Fitness Seller

Hoxyz - Reversing out of the ecto zone.

Bij haefland dumbbells tot 70 kg. Goede reden om eens af te komen met Z:D

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.783
Laatst bewerkt:
Sterk man :eek:

Netjes, maar moet je arie niet altijd op het bankje blijven liggen?

Netjes man!

Sterk man. Dat is het dubbele van wat ik bench, hahaha.

Wedstrijdtechnisch wel natuurlijk.

Maar desalnietteplus sterk!:thumbs:

En dan zonder bounce natuurlijk.
Pijn in onderarmen herken ik, althans, waar zit het precies? Ik had vooral last van de brachioradialis, als gevolg van langdurig zwaar trainen. Overbelast dus.

Laatst bewerkt:
  • #6.795
Holy bloat is er eindelijk af na m'n binge weken. Zie heel vaag een soort van abs :roflol:

Wedstrijdtechnisch wel natuurlijk.

Maar desalnietteplus sterk!:thumbs:
Het mooiste is uiteraard om zo dicht mogelijk tegen wedstrijd techniek aan te komen. Maar goed we blijven er aan werken.
Sterk man. Dat is het dubbele van wat ik bench, hahaha.
Zou wat zijn als een vrouw meer zou benchen dan ik
En dan zonder bounce natuurlijk.
Pijn in onderarmen herken ik, althans, waar zit het precies? Ik had vooral last van de brachioradialis, als gevolg van langdurig zwaar trainen. Overbelast dus.
Zo erg is de bounce toch niet? :P

Euhm ja gewoon hele onderarm wat, brachioradialis I guess. Is niet heel storend maar af en toe een steekje.

Is niet overdreven maar wel aanwezig. Maakt ook niets, ging puur over hoe het wedstrijd approved moet zijn.

• #6.797
Voeding vandaag; echt een shitload aan volume zoals jullie zien, maar er zit niks anders op met m'n appetite momenteel. Moet ook nog steeds redelijk wat drinken en IF toe passen om het te laten werken. Vanaf volgende week waarschijnlijk een mini cut, even kijken wat coach van het idee vindt. Meal 4 en 5 samen, en 6 verspreid over de dag.
e3bc64cf7b55f15d7bb77c7c0153852a.png

Is niet overdreven maar wel aanwezig. Maakt ook niets, ging puur over hoe het wedstrijd approved moet zijn.
Yeah daarom, form is nooit perfect maar we blijven oefenen

• #6.798
Vandaag mini cut van start gegaan. 84.7kg

Kon het niet laten om even te kijken wat ik kon op de squat
160kg pr evenaring. Ten tijde van m'n vorige 160kg pr was ik 83,7kg.

170kg 10kg pr

180kg 20kg pr

Diepte kon wellicht iets beter maar boeie, squat altijd al zo omdat het gewoon fijn voelt en toch geen pl ambities heb.

Nice, mooi zo!

Versta wel niet goed waarom je nu al een minicut gaat doen eigenlijk, je kan toch onmogelijk al te vet zijn na zo'n korte bulk periode + feestjes. Zeker met hoe droog je stond na je cut

• #6.800
Nice, mooi zo!

Versta wel niet goed waarom je nu al een minicut gaat doen eigenlijk, je kan toch onmogelijk al te vet zijn na zo'n korte bulk periode + feestjes. Zeker met hoe droog je stond na je cut
Zo extreem veel binges gehad, gewoon geen optimale shape om verder te bulken. In een weekje of 8 bijna tien kilo zwaarder geworden. Abs zijn compleet weg :D

Terug
Naar boven