Fitness Seller

Hoxyz - Reversing out of the ecto zone.

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.361
Ik kan het niet aan om nog langer te cutten. Ik ben op, dus dat gaat hem niet worden.

Misschien ben ik een simpel figuur hoor, maar waarom zou je jezelf nog meer kwellen dan je al doet? Je hebt een prachtig resultaat geboekt en bewezen dat je keihard dieeten kan en zeker een prachtige shape neer kan zetten. Op een gegeven moment is het ook mooi geweest toch? Je hoeft het podium toch niet op....?

• #6.363
Misschien ben ik een simpel figuur hoor, maar waarom zou je jezelf nog meer kwellen dan je al doet? Je hebt een prachtig resultaat geboekt en bewezen dat je keihard dieeten kan en zeker een prachtige shape neer kan zetten. Op een gegeven moment is het ook mooi geweest toch? Je hoeft het podium toch niet op....?
Dat is precies de reden waarom ik ook niet langer doorga dan m'n initiële deadline, wat volgende week maandag is.

Je weet nu wat je kan bereiken natty. Hoe gaat je eerste kuur er uit zien?

Dat 'wachten tot natty max' vind ik ook altijd de grootste onzin dat er is :o. Gewoon even goed nadenken of je de stap wilt maken, of je het waardt vind en of je überhaupt weet wat je doet. Het is wel een keuze voor je leven.

Verder zal er nog wel een kilo of 3 bijkomen als hoxzeez weer op bulk kcals zit. Vooral gezien hoe laag hij in kcals zat deze laatste loodjes.

• #6.370
Dus 1.88m bij 77kg is de natty max voor Hoxyz:trollface:
Nee uiteraard niet, al ben ik er na deze jaren trainen wel achter dat slechte tot mediocre genetics heb.

Natty max valt laag uit deze winter. Hoxyz weet whatsup. Of over 4 jaar natty max, of februari 2019.

Maar zonder gekheid dacht dat hij zelf al met het idee liep om te kuren.

Dat 'wachten tot natty max' vind ik ook altijd de grootste onzin dat er is :o. Gewoon even goed nadenken of je de stap wilt maken, of je het waardt vind en of je überhaupt weet wat je doet. Het is wel een keuze voor je leven.

Verder zal er nog wel een kilo of 3 bijkomen als hoxzeez weer op bulk kcals zit. Vooral gezien hoe laag hij in kcals zat deze laatste loodjes.
Exact, ik weet hoe ik moet eten en trainen tegenwoordig. Zou "zonde" tijd zijn om nog vier jaar door te bikkelen voor een paar kilo. Maar goed, ik ga niks open en blood in m'n log zeggen ivm privacy hier verder. You'll see/notice.

Als je toch wilt gaan kuren maakt het inderdaad niet beister veel uit en is dat gelijk een mooie bescheiden beginnerskuur!:thumbs:

Respect voor de lifts die je nog neerzet in dit stadium van je cut.

PS de spelling op deze pagina doet pijn aan de ogen van @Bert

• #6.374
Damn wat een klote nacht, bij elkaar twee uur geslapen omdat ik maar niet in slaap kwam door de honger. 2:30 maar uit bed om twee extra rijstwafels te eten. Overdag prima te doen tho.

squat
3x3x146kg pr zwaar af, ook was form sloppy. Merkte hele gare barpath.
Eerste setje

Machine chest press
4x10x73kg

bayesian side raise
2x20x13,25kg
15x8kg db side raise

lat prayer
2x15x58kg
2x15x50kg

seated shoulder pulls
4x14x57kg

db shrug
3x16x24kg

bayesian curl
10x31kg te zwaar
2x13x27kg
12x14kg hammer curl

hamstring curl
13x68kg
3x12x68kg

35 min cardio

Even met coach besproken. Morgen 100g carbs, overmorgen 100g carbs, zaterdag 3500kcal @ 625g carbs 30v 180p. Zondag PSMF +-1200 en dan maandag gewoon de bulk starten. Ben benieuwd hoe m'n shape er uit ziet met die hoeveelheid carbs. Trainingen blijven hetzelfde, al finish ik waarschijnlijk met iets meer pompwerk/hiit om iets meer te depleten. Even goed puzzelen hoe ik 600g carbs met 30g vet ga hitten, mensen ideeën?

Laatste loodjes..
Als je toch wilt gaan kuren maakt het inderdaad niet beister veel uit en is dat gelijk een mooie bescheiden beginnerskuur!:thumbs:
:heart:
Respect voor de lifts die je nog neerzet in dit stadium van je cut.

PS de spelling op deze pagina doet pijn aan de ogen van @Bert
Thanks, spelling kijk ik momenteel niet naar want m'n brein functioneert niet.
:D

Laatst bewerkt:
Damn wat een klote nacht, bij elkaar twee uur geslapen omdat ik maar niet in slaap kwam door de honger. 2:30 maar uit bed om twee extra rijstwafels te eten. Overdag prima te doen tho.

Even goed puzzelen hoe ik 600g carbs met 30g vet ga hitten, mensen ideeën?

Ik ben zelf een grote fan van pita broodjes.

Succes met de laatse loodjes kerel.

Muffins. Pannenkoeken met stroooooop, veel stroop.

Pitta met kipfilet currysaus en ananas

Wraps met huttenkase, gegrilde paprika en kruiden.

Wraps vullen met mix van kidneybonen, mais en van die rooie Mexicaanse saus.

Je hebt zoveel lekkere hartige carb rijke dingen

Krentenbollen doen T vaak ook goed al ben ik meer van hartig.

Vet onder de 30g is wel een hele erge uitdaging op 3500 kcal :o. Muffins, pannekoeken etc bevatten anders nog aardig wat vet.

Een kilo brood + kipfilet?:roflol:

Terug
Naar boven