Fitness Seller

Hoxyz - Reversing out of the ecto zone.

Nice je bench :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.382
78,8kg
Ik zei toch dat gewicht ging droppen @mucci @beeldkijker :D

Weer even gemeten, vorige week niet gedaan omdat refeed had zaterdag. Alles beetje gelijk, of een tot anderhalf centimeter er af. Taille 75 cm nu.

Yes man! Pull-ups :D
Het is soms wel fijn om assistance een beetje naar gevoel te doen, als je er maar voor zorgt dat de hoofd oefening volgens schema gaat, toch? :)
Ja, ik heb iets van 16 weken echt elke oefening strict geprogrammeerd maar denk dat ik binnenkort weer wat anders ga doen. Compounds strict en de rest wat losser.

Yaay finally
Thanks bruur

Goed bezig, ik slik m'n woorden:o

• #5.384
Ik wil dus m'n programmering omgooien. Wil eigenlijk ppl trainen maar ik kan maar 5 keer per week trainen. Minder dan 5 wil ik ook niet. Dus dacht ub lb armen lb ub oid. Thoughts? Ik kan niet echt wat leuks bedenken. Mede omdat ik flat bonks, incline werk, een fly en pushup wil. En dat moeilijk gaat tijdens ub of je volume is erg laag per oefening..

Goed bezig, ik slik m'n woorden:o
Als het maar bij woorden slikken blijft.

Ik wil dus m'n programmering omgooien. Wil eigenlijk ppl trainen maar ik kan maar 5 keer per week trainen. Minder dan 5 wil ik ook niet. Dus dacht ub lb armen lb ub oid. Thoughts? Ik kan niet echt wat leuks bedenken. Mede omdat ik flat bonks, incline werk, een fly en pushup wil. En dat moeilijk gaat tijdens ub of je volume is erg laag per oefening..

Als het maar bij woorden slikken blijft.
Dat doe ik nu.
Ma: ub1 (focus op upper chest/rug dikte)
Di: lb1 (focus op deadlift/quads)
Woe: shoulders/arms (focus elke week verechillend)
Do: lb2 (focus op squats/hams)
Vrij: ub2 (focus rug wijdte/midden chest)

• #5.386
Dat doe ik nu.
Ma: ub1 (focus op upper chest/rug dikte)
Di: lb1 (focus op deadlift/quads)
Woe: shoulders/arms (focus elke week verechillend)
Do: lb2 (focus op squats/hams)
Vrij: ub2 (focus rug wijdte/midden chest)
Plan was inderdaad;
Lower 1 = Squat focus
Lower 2 = RDL focus
Vrije train = schouders armen
Upper 1 = Bench focus
Alleen die upper 2 wil ik ook bench focus, maar dat gaat dus ten kosten van incline werk en of fflyes.

Overigens je weet dat je borst uit twee spieren bestaat en er geen midden chest is :p?

Plan was inderdaad;
Lower 1 = Squat focus
Lower 2 = RDL focus
Vrije train = schouders armen
Upper 1 = Bench focus
Alleen die upper 2 wil ik ook bench focus, maar dat gaat dus ten kosten van incline werk en of fflyes.

Overigens je weet dat je borst uit twee spieren bestaat en er geen midden chest is :p?
Ja haha! Met midden chest bedoel ik de dips, cable crossover en focus op flat bench press :p

Welke dagen van de week kan je trainen? Ma-vrij, of ook een weekend dag?

• #5.389
Of UB/LB/P/P/L..op die manier train je alle spieren ook 2x per week

Ah op die fiets.

Maandag tot vrijdag inderdaad. In het weekend sluit de gym te vroeg helaas.

Duidelijk.

Ik zou in dat geval, gezien jouw persoonlijke voorkeur voor bovengenoemde oefeningen toch kiezen voor een upper/lower/push/pull/lower.

Mijn persoonlijke voorkeur zou trouwens uitgaan aan een simpele UB/LB/rust/UB/LB met een lekker hoog volume qua compound lifts ;).

• #5.394
Duidelijk.

Ik zou in dat geval, gezien jouw persoonlijke voorkeur voor bovengenoemde oefeningen toch kiezen voor een upper/lower/push/pull/lower.

