XXL Nutrition

Hoxyz - Reversing out of the ecto zone.

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.581
Bak je die eerste meal?

Maak je die dan elke morgen elke dag van de week?
Tuurlijk bak ik die :p Eet jij eieren rauw dan? En nee, deze meal eet ik alleen op dagen wanneer ik weinig kcal heb omdat het redelijk wat volume geeft. Bij meal 4 mix ik alles in een bak en voeg ik nog 300ml water, zoetstof, koekkruiden en flavourdrops toe. Roeren en dan uren in de koelkast. Door de psylium husk wordt het weer stijf en heb je ipv 500ml, 800ml kwark aan volume.

Tuurlijk bak ik die :p Eet jij eieren rauw dan? En nee, deze meal eet ik alleen op dagen wanneer ik weinig kcal heb omdat het redelijk wat volume geeft. Bij meal 4 mix ik alles in een bak en voeg ik nog 300ml water, zoetstof, koekkruiden en flavourdrops toe. Roeren en dan uren in de koelkast. Door de psylium husk wordt het weer stijf en heb je ipv 500ml, 800ml kwark aan volume.
Ik bak die ook:P maar ik de ochtend heb ik niet altijd tijd/ vindk die 20minuten extra slaap belangrijker.

• #6.584
Ik bak die ook:P maar ik de ochtend heb ik niet altijd tijd/ vindk die 20minuten extra slaap belangrijker.
Ik ontbijt sowieso niet. Op werkdagen word ik 07:45 wakker en eet ik 12:30 m'n eerste maaltijd, 5 rijstwafels, 5 crackers met kipfilet. Vandaag was ik 10:00 wakker, 12:00 gym en zonet om 14:45 eerste maaltijd gegeten. Met daar bij twee liter limonade om vol te raken :emo:
Gooi alles in de blender in de ochtend, want meer slaap :P
:roflol:

• #6.585
Gister de eerste keer dat ik me aan m'n rustdag kcal heb gehouden, resultaat; kilo zwaarder :thinking: Efin, makkelijkste training van rotatie deze week. Prima begin van de week dus.

rdl
4x8x142,5kg ez

db butterfly raise
4x10x12kg pittig

chest press
had unilateraal geprogrameerd, maar voel m'n borst veel meer werken met bilateraal. Switchen dus
4x12x71kg

leg extension
4x14x77kg

unilateral cable pulldown
moest v grip pulldown doen, maar de goeie kabel was kapot
2x15x*
2x12x*
10x*
8x*

db rear delt raise
moest unilateral face rope pull doen, maar again goeie kabel kapot
2x6kg
2x15x8kg
2x15x7kg

unilateral pushdown
15x22kg
12x22kg
13x22kg

unilateral wide cable shrug // db side raise
3x12x50kg 3x15x6kg

cable crunch
3x15x*

15 min loopband
20 min zonnenbank, brah.

En voeding vandaag, exclusief koffiekoekje, paar druiven en stuk of 10 dropjes.
00c198e871ecd3b427add9bcd4a48cc4.png

Meal 4 en 5 samen.

M'n daily goal is 3100 kcal, maar heb sinds kort een fitbit en die adjust kcal in myfitnesspal. Your daily goal moet dus - 160 kcal zijn.

• #6.587
  • #6.588
De dag die ik het meest haat van m'n rotatie omdat het eerste deel zo pokke zwaar is. Vrijdag weer, maar dan ben ik vrij en split ik hem weer over am + pm train denk ik.

squat
4x6x130kg 6 reps beginnen zwaar te worden :emo:

lat pulldown
3x12x48kg

arnold press
4x10x25kg laatste reps kwamen echt uit m'n tenen

unilateral seated smith calf raise
4x15x68,5kg

cable flyes
4x15x26kg laatste reps ook pittig. Wellicht soon switchen naar incline cable flyes liggend op een bankje, of bayesian flyes.

leg curl
4x12x60kg

cable upright row
4x13x46,5kg

bayesian hammer curl
3x14x16.25kg

Voeding vandaag, exclusief maar een druif!!! Ben je trots? @Zeenius
2d944839a50ada385c3a1cdbc0d5678b.png

En exclusief wat slimpie limonade en cola hier en daar. Is allemaal light maar telt wel op tot een paar tiental kcal.

Toch maar wel de MP pindakaas aan het opmaken?

• #6.590
Toch maar wel de MP pindakaas aan het opmaken?
Haha ja vind het zonde om weg te gooien. Morgen weer zo'n 90g dus zit wel rap tempo in :D Met wat pink/zeezout of koekkruiden er over is het nog prima te doen. Het enige irritante vind ik dat je voor 10g zo weinig volume hebt omdat er extreem veel nootjes in zitten.

Haha ja vind het zonde om weg te gooien. Morgen weer zo'n 90g dus zit wel rap tempo in :D Met wat pink/zeezout of koekkruiden er over is het nog prima te doen. Het enige irritante vind ik dat je voor 10g zo weinig volume hebt omdat er extreem veel nootjes in zitten.

Dat laatste is wel jammer dan inderdaad. Volgende keer gewoon pot vd pindakaaswinkel en/of AH naturel 100% kopen imo.

Dat laatste is wel jammer dan inderdaad. Volgende keer gewoon pot vd pindakaaswinkel en/of AH naturel 100% kopen imo.
Brrrr, @wovano had die AH naturel 100% voor me gekocht. Onder het mom van: eens iets anders dan je eeuwige calvé. Echt extreem plakkerig als je die straight out of the jar eet. :vomit:

Brrrr, @wovano had die AH naturel 100% voor me gekocht. Onder het mom van: eens iets anders dan je eeuwige calvé. Echt extreem plakkerig als je die straight out of the jar eet. :vomit:
Huh? Ik vind die juist super lekker! My favorite pb :heart:

@Skatermarvin: de 100% pindakaas van ah is de ideale keuze voor een pb challenge. Bestaat in 350g, maar als je echt eens zot wil doen: ga dan meteen voor de 600g pot. En je kan nog kiezen uit smooth of crunchy ook. Choices choices! :D

@Skatermarvin: de 100% pindakaas van ah is de ideale keuze voor een pb challenge. Bestaat in 350g, maar als je echt eens zot wil doen: ga dan meteen voor de 600g pot. En je kan nog kiezen uit smooth of crunchy ook. Choices choices! :D
Plakbek gegarandeerd:haha:
Geef mij maar Calvé pindakaas. Crunchy natuurlijk:grinny:

Blackfriday de Crunchy pindakaas van XXL besteld... Zeker aan te raden! Goedkoper en ik vind m lekkerder dan de 100% van AH. (Bevat 99% Pinda's en 1% zout)

• #6.599
Yep denk dat de volgende iets van de pindakaaswinkel wordt.

Plakbek gegarandeerd:haha:
Geef mij maar Calvé pindakaas. Crunchy natuurlijk:grinny:

Inderdaad, plakbek en je gehemelte die aan je tong plakt :D me like!

Op 3100 kcal ga ik zeker geen pindakaas lepelen uit de pot. Dat zijn dingen die ik pas zou doen als ik 5k+ kcal moest eten. Ik heb nu al moeite met honger dus zou dat echt absurd zonde vinden.

Blackfriday de Crunchy pindakaas van XXL besteld... Zeker aan te raden! Goedkoper en ik vind m lekkerder dan de 100% van AH. (Bevat 99% Pinda's en 1% zout)
Die is erg goedkoop inderdaad. Hoe zit het qua smeren, is het heel brokkerig?

Fotos van de XXL Pindakaas:

PB2.jpg

PB1.jpg

Terug
Naar boven