MuscleMeat

Hoxyz - Reversing out of the ecto zone.

Een cheatmaaltijd van 2.5K 1x in de week betekent toch bijna 500 (!) kcal per dag minder eten hoor. Dat is niet voor iedereen weggelegd ;)
Klopt enigzins wat je zegt. Alleen is mijn vraag met dit soort dingen. In hoeverre compenseert zich zoiets. Dagelijks -500 eten wat glycogeen leeg trekt. En 1 keer 2500 wat glycogeen bijvult.

Vaak krijg ik het idee dat er met dit soort dingen te vaak wordt gekeken naar wat je wekelijks in de min gaat. Vergelijk het met slaap; een hele week 3 uur slapen per nacht krijg je nooit en te nimmer gecompenseerd in 1 nacht.

Misschien beetje kromme vergelijking maar hoop dat je snapt waar ik naartoe wil.

Dit blijft een interessante discussie tbh

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.302
Een cheatmaaltijd van 2.5K 1x in de week betekent toch bijna 500 (!) kcal per dag minder eten hoor. Dat is niet voor iedereen weggelegd ;)

Klopt enigzins wat je zegt. Alleen is mijn vraag met dit soort dingen. In hoeverre compenseert zich zoiets. Dagelijks -500 eten wat glycogeen leeg trekt. En 1 keer 2500 wat glycogeen bijvult.

Vaak krijg ik het idee dat er met dit soort dingen te vaak wordt gekeken naar wat je wekelijks in de min gaat. Vergelijk het met slaap; een hele week 3 uur slapen per nacht krijg je nooit en te nimmer gecompenseerd in 1 nacht.

Misschien beetje kromme vergelijking maar hoop dat je snapt waar ik naartoe wil.

Klopt enigszins wel wat Emiel zegt. Vanaf een bepaald punt gaat het natuurlijk naar vet. Maar er is ook een X aantal kcal wat naar glycogeen gaat, thermogenic effect van eten etc.

Kijk dit maar eens.

Wilde net die vid van hierboven linken. Z'n vriendin heeft laatst ook 2 vids gemaakt met zo'n challange. Inclusief metingen voor, net na en een tijdje na hrt overfeeden.

Goed punt Emiel. Als je op een gegeven moment echt leeg trekt en glycogeen niet meer voorradig is, dan kan je dit inderdaad aanvullen met voeding zonder dat je lichaam dat opslaat als vet.
Het is dan echter wel van belang dat je voeding vrijwel louter bestaat uit carbs, en je niet compleet yolo gaat op vet-rijk eten :).

• #5.305
Sushi verplaatst naar 29maart. Wordt dus geen cheat voor die tijd, hoop ik :P

Wilde net die vid van hierboven linken. Z'n vriendin heeft laatst ook 2 vids gemaakt met zo'n challange. Inclusief metingen voor, net na en een tijdje na hrt overfeeden.

Zal ze zo eens bekijken!
Goed punt Emiel. Als je op een gegeven moment echt leeg trekt en glycogeen niet meer voorradig is, dan kan je dit inderdaad aanvullen met voeding zonder dat je lichaam dat opslaat als vet.
Het is dan echter wel van belang dat je voeding vrijwel louter bestaat uit carbs, en je niet compleet yolo gaat op vet-rijk eten :).
Helaas dat ik eerder vet eet.

• #5.310
De training waar ik weer tegen op kijk. Hoop dat m'n conditie een keer beter wordt. High rep squats doen echt pijn :roflol: De eerste 5-8 reps doe ik altijd zonder pause bovenaan omdat ik het anders conditioneel echt niet red

highbar squat
3x10x20kg
3x60kg
1x70kg
4x10x85kg

rdl
4x60kg
4x12x82,5kg

standing calf raise
3x8x90kg

seated calf raise
3x12x122,5kg

leg press
3x12x131.5kg

leg extension
3x15x17kg

hamstring curl
3x12x17kg

20 min zonnebank :cool:

Snel veranderen he kleine viezerik. Je hebt het nu al gezegd. Geen cheats meer voor jou.
:(

Damn, ik wil ook zonnebanken :(

• #5.318
88.1kg

Zo, weer 9 volle uren examen er op zitten. Moet zeggen toen ik thuis kwam was ik goed gaar. Maar moest toch ub knallen

Knalsetje op en gaan

paused bonks
3x10x20kg
4x40kg
4x8x65kg laatste reps wel zwaar, begin legdrive eindelijk wat door te krijgen. Altans tijdens setje 3 :roflol:

machine row
15x40kg
3x10x61,5kg

paused strict ohp
5x20kg
2x30kg
3x8x42,5kg ook best heavy

weighted pushup
5xbw
3x12xbw +5kg

lat pulldown
10x40kg
3x10x70kg

bayesian curl
3x10x16kg

skullcrusher
3x10x22,5kg + ez

Aangezien ik door tijdsgebrek push en pull op donderdag samen moet doen heb ik alvast twee oefeningen van pull hier gedaan om volume wat te beperken as. donderdag

face pull
3x15x30kg

bayesian hammer curl
3x15x16kg

Zit er over na te denken om mee te doen met de foto contest, al weet ik dat ik 0 kans maak :emo:

Nu protein pudding hnnnng

Werkte het ook echt? Aangezien het voor paarden is..

Ik wordt er ondanks de wetenschap juist af en toe kortademiger van..

In b4: het is tren ipv clen
Ik heb echt geen idee, lang geleden dat ik het gebruikt heb.

Ga je het nog gebruiken? Zeker nu je serieuzer ben.. kan je misschien meer uit halen

• #5.320
Terug
Naar boven