beeldkijker
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 1.047
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 86kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ja, ik heb iets van 16 weken echt elke oefening strict geprogrammeerd maar denk dat ik binnenkort weer wat anders ga doen. Compounds strict en de rest wat losser.Yes man! Pull-ups
Het is soms wel fijn om assistance een beetje naar gevoel te doen, als je er maar voor zorgt dat de hoofd oefening volgens schema gaat, toch?![]()
Yaay finally
Thanks bruur
Als het maar bij woorden slikken blijft.
Dat doe ik nu.Ik wil dus m'n programmering omgooien. Wil eigenlijk ppl trainen maar ik kan maar 5 keer per week trainen. Minder dan 5 wil ik ook niet. Dus dacht ub lb armen lb ub oid. Thoughts? Ik kan niet echt wat leuks bedenken. Mede omdat ik flat bonks, incline werk, een fly en pushup wil. En dat moeilijk gaat tijdens ub of je volume is erg laag per oefening..
Als het maar bij woorden slikken blijft.
Plan was inderdaad;Dat doe ik nu.
Ma: ub1 (focus op upper chest/rug dikte)
Di: lb1 (focus op deadlift/quads)
Woe: shoulders/arms (focus elke week verechillend)
Do: lb2 (focus op squats/hams)
Vrij: ub2 (focus rug wijdte/midden chest)
?Ja haha! Met midden chest bedoel ik de dips, cable crossover en focus op flat bench pressPlan was inderdaad;
Lower 1 = Squat focus
Lower 2 = RDL focus
Vrije train = schouders armen
Upper 1 = Bench focus
Alleen die upper 2 wil ik ook bench focus, maar dat gaat dus ten kosten van incline werk en of fflyes.
Overigens je weet dat je borst uit twee spieren bestaat en er geen midden chest is?

Ah op die fiets.Ja haha! Met midden chest bedoel ik de dips, cable crossover en focus op flat bench press![]()
Maandag tot vrijdag inderdaad. In het weekend sluit de gym te vroeg helaas.Welke dagen van de week kan je trainen? Ma-vrij, of ook een weekend dag?
Ah op die fiets.
Maandag tot vrijdag inderdaad. In het weekend sluit de gym te vroeg helaas.

Is al vaak besproken in dit log en gaat niet gebeuren.
Zo train ik momenteel maar wil wat anders.Of UB/LB/P/P/L..op die manier train je alle spieren ook 2x per week
Ah op die fiets.
Maandag tot vrijdag inderdaad. In het weekend sluit de gym te vroeg helaas.
.Ik ga even puzzelen, jullie horen het wel.Duidelijk.
Ik zou in dat geval, gezien jouw persoonlijke voorkeur voor bovengenoemde oefeningen toch kiezen voor een upper/lower/push/pull/lower.
Mijn persoonlijke voorkeur zou trouwens uitgaan aan een simpele UB/LB/rust/UB/LB met een lekker hoog volume qua compound lifts.
Nog niet helemaal af, maar dit wordt het ongeveer.Laat het maar weten. Ik ben benieuwd in ieder geval!

Ik zit op mobiel maar zoek oo YouTube even Jeff nippard shoulder science op. Verder hoop gelezen in de body recomposition groep op Facebook (van lyle mcdonald)Alright, duidelijk! Ik ben wel benieuwd wat het betere alternatief voor de OHP trouwens. Heb je toevallig een linkje oid?
Wat betreft het schema een paar dingetjes:
1) LB dagen sowieso op maandag en donderdag doen met oog op herstel en eiwitsynthese.
2) Glute werk toevoegen aan je assitance. Vinden de dames leuk namelijk! En het helpt je in de squat en RDL.![]()
Ik zit op mobiel maar zoek oo YouTube even Jeff nippard shoulder science op. Verder hoop gelezen in de body recomposition groep op Facebook (van lyle mcdonald)
Die lower gaat helaas niet lukken aangezien ik woensdag dus extra arm/schouder dag doe.
En bij Rdl focus dag heb ik optioneel cable pullthrough staan. Hip thrust kan ik helaas niet doen ivm. kramp

Vind het wel een fijne oefening, voor nu hou ik het even zo.Ah ja, die heb ik gezien!
Je kan woensdag prima schouders/armen doen nadat je op dinsdag UB traint (Borst/rug).
Oke, top! Die heb ik zelf nooit geprobeerd, maar het is een prima oefening. Kettlebell swings, hip trusts en bulg. split squats vind ik zelf wel fijn.