darude0306
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 6.334
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
Aha...ben daar niet zo van, dus dat kwartje viel niet. Ik ben meer van de halfjes...
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ben van nature echt zo wit als wat, had eerst goeie tan waar ik echt hard voor gewerkt hebGoed bezig op weg naar die eckte summerbody..cardio, zonnebank, beetje chestpumpin'![]()
moet hem terug krijgen. UiteraardGa je later als je aan test zit ook zyzz filmpjes maken enzo?
Alright, goed om te horen. Aangezien ik eigenlijk met elke oefening last heb van onderrug bolling.Dat is precies hoe je een goodmorning moet uitvoeren.
Dat is precies hoe ik rdl's ook uitvoer. Maar whatever feels good for you I guess.Geen idee of die goodmorning goed is, maar ik doe ze niet zo
Maar dat geldt ook voor RDL's en SLDL's..ik voer al die oefening zeer gecontroleerd uit en doe niet een soort hip thrust movement..qua explosiviteit..

+1Wat doe je ze wildik zak een stuk trager en kan op die manier m'n rug iets rechter houden. Vind je die knee wraps helpen bij die oefening? Doe ze na m'n quadwork meestal af
Haha klopt ja, doe ze wel wat wild. Ah well. En ik doe vaak squat > rdl > extension > curl. Dan doe ik ze na de extension uit, ga ze niet tussendoor uit doen.Wat doe je ze wildik zak een stuk trager en kan op die manier m'n rug iets rechter houden. Vind je die knee wraps helpen bij die oefening? Doe ze na m'n quadwork meestal af
Ook vind ik het wel fijn tijdens rdl want anders schaaf ik m'n hele knieen open.

Prima toch, die RDL?! Hoe explosiever, hoe beter!
I feel you. Mijn schenen zijn vooral erg gehavend![]()

Thanks. Is zeker niet all out hoor, reps zijn heel clean en voel m'n rug zelfs!! Nee maar zonder grappen ben net twee weken bezig met pullups en begonnen met 3x3. Bouw gewoon rustig elke traning een rep of setje op.Prima training kerel! Je bent ook niet echt een ster in pull- & chinups zie ik..![]()
Progressive overload altijd. Heb een vrij korte range of motion tegenwoordig waardoor ik m'n hele lowerback elimineer. Zodra ik grote rom maak voel ik m'n onderrug.er zijn heel veel meningen over de uitvoering van bv gm/rdl/sldl.
Mijn zak moment bij sldl is redelijk rustig en probeer echt omhoog te komen door hakken de grond in te drukken.
Wil zo min mogelijk lowerback involvment om het zo te zeggen.
Maar explosief zijn ook heel veel voorstander van.
ZOlang jij progressiv overload kan toepassen ga je goed![]()
Ieder zo z'n ding. Vind ze niet leuk dus doe ze nietLekker doen waar jij vooruitgang op boekt.
Ben zelf voorstander van deads maarjah
Edit: normale deads*

Gaat lekker zo man!Zo, weer eens centimeters gemeten. Was drie weken geleden.
Borst gelijk gebleven.
Taille 75 > 74cm
Navel 85 > 81cm
Buik / dikste punt 92 > 89cm
Ieder zo z'n ding. Vind ze niet leuk dus doe ze niet![]()

Thanks marvinGaat lekker zo man!
Goede insteek ook met betrekking tot de deads..![]()