XXL Nutrition

Hoxyz - Reversing out of the ecto zone.

Zelfde als gister. Zombiemodus in de gym, mede doordat ik wat ziekig word helaas. Bulgarian split squat geskipped want can't be fucking asked. Ook echt 0 pomp aanwezig jammer genoeg.

3-10

Bench

reprange verlaagt naar 4, wel eens set extra
5x4x100kg op. Begin weakling te worden :(

Dumbell hip extension
4x14x27,5kg

V grip pulldown
Deze ipv weighted chinups, want daar liep ik vast.
4x12x96,5kg

Unilateral dumbell ohp
Kleine reset, te weinig kracht / energie
3x10x20kg

Seated calf raise
4x15x132,5kg

Alternating dumbell curl
3x10x18kg

Post workout, mis massa maar shape begint te komen.. Niet de beste posing, maar goed.
ced773629d141f87b93a02f68f5a0d1c.png

En wellicht moeilijk te zien, maar buik loopt ook vol met aders.
c9e7f4665267c48801e6769033bf6a72.png

:wave2: ik stuur je in gedachte een fruitmandje toe. Wel lekker bezig!!

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.122

Thanks boys, begin ergens wel tevreden te raken over m'n shape. En dat met nog drie of vier weekjes te gaan moet het goed komen. Nu de zaak om even on point te blijven en niet teveel te cheaten..
:wave2: ik stuur je in gedachte een fruitmandje toe. Wel lekker bezig!!
Net ontbeten met een bakje kwark, 50g bessen en 4 mandarijnen. Komt goed dus :D

• #6.124
  • #6.126
Even kleine training bij ironhouse, wederom geen programming gevolgd, op squats na. Aangezien ik morgen upper of chest/back ga trennen tijdens de meet.

squat
5x3x138,5kg vpr gespot door @Shadow Project :heart:

rdl
6x10x80kg

unilateral leg extension
beetje pompen en m'n veins admiren

lying hamstring curl
meh x meh

standing calf raise
4x10 oid

Kcal nog beetje aan het plannen, <2400 iig.

Was easy bratan. :heart:

• #6.128
Vandaag meet dagje. Beetje borst rug gepomp met Wovano

Incline chest press machine
Lat pulldown
Andere chest press
Machine low row
Dumbell fly
Nog een chest press
En wat armen

KCAL KVE = veel

Morgen weer back on track.

zoveel oef

oef

• #6.131
8-10
Ondanks op werk redelijk moe, prima energie in de gym zelf. Ook een dikke scoop monster pre workout geprobeerd, helaas zoals verwacht geen effect. Net als elke andere pre workout. Prima pomp en drive wel door de sushi, wel beetje bloated maar dat zakt wel weer komende dagen.

Squat
5x3x140kg pr - prima, eindelijk 3 plates voor reps. Wellicht einde van m'n cut double bodyweight squats voor reps :D

Machine chest press
3x10x66,5kg

Bayesian side raise
2x20x11,5kg

Lat prayer
2x12x63kg - moet hier wellicht op resetten
2x15x55kg

Seated shoulder pulls
4x14x69kg

Leg curl
4x16x63kg

Bayesian curl
3x13x29kg

Dumbell hrug
3x16x22kg

5 min a 100kcal op zo'n airbike. Fml ergste vorm van cardio dat er is.
38da527d9fcc280b82d31b62cf5474ef.png

Toch nog een low dagje, huge gewicht gain na sushi. Beetje bloat proberen kwijt te raken. Morgen weer 2400.

Looking good son!

• #6.133
9-10
Prima dagje, tot m'n pre workout meal (meal 2) weinig energie, maar dat is altijd omdat ik overdag zo weinig eet. Training ging prima. Een ding wat wel vervelend is, is dat ik mezelf helemaal leeg pis. Afgelopen nacht 7 of 8 keer alleen al :emo:

OHP
2x65kg pr maar reptarget gefaald helaas
52,5kg (80%) x 7,7,5

Unilateral leg extension
3x10x59kg

RDL
4x8x130kg

Calf jumps
4x14x125kg

Bayesian cable fly
3x15x31kg
12x31kg

Unilateral cable row
12x65kg
3x10x65kg

Unilateral rope extension
2x10x22kg
8x22kg

20 min incline lopen
20 min naar winkel lopen

En m'n voeding
7ef5459c0a49d95b9187668c69a07b74.png

Thanks bro :D

Echt een harde shape kerel. Respect voor het feit dat je vol blijft houden en meer dan degelijke trainingen blijft neerzetten.
Tot welk punt wil je de cut door trekken trouwens?

• #6.135
Echt een harde shape kerel. Respect voor het feit dat je vol blijft houden en meer dan degelijke trainingen blijft neerzetten.
Tot welk punt wil je de cut door trekken trouwens?
Thanks, appreciate it. Wel echt zwaar respect voor wedstrijdatleten, ik zit verre van contest ready en heb het vooral mentaal al reten zwaar. Kan me niet voorstellen hoe het nog extreem veel dieper gaan is.

Ik heb een "deadline" voor mezelf gezet op 5 november. Dat is de eerste maandag van november. Haal ik het niet, cut ik nog rustig even door. Ik wil iig voor m'n verjaardag (3 december) klaar zijn, dat red ik dan ook zeker. Deze week 3x30 min liss toegevoegd om wat extra kcal te verbranden, dus het komt wel goed.

Laatst bewerkt:
Thanks, appreciate it. Wel echt zwaar respect voor wedstrijdatleten, ik zit verre van contest ready en heb het vooral mentaal al reten zwaar. Kan me niet voorstellen hoe het nog extreem veel dieper gaan is.

Ik heb een "deadline" voor mezelf gezet op 5 oktober. Dat is de eerste maandag van oktober. Haal ik het niet, cut ik nog rustig even door. Ik wil iig voor m'n verjaardag (3 december) klaar zijn, dat red ik dan ook zeker. Deze week 3x30 min liss toegevoegd om wat extra kcal te verbranden, dus het komt wel goed.

Maar wat is je doel nu dan? Heb je een bepaald gewicht in gedachten met deze cut?

• #6.137
Maar wat is je doel nu dan? Heb je een bepaald gewicht in gedachten met deze cut?
Nee, gewicht care ik niet om. Ik zit al lang in de ecto zone qua gewicht, ik heb een vrij smal frame waardoor ik snel licht ben. Ik wil gewoon zo droog mogelijk worden. En zo lang ik kracht gainz blijf maken, kan ik prima door gaan.

Ik heb een "deadline" voor mezelf gezet op 5 november. Dat is de eerste maandag van november. Haal ik het niet, cut ik nog rustig even door. Ik wil iig voor m'n verjaardag (3 december) klaar zijn, dat red ik dan ook zeker. Deze week 3x30 min liss toegevoegd om wat extra kcal te verbranden, dus het komt wel goed.
Wanneer 'haal' je het dan?

Geen idee, wanneer ik visueel tevreden ben. Onderbuik en onderrug zit nog redelijk wat vet. 8% op vierpunts meting zou ook wel leuk zijn.

Maar zo'n meting zegt ook niet alles, de ene zal je op 8 meten terwijl een ander je misschien wel op 9,5 meet. Heb je jezelf altijd door dezelfde ervaren persoon laten meten? Wel jelly op die schouder arm ader haha.

Terug
Naar boven