beeldkijker
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 1.047
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 86kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik kan wel wat meer maar dan worden het lelijke reps. Vanaf hier gewoon lekker elke training rep of set er bij.3 pullups? Je doet het net zo goed als ik met pullups![]()

Precies haha, dan houd ik liever de reps laag en bouw ik op zodat ze clean blijven.
Welkom in mijn leven..Alle cardio weer klaar voor deze week, maar misschien doe ik nog wel wta meer aangezien ik volgende week sushi ga eten, personeelsfeest en festival heb

Ja wel zin in, alleen leidt m'n trainen en dieet er wel onder. Ah well

Ik wil dus m'n programmering omgooien. Wil eigenlijk ppl trainen maar ik kan maar 5 keer per week trainen. Minder dan 5 wil ik ook niet. Dus dacht ub lb armen lb ub oid. Thoughts? Ik kan niet echt wat leuks bedenken. Mede omdat ik flat bonks, incline werk, een fly en pushup wil. En dat moeilijk gaat tijdens ub of je volume is erg laag per oefening..
Als het maar bij woorden slikken blijft.
Heb je gelijk in, heb ook geen einddatum op deze cut staan. ik gok nog zo'n 10 weken, maar wie weet worden het wel 20Niet vergeten een beetje te leven, dan cut je maar een weekje langer![]()

Goed idee wel, kan ik alles wel in kwijtDoe gewoon 3 upperbody dagen. De one and only Christian Guzman doet hetzelfde.
Zo heb ik lang getraind en wilde wat anders.Je kan ppl ook gerust 5keer per week doen en dan gewoon , of ub/lb ppl
Dat ga ik doen!

Mijn hoofd doel is wel hypertrofie. De ene dag doe ik paused en de andere dag doe ik tng. Ik denk dat ik (sets reps) 4x5, 4x7 en *x3 ga doen.Wat betreft je upperbody dagen kun je een high, medium, low intensity doen. High bijvoorbeeld 5x3, medium 4x6 en low 3x10-12. Je kan ook bench variaties doen zoals paused of cgbp. Cycle het een beetje, werk lineair qua gewicht toevoegen. Voor mij persoonlijk werkt dit wonderen voor bench.
High frequency training is de shit. Ik ben persoonlijk ook weer begonnen met 4x pw skwots. Ik trainde op deze manier toen Tymboo nog mijn coach was en ik moet tot de conclusie komen dat ik toen de gains van mijn leven maakte.
Mijn hoofd doel is wel hypertrofie. De ene dag doe ik paused en de andere dag doe ik tng. Ik denk dat ik (sets reps) 4x5, 4x7 en *x3 ga doen.
Op het moment nu ik al maanden in een deficit zit, zie ik het niet zitten om vaker dan twee keer in de week te squatten.
Amrap doe ik liever niet, maar afgelopen half jaar heb ik zo getrained.Wat ik zelf ook als goeie methode heb geleerd is het volgende:
Je neemt 70% van je (geschatte) max. Hiermee doe je een 3x5 gevolgd door een AMRAP set. Bij >8 reps verhoog je het gewicht de volgende week. Bij 6-8 zelfde en <6 verlagen. Zo heb je lineaire progressie met autoregulatie. Dit zou dan je basis bench dag kunnen zijn.
Voor de andere dagen neem je bijv een 4x7 paused cycle die je in 4-6 weken afwerkt. Daarna doe je weer een andere variatie, idealiter eentje waarmee je een weakness aanpakt. Die 3x5 kun je heel lang volhouden.
En met AMRAP bedoel ik rpe 9 ofzo. Niet dat je elke week een spotter nodig hebt.
En 4x squatten is inderdaad niet voor iedereen en zeker als je cut en cardio doet niet te doen.
Wat betreft je upperbody dagen kun je een high, medium, low intensity doen. High bijvoorbeeld 5x3, medium 4x6 en low 3x10-12. Je kan ook bench variaties doen zoals paused of cgbp. Cycle het een beetje, werk lineair qua gewicht toevoegen. Voor mij persoonlijk werkt dit wonderen voor bench.
High frequency training is de shit. Ik ben persoonlijk ook weer begonnen met 4x pw skwots. Ik trainde op deze manier toen Tymboo nog mijn coach was en ik moet tot de conclusie komen dat ik toen de gains van mijn leven maakte.
Wat ik zelf ook als goeie methode heb geleerd is het volgende:
Je neemt 70% van je (geschatte) max. Hiermee doe je een 3x5 gevolgd door een AMRAP set. Bij >8 reps verhoog je het gewicht de volgende week. Bij 6-8 zelfde en <6 verlagen. Zo heb je lineaire progressie met autoregulatie. Dit zou dan je basis bench dag kunnen zijn.
Voor de andere dagen neem je bijv een 4x7 paused cycle die je in 4-6 weken afwerkt. Daarna doe je weer een andere variatie, idealiter eentje waarmee je een weakness aanpakt. Die 3x5 kun je heel lang volhouden.
En met AMRAP bedoel ik rpe 9 ofzo. Niet dat je elke week een spotter nodig hebt.
En 4x squatten is inderdaad niet voor iedereen en zeker als je cut en cardio doet niet te doen.
Ik begrijp dat je de frequentie op de squat dus weer hebt opgeschroefd. Programmeer je deze dan adhv de methode die je omschrijft voor de bp hier? Ik ben er benieuwd iig!