Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Danku allemaal
Jep op het feest beweeg ik ook wel een hoop, maar aangezien ik afgelopen weekend ook een shitoad heb gegeten wil ik wat meer compenseren, maar ik bekijk het nog wel ffHappy birthday
Ik zelf zal proberen op zo'n dag met pannenkoeken, ayce etc één meal te kiezen waarbij je vol kan gaan.
De andere meals normaal houden qua hoeveelheden zodat het geen 24 uurse ayce wordt.
En bij festival heb je toch veel beweging? Gewoon dag erna nog een stuk gaan lopen en wat compenseren en dan zou ik het wel genoeg vinden.
Haha na een feest kan ik raar genoeg goed schranzen.
WelkomGefeliciteerd, interessant log om te volgen met je fullbody schema.

Hmm voornamenlijk gebinged op protein bars/cookies lol. Ik heb ooit een shitload gekocht in de aanbieding en heb die op m'n kamer staan. Denk stuk of 40 afgelopen weekend gegeten. Daarnaast wat dropjes, rijstwafels, m&ms, toblerone en god knows wat meer.Gefeliciteerd pik.
Nu ben ik trouwens wel heel benieuwd hoe je die 10K kcals hebt binnengekregen(Fastfood neem ik aan?)
Mwhoa, in een sitting kan ik vrij hard door eten zonder uberhaupt vol te zittenIdd, 10k lijkt me wel heel veel voor een dagje schransen, gefeliciteerd!!

Moet zeggen nu ik van wekenlang dagelijks naar de gym, maar drie rustdagen ging had ik vandaag eigenlijk ook niet zo zin om te trainen. Ook omdat ik een squat training moest doen, wou eigenlijk de squats skippen maar dacht even; zyzz zou ze ook gewoon doen. Enfin, hier kom de tren
dus heb met open lever belt gesquat.Thanks bro, het waren er zelfs drie.Gefeliciteerd man!
2rustdagen na elkaar is helemaal niet erg, geniet er maar van![]()
Thanks roy!
Holy shit! Welke proteinbars kun jij op AYCE'en?Hmm voornamenlijk gebinged op protein bars/cookies lol. Ik heb ooit een shitload gekocht in de aanbieding en heb die op m'n kamer staan. Denk stuk of 40 afgelopen weekend gegeten. Daarnaast wat dropjes, rijstwafels, m&ms, toblerone en god knows wat meer.
Goeie vraag.Wil ik ook wel eens weten. Die dingen kosten een fortuin