MuscleMeat

Hoxyz - Reversing out of the ecto zone.

3 pullups? Je doet het net zo goed als ik met pullups :emo:

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.402
79,8kg again

Vandaag weer m'n cola cherry zero en rode monster op werk. Dagje was ene stuk makkelijker :emo:

squat
3x5x20kg
3x60kg
1x80kg
3x5x100kg f**k 4 setjes, can't do this shit

beltless rdl
5x60kg
3x8x102,5kg

smith calf raise
10x20kg
10x60kg
3x8x120kg pr

hamstring curl
voelt zo lekkerder dan unilateraal
5x10x30kg

unilat leg extension
3x12x27kg

calf press // lunge
3x10x100kg 3x8xbw

35 min incline lopen, was echt bizar bezweet

3 pullups? Je doet het net zo goed als ik met pullups :emo:
Ik kan wel wat meer maar dan worden het lelijke reps. Vanaf hier gewoon lekker elke training rep of set er bij.

Haha van die lelijke spartel reps:D

• #5.404
79,7kg

Fun dagje aka arms vandaag :D

Eerst even gemeten
heup 12mm > 10mm
borst 6mm > 5mm
been 16mm > 15mm
buik 14mm > 14mm

Hammer curls // overhead cable extension met v grip
15x10kg // 15x30kg
10x16kg // 10x40kg
2x8x20kg // 2x8x50kg

bayesian curl // rope pushdown
12x9kg // 12x20kg
3x12x14kg // 3x12x35kg

bb curl // db overhead extension
10x20kg // 15x6kg
3x8x30kg // 3x8x8kg alles slow negativezzz

Wel grappig dat ik vroeger die overhead db extension nooit voelde, en nu na een jaar hem weer eens te doen gore pomp van kreeg. Je leert blijkbaar toch je spieren gebruiken over de tijd :P

35 min incline loop

db shrug
3x12x20kg

Alle cardio weer klaar voor deze week, maar misschien doe ik nog wel wta meer aangezien ik volgende week sushi ga eten, personeelsfeest en festival heb :marvin:

Haha van die lelijke spartel reps:D
Precies haha, dan houd ik liever de reps laag en bouw ik op zodat ze clean blijven.

Laatst bewerkt:
Goede aankomende week drool:

• #5.407
79,3kg

Lower vandaag, 4 uurtjes geslapen dus had er niet zo'n vetrouwen in.

rdl
2x10x20kg
5x40kg
3x100kg
4x5x127,5kg

squat
2x6x20kg
3x40kg
1x60kg
3x5x80kg

hamstring curl
3x10x32,3kg

calf press
10x50kg
3x12x100kg

unilat leg extension
5x12x**

smith standing calf raise
10x20kg
10x60kg
4x10x80kg

cable pulltrough
8x30kg
3x8x50kg

20 min (extra) cardio, laatste 5 min op 15%. Prima te doen nog

Zonnebank hnnnnnnnnnng

Ja wel zin in, alleen leidt m'n trainen en dieet er wel onder. Ah well
In hier...

Welkom in mijn leven..:marvin:
:emo:

Niet vergeten een beetje te leven, dan cut je maar een weekje langer :p

Ik wil dus m'n programmering omgooien. Wil eigenlijk ppl trainen maar ik kan maar 5 keer per week trainen. Minder dan 5 wil ik ook niet. Dus dacht ub lb armen lb ub oid. Thoughts? Ik kan niet echt wat leuks bedenken. Mede omdat ik flat bonks, incline werk, een fly en pushup wil. En dat moeilijk gaat tijdens ub of je volume is erg laag per oefening..

Als het maar bij woorden slikken blijft.

Doe gewoon 3 upperbody dagen. De one and only Christian Guzman doet hetzelfde.

Je kan ppl ook gerust 5keer per week doen en dan gewoon , of ub/lb ppl

In plaats van ub/lb/ppl naar ppl/lb/ub misschien? :trollface:

• #5.412
Niet vergeten een beetje te leven, dan cut je maar een weekje langer :p
Heb je gelijk in, heb ook geen einddatum op deze cut staan. ik gok nog zo'n 10 weken, maar wie weet worden het wel 20 :P

Doe gewoon 3 upperbody dagen. De one and only Christian Guzman doet hetzelfde.
Goed idee wel, kan ik alles wel in kwijt
Je kan ppl ook gerust 5keer per week doen en dan gewoon , of ub/lb ppl
Zo heb ik lang getraind en wilde wat anders.
In plaats van ub/lb/ppl naar ppl/lb/ub misschien? :trollface:
Dat ga ik doen!

• #5.413
Oh en de training van net, upper met iets meer rug dan borst

hammer pullup
4x3xbw clean as fuaark

bonks tng
lang geleden dat ik tng heb gedaan
3x10x20kg
5x40kg
4x7x60kg

tbar
ook heel lang geleden, dikke cardio :emo:
10x20kg
10x30kg
10x40kg
4x7x50kg excl stang

weighted pushup
5xbw
3x10x18,75kg pr

straight arm pulldown
3x12x30kg

bayesian side raise // cable crossover rear delt
3x12

1 arm overhead cable extenson
2x10

hammer curl
2x10x16kg

had vanochtend ook low weigh in maar ben het vergeten

• #5.414
Ben dus verder aan het programeren en het wordt 3x upper en 2x lower inderdaad.

