Fitness Seller

Hoxyz - Reversing out of the ecto zone.

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.683
Squat is Nice, zeker als hij makkelijk was!
Thanks g

Holy shit! Welke proteinbars kun jij op AYCE'en?

Goeie vraag.Wil ik ook wel eens weten. Die dingen kosten een fortuin :(

Ja..maar vooral: welk zijn zo lekker dat je er 10.000kcals van op wilt eten?

XXL Crunchy bars? Barebells?

Tweede goeie vraag dus :)
Heb al veel goeds gehoord van barebells, maar heb helaas nog geen eigen ervaring mee
Niet 10k aan alleen protonbars, maar wel een hele boel. b&f smart bars, myprotein cookeis, xxl delicious crunchy en barbells inderdaad.

• #6.686
Lekkah! :meal::meal:
(Afin, denk ik toch want heb er geen één zelf al uitgeprobeerd lol)
Mwhoa zo heel lekker zijn ze niet eens, kauwen voor het leven wel.
Zou anders ongeveer 35 crunchy bars zijn:roflol:
Zaterdag had ik er een stuk of 10/12 op volgens mij. Maar goed ik heb ze allemaal aan @Zeenius gegeven want heb er zeker nog een stuk of 50 over. Ik baal wel enorm van mezelf, maar ben er nu dus gewoon achter dat zodra ik zulke dingen binnen handbereik heb het niet goed gaat. Of ik nou vol zit of niet, ik blijf maar door eten.

Ik baal wel enorm van mezelf, maar ben er nu dus gewoon achter dat zodra ik zulke dingen binnen handbereik heb het niet goed gaat. Of ik nou vol zit of niet, ik blijf maar door eten.
Godver zo herkenbaar dit. Des te knapper vind ik het van mezelf dat de vriezer volstaat met lekkere potten ijs, 50 donuts en nog een zak met chips/koekjes/chocolade in de garage en ik er vanaf blijf. Was normaal gezien allang gesneuveld. Wel erg genoeg dat die zak uit het zicht in de garage moet staan eigenlijk :o

• #6.688
Godver zo herkenbaar dit. Des te knapper vind ik het van mezelf dat de vriezer volstaat met lekkere potten ijs, 50 donuts en nog een zak met chips/koekjes/chocolade in de garage en ik er vanaf blijf. Was normaal gezien allang gesneuveld. Wel erg genoeg dat die zak uit het zicht in de garage moet staan eigenlijk :o
Ik had ze m'n hele cut ook gewoon op m'n kamer staan, toen ging het ook goed. Maar dat is gewoon een stukje mindset denk ik, tijdens een bulk care je er gewoon minder om blijkbaar. Maar goed, aldoende leert men... met hier en daar wat meer vet.

Met jouw ecto body die je nu hebt kan je het hebben. :p

goed gekniebuigd!

Godver die lading aan bars, ik binge meestal grote pakken rotzooi omdat die iig nog goedkoop zijn en alleen groot in te slaan:roflol:

• #6.692
Belachelijk kut geslapen vannacht, weinig energie maar goed.

bench
5x98,5kg ez dus maar iet smeer
3x5x100kg
3e setje, was zwaarder dan hoorde omdat opa spotter niet kan uittillen. Kont blijft wel redelijk op bankje tho :D

unilateral cable row
2x14x26kg
14x33kg misload
9x29kg

unilateral leg press
4x12x100kg t*fus zwaar, ook echt helemaal buitenadem

overhead extension
4x15x46,5kg

bayesian side raise
3x15x11,5kg

alternating db curl
12x12kg
8x16kg
10x14kg
12x14kg

Met jouw ecto body die je nu hebt kan je het hebben. :p
Mwhoa, zoveel eten is nergens goed voor. En zo lean ben ik nooit geweest, en nu al helemaal niet meer.
Dankjewel vriend
Godver die lading aan bars, ik binge meestal grote pakken rotzooi omdat die iig nog goedkoop zijn en alleen groot in te slaan:roflol:
Heb genoeg guap g

Overhead extention met een db?

Thanks g

Niet 10k aan alleen protonbars, maar wel een hele boel. b&f smart bars, myprotein cookeis, xxl delicious crunchy en barbells inderdaad.
Toevallig ook de myprotein lean cookie (white chocolate en cranberry) geprobeerd? Is momenteel een actie van op de site....

• #6.696
  • #6.698
Even snelle train uit werk, dit was het dan ook voor geprogrameerde trainingen deze week. Morgen even een random fullbody met @Zeenius en dan een weekendje Eindhoven/Snakepit. Zaterdag sushi eten met @Zeenius @VinnieVince @Shadow Project en aanhang, en dan savonds snakepit hnnnnnnnnnnnng

v grip pulldown
4x14x97kg

db butterfly raise
3x10x13kg moeilijk irritante pomp

chest press
3x12x73,5kg

rdl
4x8x150kg pr

unilateral pushdown
2x15x23,5kg
12x23,5kg

unilateral rope pulls
4x12x28,5kg

cable wide shrug
3x12x52kg

leg extension // knee raise
4x14x79kg // 4x10xbw

Toch nog ergens sterk :(

Even snelle train uit werk, dit was het dan ook voor geprogrameerde trainingen deze week. Morgen even een random fullbody met @Zeenius en dan een weekendje Eindhoven/Snakepit. Zaterdag sushi eten met @Zeenius @VinnieVince @Shadow Project en aanhang, en dan savonds snakepit hnnnnnnnnnnnng

v grip pulldown
4x14x97kg

db butterfly raise
3x10x13kg moeilijk irritante pomp

chest press
3x12x73,5kg

rdl
4x8x150kg pr

unilateral pushdown
2x15x23,5kg
12x23,5kg

unilateral rope pulls