Mijn persoonlijke voorkeur zou trouwens uitgaan aan een simpele UB/LB/rust/UB/LB met een lekker hoog volume qua compound lifts ;).
Ik ga even puzzelen, jullie horen het wel.

Laat het maar weten. Ik ben benieuwd in ieder geval!

• #5.396
Laat het maar weten. Ik ben benieuwd in ieder geval!
Nog niet helemaal af, maar dit wordt het ongeveer.
b2070e0233144e918fb9cfeac732c7e5.png

Upper 1 dus iets meer borst volume omdat ik bepaalde oefeningen wil doe, upper 2 compenseer ik dat door meer rug volume te doen.

Ergens mis ik nog side/rear delt werk dus vandaar op dag 3 een fun dag waar ik daar wat volume bij ga gooien. Armen in het geheel lopen ook zwaar achter dus in de bulk kan het misschien wel een meerwaarde hebben. OHP gooi ik er uit omdat ik er constant op vast loop. Plus volgens Lyle mcdonald, Jeff nippard en de bayesian boys er betere opties zijn. Moet nog wat geperfectioneerd worden dus sta open voor kritiek :)

Alright, duidelijk! Ik ben wel benieuwd wat het betere alternatief voor de OHP trouwens. Heb je toevallig een linkje oid?

Wat betreft het schema een paar dingetjes:

1) LB dagen sowieso op maandag en donderdag doen met oog op herstel en eiwitsynthese.
2) Glute werk toevoegen aan je assitance. Vinden de dames leuk namelijk! En het helpt je in de squat en RDL. :)

• #5.398
Alright, duidelijk! Ik ben wel benieuwd wat het betere alternatief voor de OHP trouwens. Heb je toevallig een linkje oid?

Wat betreft het schema een paar dingetjes:

1) LB dagen sowieso op maandag en donderdag doen met oog op herstel en eiwitsynthese.
2) Glute werk toevoegen aan je assitance. Vinden de dames leuk namelijk! En het helpt je in de squat en RDL. :)
Ik zit op mobiel maar zoek oo YouTube even Jeff nippard shoulder science op. Verder hoop gelezen in de body recomposition groep op Facebook (van lyle mcdonald)

Die lower gaat helaas niet lukken aangezien ik woensdag dus extra arm/schouder dag doe.

En bij Rdl focus dag heb ik optioneel cable pullthrough staan. Hip thrust kan ik helaas niet doen ivm. kramp

Ik zit op mobiel maar zoek oo YouTube even Jeff nippard shoulder science op. Verder hoop gelezen in de body recomposition groep op Facebook (van lyle mcdonald)

Die lower gaat helaas niet lukken aangezien ik woensdag dus extra arm/schouder dag doe.

En bij Rdl focus dag heb ik optioneel cable pullthrough staan. Hip thrust kan ik helaas niet doen ivm. kramp

Ah ja, die heb ik gezien :thumb:!

Je kan woensdag prima schouders/armen doen nadat je op dinsdag UB traint (Borst/rug). :)

Oke, top! Die heb ik zelf nooit geprobeerd, maar het is een prima oefening. Kettlebell swings, hip trusts en bulg. split squats vind ik zelf wel fijn.

• #5.400
79.8kg

Zwaar dagje vandaag op werk, hele dag echt honger en nare smaak in m'n mond. Ah well, nieuwe upper train.

paused bench
2x10x20kg
3x40kg
1x60kg
4x5x75kg vpr pretty easy

pullup
4x3xbw vanaf hier progressen

incline db press
lang geleden dat ik met een dumbell op een bankje heb gelegen :P
4x7x20kg

db row
4x8x30kg damn wat een cardio :emo:

cable flyes
3x12

unilat standing db ohp
11x6kg
3x8x13,25kg

bayesian curl
3x12x**

overhead cable extension
3x12x**

35 min incline loop.

Ah ja, die heb ik gezien :thumb:!

Je kan woensdag prima schouders/armen doen nadat je op dinsdag UB traint (Borst/rug). :)

Oke, top! Die heb ik zelf nooit geprobeerd, maar het is een prima oefening. Kettlebell swings, hip trusts en bulg. split squats vind ik zelf wel fijn.
Vind het wel een fijne oefening, voor nu hou ik het even zo.

Terug
Naar boven