Zat te denken aan drie keer bench, drie keer pullups als main movers. Wat voor repranges?

ub 1 =
4x5 paused bonks
incline db

4x3 pullups
row variant

ub 2 = ???
bench?
cable fly

pullup?
row variant

ub 3 =
4x7 bonks tng
weighted pushup

4x3 pullups
row variant

Pullups worden geincreased naar mate ik er beter/sterker in word.

Wat betreft je upperbody dagen kun je een high, medium, low intensity doen. High bijvoorbeeld 5x3, medium 4x6 en low 3x10-12. Je kan ook bench variaties doen zoals paused of cgbp. Cycle het een beetje, werk lineair qua gewicht toevoegen. Voor mij persoonlijk werkt dit wonderen voor bench.

High frequency training is de shit. Ik ben persoonlijk ook weer begonnen met 4x pw skwots. Ik trainde op deze manier toen Tymboo nog mijn coach was en ik moet tot de conclusie komen dat ik toen de gains van mijn leven maakte.

• #5.416
Wat betreft je upperbody dagen kun je een high, medium, low intensity doen. High bijvoorbeeld 5x3, medium 4x6 en low 3x10-12. Je kan ook bench variaties doen zoals paused of cgbp. Cycle het een beetje, werk lineair qua gewicht toevoegen. Voor mij persoonlijk werkt dit wonderen voor bench.

High frequency training is de shit. Ik ben persoonlijk ook weer begonnen met 4x pw skwots. Ik trainde op deze manier toen Tymboo nog mijn coach was en ik moet tot de conclusie komen dat ik toen de gains van mijn leven maakte.
Mijn hoofd doel is wel hypertrofie. De ene dag doe ik paused en de andere dag doe ik tng. Ik denk dat ik (sets reps) 4x5, 4x7 en *x3 ga doen.

Op het moment nu ik al maanden in een deficit zit, zie ik het niet zitten om vaker dan twee keer in de week te squatten.

Mijn hoofd doel is wel hypertrofie. De ene dag doe ik paused en de andere dag doe ik tng. Ik denk dat ik (sets reps) 4x5, 4x7 en *x3 ga doen.

Op het moment nu ik al maanden in een deficit zit, zie ik het niet zitten om vaker dan twee keer in de week te squatten.

Wat ik zelf ook als goeie methode heb geleerd is het volgende:

Je neemt 70% van je (geschatte) max. Hiermee doe je een 3x5 gevolgd door een AMRAP set. Bij >8 reps verhoog je het gewicht de volgende week. Bij 6-8 zelfde en <6 verlagen. Zo heb je lineaire progressie met autoregulatie. Dit zou dan je basis bench dag kunnen zijn.

Voor de andere dagen neem je bijv een 4x7 paused cycle die je in 4-6 weken afwerkt. Daarna doe je weer een andere variatie, idealiter eentje waarmee je een weakness aanpakt. Die 3x5 kun je heel lang volhouden.

En met AMRAP bedoel ik rpe 9 ofzo. Niet dat je elke week een spotter nodig hebt.

En 4x squatten is inderdaad niet voor iedereen en zeker als je cut en cardio doet niet te doen.

• #5.418

Je neemt 70% van je (geschatte) max. Hiermee doe je een 3x5 gevolgd door een AMRAP set. Bij >8 reps verhoog je het gewicht de volgende week. Bij 6-8 zelfde en <6 verlagen. Zo heb je lineaire progressie met autoregulatie. Dit zou dan je basis bench dag kunnen zijn.

Voor de andere dagen neem je bijv een 4x7 paused cycle die je in 4-6 weken afwerkt. Daarna doe je weer een andere variatie, idealiter eentje waarmee je een weakness aanpakt. Die 3x5 kun je heel lang volhouden.

En met AMRAP bedoel ik rpe 9 ofzo. Niet dat je elke week een spotter nodig hebt.

En 4x squatten is inderdaad niet voor iedereen en zeker als je cut en cardio doet niet te doen.
Amrap doe ik liever niet, maar afgelopen half jaar heb ik zo getrained.

Bench 5-8 haal ik 8 reps increase ik. Toen ik rond de 80-90% kwam deed ik week 1: 5 reps, 2: 6 reps, 3: 7 reps, 4:8 reps > increase > 5 reps etc

Ik begrijp dat je de frequentie op de squat dus weer hebt opgeschroefd. Programmeer je deze dan adhv de methode die je omschrijft voor de bp hier? Ik ben er benieuwd iig!

Ik begrijp dat je de frequentie op de squat dus weer hebt opgeschroefd. Programmeer je deze dan adhv de methode die je omschrijft voor de bp hier? Ik ben er benieuwd iig!

Voor nu inderdaad zoals beschreven (3x5 + AMRAP). De basis is een high, med, low intensity verdeling. De 4e dag is een front squat. Op alle dagen start ik met squats. Verder redelijk hoog volume. Bv 5x3, 4x6 en 3x10. Front squats ook 3x6-10 ofzo.

Voordeel van hoge frequentie bij squats is dat je veel werkvolume kwijt kan in een week, zonder mega lange en zware legdays. En het doet wonderen voor je techniek. Zelfde geldt voor bench.

Terug
Naar boven