AndroidHealthClinic

Hoxyz - Reversing out of the ecto zone.

Is dr een reden waarom jij rijstwafels/crackers boven brood verkiest? Minder kcals, brood niet lekker?

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.563
Waardeer een stuk biefstuk toch meer op me bord

Van mij hoeft ie dan net niet meer weg te kunnen lopen :roflol:
Lekker rood.... :o
Met gebakken champignons erbij .... toch wat groente ;)
Eens, maar elke dag biefstuk is ook wat duur :emo:
Is dr een reden waarom jij rijstwafels/crackers boven brood verkiest? Minder kcals, brood niet lekker?
Ik zou graag brood eten, maar ik kan met rijstwafels bijna het dubbele aan volume eten

Ik zou anders niet meer zonder mijn dagelijkse porties veggies kunnen (middag en avond). Lekkah!
Ik eet ook wel groente hoor. Tot 150g per keer vind ik het ook nog wel lekker..maar moet er niet aan denken om per maaltijd 300g weg te duwen.

Ik eet ook wel groente hoor. Tot 150g per keer vind ik het ook nog wel lekker..maar moet er niet aan denken om per maaltijd 300g weg te duwen.
150gr per maaltijd is perfect te doen idd, liever 2x per dag die hoeveelheid dan in één keer 300 gram --> ik ben namelijk geen konijn :roflol:

Als je slecht tegen honger kan en een totaal gebrek aan zelfdiscipline hebt, zoals ik, blijft er niet veel over.
Of liters cola 0 of bergen caloriearm voedsel.

Zo meteen op het menu: kabeljauw met rijst, wortelen en spinazie. 400g groentjes in totaal :eating:

• #6.574
Groente qoute blablabla, appreciate the slowchat :heart:

Ronde 2, pre tren even powernapje gedaan want was ineens kapot moe na m'n dinner. En m'n dinne bestond uit kip/groente/rijst, dus niet eens sugarcrash!!!!

arnold press
4x10x24kg pr laatste reps fuuucking zwaar. Vanaf set 2/3 krijg ik ook belachelijke pomp wat resulteert in dat ik lang moet rusten.

Cable flyes
4x15x25,5kg ook gore pomp en laatste reps zwaar

lat pulldown
4x12x47kg vier setjes gedaan ipv 3

bayesian hammer curl // db side raise
3x14x24kg // 3x15x8kg side raise stond niet op m'n programma, maar delts gotta grow goddamnit.

250kcal loopband want iets teveel gegeten.
Vandaag veelte hoog in eiwit, maar had wat xxl protonbar samples die me zo zielig aankeken :(
0a8697a665820e648df9fd5b5cc85445.png

Meal 4 = ontbijt. 2 = post workout 1, 6 = snack tussen post en diner in, 2 = dinner, 3 = post workout 2, en 5 is avondsnack.

• #6.575
Fasted ochtend training. Gewoon volgens schema, alleen leg press geskipped aangezien ik zieke doms in m'n benen heb. Morgen rustdag... denk ik.

bench
4x5x96kg

unilateral cable row
4x14x24kg

calf jumps
4x12x145kg heavy

bayesian side raise
3x16x11kg

overhead cable extension
3x15x44,5kg

db preacher curl
4x10x12kg
7f07431c6d2da0b5b00e1ab9ced192f8.png

Wat is nou voor jou het grote verschil sinds jij een coach heb? Wat jou heeft doen beslissen dat jendit echt wou?
Je ging toch al aardig goed zonder coach?

• #6.577
Wat is nou voor jou het grote verschil sinds jij een coach heb? Wat jou heeft doen beslissen dat jendit echt wou?
Je ging toch al aardig goed zonder coach?
Ik wou al tijden bij bell coaching maar het bedrag stond me toch tegen. Ik kan het prima zelf, maar een coach is echt een stok achter de deur. Je wilt hem niet teleur stellen. Daarbij komend wou ik graag fullbody trainen, maar had ik geen idee hoe ik dat 5/6x per week zou moeten doen. In deze post heb ik het mooi beschreven.

Benen en kuiten gaan trouwens ook prima, mag nog wel een hoop massa op tho.
d36d37ee7001c351a8db8b626be99011.png

Ik wou al tijden bij bell coaching maar het bedrag stond me toch tegen. Ik kan het prima zelf, maar een coach is echt een stok achter de deur. Je wilt hem niet teleur stellen. Daarbij komend wou ik graag fullbody trainen, maar had ik geen idee hoe ik dat 5/6x per week zou moeten doen. In deze post heb ik het mooi beschreven.

Benen en kuiten gaan trouwens ook prima, mag nog wel een hoop massa op tho.
d36d37ee7001c351a8db8b626be99011.png

Duidelijk bro, is ook wel te zien aan je progressie. Hebber zelf ook aan gedacht, maar vond t niet worth it (yet)

• #6.579
Rustdag vandaag, wel even naar de gym geweest voor 45 min loopband. Dit wordt de eerste rustdag sinds bulk dat ik me ook daadwerkelijk aan m'n rustdag kcal ga houden :emo:
647d7fb0dc3b6f269829856fba610e48.png

Duidelijk bro, is ook wel te zien aan je progressie. Hebber zelf ook aan gedacht, maar vond t niet worth it (yet)
Zou het gewoon doen als je twijfelt. Je verliest wellicht wat centen maar je haalt er wel knowledge/motivatie uit.

Bak je die eerste meal?

Maak je die dan elke morgen elke dag van de week?

Terug
Naar boven