Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Zelfde als gister. Zombiemodus in de gym, mede doordat ik wat ziekig word helaas. Bulgarian split squat geskipped want can't be fucking asked. Ook echt 0 pomp aanwezig jammer genoeg.
3-10
Bench
reprange verlaagt naar 4, wel eens set extra
5x4x100kg op. Begin weakling te worden
Dumbell hip extension
4x14x27,5kg
V grip pulldown
Deze ipv weighted chinups, want daar liep ik vast.
4x12x96,5kg
Unilateral dumbell ohp
Kleine reset, te weinig kracht / energie
3x10x20kg
Seated calf raise
4x15x132,5kg
Alternating dumbell curl
3x10x18kg
Post workout, mis massa maar shape begint te komen.. Niet de beste posing, maar goed.
En wellicht moeilijk te zien, maar buik loopt ook vol met aders.
Thanks boys, begin ergens wel tevreden te raken over m'n shape. En dat met nog drie of vier weekjes te gaan moet het goed komen. Nu de zaak om even on point te blijven en niet teveel te cheaten..
Gister geen skimma gevolgd aangezien ik deze week niet meer in m'n eigen gym train en dus andere katrollen etc heb ivm overloaden. Kleine upperbody tren met @Zeenius. Niks speciaals verder
Even kleine training bij ironhouse, wederom geen programming gevolgd, op squats na. Aangezien ik morgen upper of chest/back ga trennen tijdens de meet.
squat
5x3x138,5kg vpr gespot door @Shadow Project
rdl
6x10x80kg
unilateral leg extension
beetje pompen en m'n veins admiren
8-10
Ondanks op werk redelijk moe, prima energie in de gym zelf. Ook een dikke scoop monster pre workout geprobeerd, helaas zoals verwacht geen effect. Net als elke andere pre workout. Prima pomp en drive wel door de sushi, wel beetje bloated maar dat zakt wel weer komende dagen.
Squat
5x3x140kg pr - prima, eindelijk 3 plates voor reps. Wellicht einde van m'n cut double bodyweight squats voor reps
Machine chest press
3x10x66,5kg
Bayesian side raise
2x20x11,5kg
Lat prayer
2x12x63kg - moet hier wellicht op resetten
2x15x55kg
Seated shoulder pulls
4x14x69kg
Leg curl
4x16x63kg
Bayesian curl
3x13x29kg
Dumbell hrug
3x16x22kg
5 min a 100kcal op zo'n airbike. Fml ergste vorm van cardio dat er is.
9-10
Prima dagje, tot m'n pre workout meal (meal 2) weinig energie, maar dat is altijd omdat ik overdag zo weinig eet. Training ging prima. Een ding wat wel vervelend is, is dat ik mezelf helemaal leeg pis. Afgelopen nacht 7 of 8 keer alleen al
OHP
2x65kg pr maar reptarget gefaald helaas
52,5kg (80%) x 7,7,5
Echt een harde shape kerel. Respect voor het feit dat je vol blijft houden en meer dan degelijke trainingen blijft neerzetten.
Tot welk punt wil je de cut door trekken trouwens?
Echt een harde shape kerel. Respect voor het feit dat je vol blijft houden en meer dan degelijke trainingen blijft neerzetten.
Tot welk punt wil je de cut door trekken trouwens?
Thanks, appreciate it. Wel echt zwaar respect voor wedstrijdatleten, ik zit verre van contest ready en heb het vooral mentaal al reten zwaar. Kan me niet voorstellen hoe het nog extreem veel dieper gaan is.
Ik heb een "deadline" voor mezelf gezet op 5 november. Dat is de eerste maandag van november. Haal ik het niet, cut ik nog rustig even door. Ik wil iig voor m'n verjaardag (3 december) klaar zijn, dat red ik dan ook zeker. Deze week 3x30 min liss toegevoegd om wat extra kcal te verbranden, dus het komt wel goed.
Thanks, appreciate it. Wel echt zwaar respect voor wedstrijdatleten, ik zit verre van contest ready en heb het vooral mentaal al reten zwaar. Kan me niet voorstellen hoe het nog extreem veel dieper gaan is.
Ik heb een "deadline" voor mezelf gezet op 5 oktober. Dat is de eerste maandag van oktober. Haal ik het niet, cut ik nog rustig even door. Ik wil iig voor m'n verjaardag (3 december) klaar zijn, dat red ik dan ook zeker. Deze week 3x30 min liss toegevoegd om wat extra kcal te verbranden, dus het komt wel goed.
Nee, gewicht care ik niet om. Ik zit al lang in de ecto zone qua gewicht, ik heb een vrij smal frame waardoor ik snel licht ben. Ik wil gewoon zo droog mogelijk worden. En zo lang ik kracht gainz blijf maken, kan ik prima door gaan.
Ik heb een "deadline" voor mezelf gezet op 5 november. Dat is de eerste maandag van november. Haal ik het niet, cut ik nog rustig even door. Ik wil iig voor m'n verjaardag (3 december) klaar zijn, dat red ik dan ook zeker. Deze week 3x30 min liss toegevoegd om wat extra kcal te verbranden, dus het komt wel goed.
Maar zo'n meting zegt ook niet alles, de ene zal je op 8 meten terwijl een ander je misschien wel op 9,5 meet. Heb je jezelf altijd door dezelfde ervaren persoon laten meten? Wel jelly op die schouder arm ader haha.