- Waardering
- 18.834
Thanks, bench krijgt grote klappen laatste weken helaas. Maar goed, is te verwachten wanneer je al even cut.
Jep.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks, bench krijgt grote klappen laatste weken helaas. Maar goed, is te verwachten wanneer je al even cut.
Jep.
Ik was altijd in de veronderstelling dat (weighted)planks goed waren voor je core wbt kracht maar verder niet echt. Je wilt tenslotte flexie beweging hebben wanneer je abs traint, lijkt mij?Lekkere veins brah #nohomo
Wat betreft abs kan ik je één ding aanraden en dat zijn weighted planks. Niet leuk om te doen, maar het is voor mij in ieder geval verreweg de meest effectieve oefening.
Ik was altijd in de veronderstelling dat (weighted)planks goed waren voor je core wbt kracht maar verder niet echt. Je wilt tenslotte flexie beweging hebben wanneer je abs traint, lijkt mij?
Daarbij zo'n 8 liter vloeistof wel denk ik. Morgen nog een lage dag en dan kan ik weer eten. Kcal wordt verlaagd op trainingsdagen van 2650 naar 2400. Echter ga ik volgende week de hele week rond +-2100 zitten ivm sushi tijdens de dbb meet zaterdag. Ik wil meters maken, better safe than sorry. Geen zin om een week stil te staan.
Allright will look intoHet klinkt logisch, maar ik verzeker je dat zware weighted planks voor mij in ieder geval veel meer deden dan leg raises etc .
Ik heb ze recent weer opgepakt en zit nu op 70 sec met 40 kg op heuphoogte. Dat gewoon langzaam opbouwen komende tijd
Verder zijn unilateral dumbell rows een leuke toevoeging voor de obliques!
Prima dagje wbt honger, goeie meal spacing en wat volumineus eten does the trick. Ook nog drie kwartier liss wandeling. Morgen weer lekker eten

mmmmm heb je zin om zaterdag samen te trainen anders? :$waarom moet ik naar dbb om dit te zien
lkkr dik lkkr mmm; goede quads ook
3 eieren met 3 ei eiwit, paprika en ui
Kcal iets lager ivm sushi op de dbb meet zaterdag. Weekje bikkelen. Zou een stuk hoger in vet moeten zitten, maar kan het momenteel op zo'n lage kcal niet opbrengen om vet sources te eten.
Daarna weer sushi on a weekly

SNAP JE

Gelukkig maaaaan
HNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNG, en donuts, snoep, crossaints, chips, pindakaas. Man gotta whole list to eat.
Bijna honey