MuscleMeat

Hoxyz - Reversing out of the ecto zone.

Wat is die quick add 1 serving 50cals nou? Ik dacht saus maar ik zie dat je remia wel toevoegd

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.644
Wat is die quick add 1 serving 50cals nou? Ik dacht saus maar ik zie dat je remia wel toevoegd
Op werkdagen is dat sla/komkommer/mosterd wat ik op m’n crackers smeer. En op rustdagen heb ik het voor light drinken staan. Ik drink relatief veel energy, slimpie en cola wat onder de streep ook optelt

Laatst bewerkt:
Toch wel jaloers op je vetpercentage, hard man! Wat zijn momenteel je doelen (even geen zin om alle pagina’s door te spitten) bulk of..?

• #6.650
Gefeliciteerd ouwe:hb:

:birthday:

Ook hier dan maar gefeliciteerd kerel!:woot:

• #6.654
Afgelopen weekend echt veelte veel binges gehad. Gister met toppunt rond de 10k kcal denk ik. Normaal is m'n rusthartslag rond de 55 en nu al sinds gisteravond 100 :roflol: Vandaag op m'n verjaardag op de blaren zitten en 1800 kcal de hele week. Want komend weekend wordt ook een cheatweekend.

Ook hier dan maar gefeliciteerd kerel!:woot:
Thanks lui.

Gefeliciteerd!!

Ik denk niet dat je vetpercentage drastisch gestegen is of wel? Anders zou ik niet meer dan 1-2 dagen compenseren om wellicht het vocht even eraf te krijgen, maar als je nu de hele week op 1800 gaat zitten streef je je doel van massa bouwen weer voorbij. Doet me een beetje denken aan Marvinnen dan :o

10.000, sterk.

Gefeliciteerd ook!

Afgelopen weekend echt veelte veel binges gehad. Gister met toppunt rond de 10k kcal denk ik. Normaal is m'n rusthartslag rond de 55 en nu al sinds gisteravond 100 :roflol: Vandaag op m'n verjaardag op de blaren zitten en 1800 kcal de hele week. Want komend weekend wordt ook een cheatweekend.
....and so it begins!:marvin:

Ik denk niet dat je vetpercentage drastisch gestegen is of wel? Anders zou ik niet meer dan 1-2 dagen compenseren om wellicht het vocht even eraf te krijgen, maar als je nu de hele week op 1800 gaat zitten streef je je doel van massa bouwen weer voorbij. Doet me een beetje denken aan Marvinnen dan :o
I see it...

Gefeliciteerd!

• #6.660
Thanks faam
Weet niet zo goed, heb van donderdag tot gister echt extreem veel gegeten. Alles wat los en vast zat, komend weekend ga ik met z naar eindhoven en dan pannenkoeken ontbijten, sushi, snakepit en happy italy. En dan komt er ongetwijfeld nog meer shit bij. Heb gewoon het gevoel dat ik binnen no time weer dik ben zo.
10.000, sterk.

Gefeliciteerd ook!
Danku
....and so it begins!
:marvin:

I see it...
:emo:
Thanks

Terug
Naar boven