- Waardering
- 39.175
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 6%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het is nog waar ook

We in this together

Liever magere eetlust dan exterme eetlust. Tot een bepaald kcal aantal is het nog relatief easy.Toch wel lucky dat ik zonder iets te tracken best goede controle heb over mijn BW.
Alleen ik compenseer dat dan weer met ecto arm genetics en zeer matige eetlust.
Danku dankuHnnng! Shape nog nice man! Goede tuinslang op je bicep![]()
Ik denk ook wel dat dit voor mij geldt. En met mij een heleboel anderen hehehe.![]()

Was het maar zo'n feest.
Delayed onset muscle soreness
Lekker bezig gap!Lekker dagje wel. Heb wel echt DOMS door m'n hele lichaam, terwijl ik dit in de cut nooit had?
Romanian deadlift
4x8x145kg
Db butterfly raise
4x10x12,5kg
Chest press
3x12x72kg laatste goor, wel dikke pomp
Leg extension
4x14x78kg
V grip pulldown
4x14x96kg
Unilateral seated calf raise
Halverwege kwam ik er achter dat ik deze morgen hoorde te doen, ah well scheelt morgen weer tijd.
3x15x69kg setje minder
Unilateral rope pushdown
2x15x23kg
12x23kg
Unilateral rope pulls
3x12x28kg setje minder
Unilateral cable wide shrug
3x12x51kg pijn want hele upperback soar.
35 min loopband, stiekem wel trots dat ik het vol houd in de bulk
Post workout gifje
[afbeelding niet meer beschikbaar]
En voeding vandaag, had cravings naar wat hnnnnnnnnnngs @ meal 4
![]()
We in this together
Liever magere eetlust dan exterme eetlust. Tot een bepaald kcal aantal is het nog relatief easy.
Danku danku
Was het maar zo'n feest.
PS. Dikke schouders zeg.Kut van de DOMS. Ik heb er wel tijdens het cutten last van... Meestal heb ik echt net geen spierpijn meer aan de spiergroepen die ik die dag wil gaan trainen.en dan begint de ellende weer opnieuw.

Thanks bro
Nice, ben benieuwd. Ik ga hem ook weer maken op m'n rustdagen haha.Lekker bezig gap!
Heb ook je recept van kwark met psyllium en water gestolen, vannacht tijdens nachtdienst ff proberen!

Kut van de DOMS. Ik heb er wel tijdens het cutten last van... Meestal heb ik echt net geen spierpijn meer aan de spiergroepen die ik die dag wil gaan trainen.en dan begint de ellende weer opnieuw.
Die ellende heb je elke dag als je fullbody traint

Mwhoa als je zes keer per week fullbody traint is het niet heel lekker. Eerste dag van bulk was ik 76kg na 1200kcal dag. Gister 79,5kg.Lekker toch spierpijn
Hoeveel kg ben je al aangekomen? Blijft goed droog zo te zien!
Dankuuu
De reden dat ik niet fullbody train hahahaha

Ga vandaag ook lekker push doen en vanavond pull denk ik. En dan hou ik het voor gezien voor deze week. Benen zijn echt gaar.
Kilo of 110 op procentje of 8 is wel het goalBepaald doel nog qua gewicht waarop je wilt uitkomen?
. Maar nee, gewoon "slow en steady" bulken, voor zover ik dat kan.
Poehh zou weg kwijnen man