MuscleMeat

Hoxyz - Reversing out of the ecto zone.

witte rijst

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.384
Muffins. Pannenkoeken met stroooooop, veel stroop.

Pitta met kipfilet currysaus en ananas

Wraps met huttenkase, gegrilde paprika en kruiden.

Wraps vullen met mix van kidneybonen, mais en van die rooie Mexicaanse saus.

Je hebt zoveel lekkere hartige carb rijke dingen

Krentenbollen doen T vaak ook goed al ben ik meer van hartig.

Vet onder de 30g is wel een hele erge uitdaging op 3500 kcal :o. Muffins, pannekoeken etc bevatten anders nog aardig wat vet.

Een kilo brood + kipfilet?:roflol:

Cereals en 0% vet vla of yoghurt en je bent er
Zoiets als dit wordt het
4a2c1421cf1e9e5725d89c848b89ad37.png

Wellicht iet sminder snoep en meer rijstwafels met wat jam nog extra

3 zakken witte rijst = 300 gram carbs

Cornflakes, bananen. Cranberry juice met Waxy maize intra workout. Dikt snel aan zo

Meal 4
Marvinnen op en top :roflol:

• #6.391
Niet in m'n eigen gym getraind dus niks volgens programma. Ga overigens de hele week niks meer volgens programma doen, gewoon wat pompen. Kleine fb gedaan met @Zeenius

Alles rond de 2-5 setjes met 8-15 reps.

unilateral pulldown
incline bench machine
machine row
hacksquat
unilateral machine ohp
face pull
alternating db curl
tricep pushdown

[afbeelding niet meer beschikbaar]
86007ac9b3f9212a00b48869f4f36137.png

Vandaag 1994kcal 100c 68v 233p
Morgen 1900kcal 90c 80v 180p

Tonijn/kip/rund met light saus.

3 zakken witte rijst = 300 gram carbs

Cornflakes, bananen. Cranberry juice met Waxy maize intra workout. Dikt snel aan zo

Ik reken het goed!

Rijstwafels met jam of honing is ook een idee :D

Dit. Van die mierzoete aardbeien yoghurt met muesli dat hakt er wel in qua carbs en het is goed te eten ook. Dextrojuice sippen de hele dag.

Ik ben nog steeds een beetje aan het tweaken, thanks voor de tips maar liquid carbs ga ik zeker niet doen. Dat vind ik echt zonde. Snoep heb ik geschrapt want dat is mij veelte weinig volume voor wat je krijgt.

pre workout meal wordt relatief klein, en dan +-550g carbs post workout. Waarschijnlijk wat krentenbollen en jam/vruchtenhagel rijstwafels er bij ipv snoep.

• #6.399
Man qua honger is het uit te houden maar ik voel me echt lethargisch as fuaaaark. Net 160g tartaar, 225g groentemix, 80g champignon, 150g veldslamix, 10g ketjap, 35g kaas en 30g ketchup op en een blik monster. Voel me nu alweer een stuk beter. Zonet weer even een fullbody gedraaid. Morgen klein ontbijt van rijstwafel/fruit en dan naar de gym om even de pomp te chasen. Daarna begint het geweld :heart:

45 deg leg press laatste set dropset
low row machine laatste set myo reps
flat db press
side raise machine
hamstring curl
overhead cable extension
hammer curl

Straks nog een keer die tartaar groente kaas meal, bak kwark met fruit en 50g chocolade. Macros voor vandaag zullen dan zo zijn:
1875 kcal 95c 75v 190p

Van m'n coach moet ik maandag een "shitload" meal pre workout nemen. Iets met moderate carbs en high sodium. Hij stelde subway voor maar dat kan ik hier niet krijgen. Iemand anders zei kapsalon wat wel ok klinkt maar not sure, ik stel dat sowieso even bij hem voor. Jullie nog ideeen?

Flauw van mij om dat te posten in je laatste cutdagen :o
Ik zie hacksquat ook als prima compound btw
Erg flauw!!
Het is jammer dat wij geen hack squat hebben, zou hem ook preferen boven de squat
Same, heerlijke oefening. Maximale leg development zonder te hoeven denken aan core/houding etc.

Ik zeg pizza
Of kfc of röti als je daarvan houdt

Terug
Naar boven