- Waardering
- 5.132
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 73kg
- Vetpercentage
- 11%
Denk het niet, wie weet. Heb overigens nog maar genoeg voor 10 dagen of zo. En ga niet bij kopen.
laatste dagen voor dominator

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Denk het niet, wie weet. Heb overigens nog maar genoeg voor 10 dagen of zo. En ga niet bij kopen.

Mijn kans is ook 0.0, maar ben ook aan het overwegen..Zit er over na te denken om mee te doen met de foto contest, al weet ik dat ik 0 kans maak![]()

Er is sowieso ook niemand die jou het guntMijn kans is ook 0.0, maar ben ook aan het overwegen..![]()

Haters gonna hate

clen en anavar pre dominator
Mwhoa je hebt een redelijk fysiek. Ik sta op dbb-obesitas bodyfat.Mijn kans is ook 0.0, maar ben ook aan het overwegen..![]()

Idk maak geen schijn van kans, zet me zelf alleen maar voor schutZeker meedoen aan de contest! Prijzen zijn de moeite waard!

Je hebt nog genoeg clen voor 10 dagen. Gooi die er in. Dan win je de contest sowieso! En daarbij, gaat ook om de eer mirin brah. Zyzz would be proud if you'd join

Thanks for asking, ging goed. Alles met een goed afgerond

idkDoe nou maar gewoon mee.. anders schrijf ik je wel in![]()

Het ging om vormgeving dus is al subjectief. Moeilijk om daar een cijfer achter te hangen. Je moest gewoon bepaalde punten in je onderzoek vermelden en vandaar een goed of voldoende.
Het ging om vormgeving dus is al subjectief. Moeilijk om daar een cijfer achter te hangen. Je moest gewoon bepaalde punten in je onderzoek vermelden en vandaar een goed of voldoende.

En dat op 70.5mm op 4puntsmeting, dus gon be good
Vorige cut op +-15% bodyfat eindigde ik op 77cm taille. 2x30min cardio added overigens.
Eigenlijk alles vandaag afgerond, morgen nog even bedrijfsplan pitchen. Hopenlijk nergens her op.