Fitness Seller

Hoxyz - Reversing out of the ecto zone.

Gefeliciteerd!

Gefeliciteerd pik. May the gains be with you.

Gefeliciteerd! :hb:

Congratz. :hb:

Congrats bro :hb:

Happy Bday dikke!

Happy birthday :D

Ik zelf zal proberen op zo'n dag met pannenkoeken, ayce etc één meal te kiezen waarbij je vol kan gaan.
De andere meals normaal houden qua hoeveelheden zodat het geen 24 uurse ayce wordt.
En bij festival heb je toch veel beweging? Gewoon dag erna nog een stuk gaan lopen en wat compenseren en dan zou ik het wel genoeg vinden.

na snakepit nog honger :p

Gefeliciteerd, interessant log om te volgen met je fullbody schema.

Gefeliciteerd pik. :birthday:

Nu ben ik trouwens wel heel benieuwd hoe je die 10K kcals hebt binnengekregen :o (Fastfood neem ik aan?)

Idd, 10k lijkt me wel heel veel voor een dagje schransen :p, gefeliciteerd!!

Hip hip hooray; happy b-day :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.673

Gefeliciteerd pik. May the gains be with you.

Danku allemaal
Happy birthday :D

Ik zelf zal proberen op zo'n dag met pannenkoeken, ayce etc één meal te kiezen waarbij je vol kan gaan.
De andere meals normaal houden qua hoeveelheden zodat het geen 24 uurse ayce wordt.
En bij festival heb je toch veel beweging? Gewoon dag erna nog een stuk gaan lopen en wat compenseren en dan zou ik het wel genoeg vinden.
Jep op het feest beweeg ik ook wel een hoop, maar aangezien ik afgelopen weekend ook een shitoad heb gegeten wil ik wat meer compenseren, maar ik bekijk het nog wel ff
Haha na een feest kan ik raar genoeg goed schranzen.
Gefeliciteerd, interessant log om te volgen met je fullbody schema.
Welkom :D
Gefeliciteerd pik. :birthday:

Nu ben ik trouwens wel heel benieuwd hoe je die 10K kcals hebt binnengekregen :o (Fastfood neem ik aan?)
Hmm voornamenlijk gebinged op protein bars/cookies lol. Ik heb ooit een shitload gekocht in de aanbieding en heb die op m'n kamer staan. Denk stuk of 40 afgelopen weekend gegeten. Daarnaast wat dropjes, rijstwafels, m&ms, toblerone en god knows wat meer.
Idd, 10k lijkt me wel heel veel voor een dagje schransen :p, gefeliciteerd!!
Mwhoa, in een sitting kan ik vrij hard door eten zonder uberhaupt vol te zitten
:D

• #6.674
Ik heb vannacht heel weinig geslapen en voel me nog steeds op. Ik plak er nog een rustdagje achteraan. Afgelopen weken zoveel getraind dat ik vast geen gains ga verliezen. Eigenlijk zou ik de kcal van gister wel kunnen gebruiken qua pomp vandaag, maar voel me gewoon niet fit. Voeding vandaag, waar ik me aan ga houden. Had net nog wel de gedachten om verder te gaan met de binge, maar het is goed geweest zo.
f91fce5f5d82edce1b99ce0255cec628.png

Gefeliciteerd man!

2rustdagen na elkaar is helemaal niet erg, geniet er maar van:kiss:

Gefeliciteerd kerel!

• #6.677
Zo, gister lekkere rustdag gehad maar helaas ook weer wat teveel gegeten. It's over now, kop is weer op een goeie plek en heb alle binge voeding van m'n kamer afgehaald. Durfde vannochtend niet op weegschaal tho :p Moet zeggen nu ik van wekenlang dagelijks naar de gym, maar drie rustdagen ging had ik vandaag eigenlijk ook niet zo zin om te trainen. Ook omdat ik een squat training moest doen, wou eigenlijk de squats skippen maar dacht even; zyzz zou ze ook gewoon doen. Enfin, hier kom de tren

squats
zoveel bloat dat m'n belt niet dicht kon :roflol: dus heb met open lever belt gesquat.
4x6x132,5kg wel ez as fuaaaa, kracht gainz

arnold press
4x10x26kg sommige reps heavy maar was te doen

lat pulldown
4x12x49kg moest 3 setjes maar wou iets meer

unilateral seated calf raise
4x15x70kg

hamstring curl
4x12x61kg

bayesian cable fly
4x15x14kg

bayesian hammer curl
3x14x24,5kg

cable upright row
4x13x47kg

Echt smerig vol en absurd harde pomp. Na squats alleen al kon ik niet meer recht lopen door de onderrug pomp.

Voeding vandaag exclusief de gebruikelijke slimpie/cola/monster trace kcals
7f2944c789c3b391622276f58b4e9e65.png

Gefeliciteerd man!

2rustdagen na elkaar is helemaal niet erg, geniet er maar van:kiss:
Thanks bro, het waren er zelfs drie.
Thanks roy!

Squat is Nice, zeker als hij makkelijk was!

Hmm voornamenlijk gebinged op protein bars/cookies lol. Ik heb ooit een shitload gekocht in de aanbieding en heb die op m'n kamer staan. Denk stuk of 40 afgelopen weekend gegeten. Daarnaast wat dropjes, rijstwafels, m&ms, toblerone en god knows wat meer.
Holy shit! Welke proteinbars kun jij op AYCE'en?

Terug
Naar boven