MuscleMeat

Hoxyz - Reversing out of the ecto zone.

Ooh nice, succes!

Ik doe mbo 1 schaapscheerder
Is een legit opleiding, kwam ik een tijdje terug achter op school roflmao

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.285
Ik wou even laten weten dat ik hier hartelijk mee kunnen lachen heb :clap:
Standaard antwoord als mensen op festivals vragen, ze snappen er nooit wat van.

Of zeggen dat je bij Artis werkt en je de omgevallen puingins overeind moet zetten omdat ze het zelf niet kunnen

Of zeggen dat je bij Artis werkt en je de omgevallen puingins overeind moet zetten omdat ze het zelf niet kunnen

Nu heb ik bijna uitbundig gelachen zelfs

:roflol::roflol::roflol:

Oke hier heb ik hardop om moeten lachen hier :roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol:

Ik las verkeerd...dacht dat je die kaas en frikandellenbroodjes er ook bij zou knallen:roflol:
In prep had ik kapalon + 2 cheeseburgers en nog iets en bleef elke week 1% droppen :P. 1 cheatmaaltijd gaat niks veranderen. ja een zieke pomp de volgende dag en zweten als ma lije dor het zout maar that's it

• #5.290
88.7kg

Zo, weer een examen dagje er op zitten. Homepagina en contactpagina zit in de code :D. Engels ook terug gekregen, 9.4 :cool: Voor de mensen die het leuk vinden om te zien, dit is wat ik aan het maken ben voor m'n examen. Heb een logo + idee voor gym aangeleverd gekregen, en ik moet daar een concept maken. Vervolgens een statisch design, daarna het design vertalen naar een dynamische website.
9stfz6.jpg

Lethargisch as fuaaark, honger, hoofdpijn en droge mond. 2 ibru + 400 of 500mg cafeïne erin en gaan.

Eenmaal in de gym ging het heerlijk, bijna enigste. Above en beyond op de gym pc aangezet en zyzz trots gemaakt. Push it is

incline bonks
3x10x20kg
4x12x42,5kg rustig verhogen.

ohp
6x20kg
3x12x32,5kg is lightweight maar laatste reps zijn zwaar :emo: highrep werk ben ik niet gewend. Wel lekkere pomp

weighted bar pushup
3x12xbw +5kg pr obv, net begonnen hiermee.

bayesian cable fly
3x15x10.25kg

bayesian side raise
4x15x9kg

skullcrusher
3x15x17,5kg + ez

unilat overhead tricep extension
3x15x9kg

hoop morgen op low weigh.

Nu heb ik bijna uitbundig gelachen zelfs

:roflol::roflol::roflol:

Oke hier heb ik hardop om moeten lachen hier :roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol:
Dat was m'n goal

Stage leef nu, dus aardig offline op snapchat. Zal proberen jou wat booty pics te sturen. #nohomo
Ik was met spanning af.
In prep had ik kapalon + 2 cheeseburgers en nog iets en bleef elke week 1% droppen :P. 1 cheatmaaltijd gaat niks veranderen. ja een zieke pomp de volgende dag en zweten als ma lije dor het zout maar that's it
Bij mij drop het vet helaas niet zo lang desondanks ik nu best low kcal zit. Of het gewicht dropt iig niet hard, ookal zegt dat niet zoveel.

You'll get there :kiss:
Up the dose

Tof concept. Dynamisch als in php? Heb ook een tijdje multimedia gedaan maar uiteindelijk toch IT'er worden.

• #5.293
Jij hebt volgens mij ook even net een ander metabolisme als ik en @hoxyz ..uiteindelijk telt natuurlijk kcals in vs uit, maar je komt er wel wat beter mee weg wanneer je kan cutten op 3000kcals...:o

Hmm, whatsup with the training man! Aardig aan het inleveren of lijkt dat maar zo?

Design ziet er goed uit trouwens:D

• #5.295
87.6 new low.

Werd optijd wakker, ging ff naar de gym om milimeters op te meten.
-3.5mm op 4punts. 6cm van navel af. De rest niet zo spectaculair, overal centimeter of 1/2 af. Dit sinds vorige week zondag.

30 min 260kcal looopband

En nog wat geskipde volume inhalen

bayesain side raise
4x15x9kg

smith seated calf raise
10x60kg
3x12x100kg

en nog wat unilat pullovers en curls

Jij hebt volgens mij ook even net een ander metabolisme als ik en @hoxyz ..uiteindelijk telt natuurlijk kcals in vs uit, maar je komt er wel wat beter mee weg wanneer je kan cutten op 3000kcals...:o

Hmm, whatsup with the training man! Aardig aan het inleveren of lijkt dat maar zo?

Nee valt wel mee, train gewoon gestructureerd nu In principe alles gereset zodat ik kan blijven bouwen. Plus ben afgestapt van de eeuwige 5 reps op compounds, ben niet zo sterk op highrep. lb/ub/lb/push/pull

• #5.298

Ja zou kunnen maar ik kreeg de cheat ook alleen als de meting goed was dus zonder cheat ging het cutten ook als een malle.

Als jij 6 dagen gestructureerd eet. En op dag 7 1 cheatmaaltijd/dag gaat het je progressie niet enorm in de weg zitten hoor. Moet je niet 8k meteen weg eten op zo'n dag :p

Ja zou kunnen maar ik kreeg de cheat ook alleen als de meting goed was dus zonder cheat ging het cutten ook als een malle.

Als jij 6 dagen gestructureerd eet. En op dag 7 1 cheatmaaltijd/dag gaat het je progressie niet enorm in de weg zitten hoor. Moet je niet 8k meteen weg eten op zo'n dag :p

Een cheatmaaltijd van 2.5K 1x in de week betekent toch bijna 500 (!) kcal per dag minder eten hoor. Dat is niet voor iedereen weggelegd ;)

Terug
Naar boven