- Waardering
- 18.834
Hoor 3100 te zitten maar denk afgelopen tijd gemiddeld zo'n 4k helaas. Daarom soon ook weer ff minicut
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoor 3100 te zitten maar denk afgelopen tijd gemiddeld zo'n 4k helaas. Daarom soon ook weer ff minicut
Haal dr maar over :dBij haefland dumbbells tot 70 kg. Goede reden om eens af te komen met Z![]()
Sarcasme of?

Haha thanks dan

Hence not the prettiest.Netjes, maar moet je arie niet altijd op het bankje blijven liggen?
Ja precies, was meer voor mijn eigen idee of ik goed de benchpress uitvoer

Wedstrijdtechnisch wel natuurlijk.Netjes, maar moet je arie niet altijd op het bankje blijven liggen?
Wedstrijdtechnisch wel natuurlijk.
Maar desalnietteplus sterk!![]()

Het mooiste is uiteraard om zo dicht mogelijk tegen wedstrijd techniek aan te komen. Maar goed we blijven er aan werken.Wedstrijdtechnisch wel natuurlijk.
Maar desalnietteplus sterk!![]()
Zou wat zijn als een vrouw meer zou benchen dan ikSterk man. Dat is het dubbele van wat ik bench, hahaha.
Zo erg is de bounce toch niet?En dan zonder bounce natuurlijk.
Pijn in onderarmen herken ik, althans, waar zit het precies? Ik had vooral last van de brachioradialis, als gevolg van langdurig zwaar trainen. Overbelast dus.

Yeah daarom, form is nooit perfect maar we blijven oefenenIs niet overdreven maar wel aanwezig. Maakt ook niets, ging puur over hoe het wedstrijd approved moet zijn.
Zo extreem veel binges gehad, gewoon geen optimale shape om verder te bulken. In een weekje of 8 bijna tien kilo zwaarder geworden. Abs zijn compleet wegNice, mooi zo!
Versta wel niet goed waarom je nu al een minicut gaat doen eigenlijk, je kan toch onmogelijk al te vet zijn na zo'n korte bulk periode + feestjes. Zeker met hoe droog je stond na je cut