
. Engels ook terug gekregen, 9.4
Voor de mensen die het leuk vinden om te zien, dit is wat ik aan het maken ben voor m'n examen. Heb een logo + idee voor gym aangeleverd gekregen, en ik moet daar een concept maken. Vervolgens een statisch design, daarna het design vertalen naar een dynamische website.
highrep werk ben ik niet gewend. Wel lekkere pompDat was m'n goal
Ik was met spanning af.Stage leef nu, dus aardig offline op snapchat. Zal proberen jou wat booty pics te sturen. #nohomo
Bij mij drop het vet helaas niet zo lang desondanks ik nu best low kcal zit. Of het gewicht dropt iig niet hard, ookal zegt dat niet zoveel.In prep had ik kapalon + 2 cheeseburgers en nog iets en bleef elke week 1% droppen. 1 cheatmaaltijd gaat niks veranderen. ja een zieke pomp de volgende dag en zweten als ma lije dor het zout maar that's it
Kom bestellen.
Dynamisch als in hovers/sliders etc die werken.Tof concept. Dynamisch als in php? Heb ook een tijdje multimedia gedaan maar uiteindelijk toch IT'er worden.
Jij hebt volgens mij ook even net een ander metabolisme als ik en @hoxyz ..uiteindelijk telt natuurlijk kcals in vs uit, maar je komt er wel wat beter mee weg wanneer je kan cutten op 3000kcals...In prep had ik kapalon + 2 cheeseburgers en nog iets en bleef elke week 1% droppen. 1 cheatmaaltijd gaat niks veranderen. ja een zieke pomp de volgende dag en zweten als ma lije dor het zout maar that's it

Nee valt wel mee, train gewoon gestructureerd nu In principe alles gereset zodat ik kan blijven bouwen. Plus ben afgestapt van de eeuwige 5 reps op compounds, ben niet zo sterk op highrep. lb/ub/lb/push/pullJij hebt volgens mij ook even net een ander metabolisme als ik en @hoxyz ..uiteindelijk telt natuurlijk kcals in vs uit, maar je komt er wel wat beter mee weg wanneer je kan cutten op 3000kcals...
Hmm, whatsup with the training man! Aardig aan het inleveren of lijkt dat maar zo?
Design ziet er goed uit trouwens![]()
Eindelijk echt bodybuilden...gear er ook al in..hue huePlus ben afgestapt van de eeuwige 5 reps op compounds, ben niet zo sterk op highrep. lb/ub/lb/push/pull

Kom bestellen.
Dynamisch als in hovers/sliders etc die werken.
De enige php die er in voorkomt is php include footer+header en do_shortcode voor wp plugins.

Gear zit er nog niet in hoorEindelijk echt bodybuilden...gear er ook al in..hue hue![]()

Thanks. Komende donderdag moet ik het presenteren.
Ja zou kunnen maar ik kreeg de cheat ook alleen als de meting goed was dus zonder cheat ging het cutten ook als een malle.Jij hebt volgens mij ook even net een ander metabolisme als ik en @hoxyz ..uiteindelijk telt natuurlijk kcals in vs uit, maar je komt er wel wat beter mee weg wanneer je kan cutten op 3000kcals...
Hmm, whatsup with the training man! Aardig aan het inleveren of lijkt dat maar zo?
Design ziet er goed uit trouwens![]()

Ja zou kunnen maar ik kreeg de cheat ook alleen als de meting goed was dus zonder cheat ging het cutten ook als een malle.
Als jij 6 dagen gestructureerd eet. En op dag 7 1 cheatmaaltijd/dag gaat het je progressie niet enorm in de weg zitten hoor. Moet je niet 8k meteen weg eten op zo'n dag![]()