Fitness Seller

Hoxyz - Reversing out of the ecto zone.

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.801
Nice, mooi zo!

Versta wel niet goed waarom je nu al een minicut gaat doen eigenlijk, je kan toch onmogelijk al te vet zijn na zo'n korte bulk periode + feestjes. Zeker met hoe droog je stond na je cut
Heb niet echt een duidelijke front foto maar hier is het verschil wel goed te zien..
927d8b13aa71d57d2e9fb41d09391325.png

Dat is wel een verschil ja.

Heb niet echt een duidelijke front foto maar hier is het verschil wel goed te zien..
927d8b13aa71d57d2e9fb41d09391325.png
Je zal nooit zoals links blijven als je er een pak spiermassa Wilt aan plakken.

Maar een minicut kan wel veel goeds doen, hoe lang wil je dat precies doen?

• #6.804
Zal ook wel een pak bloat zijn tho, want heb nog wel aderen op lats/serratus/schouders etc lopen.
Je zal nooit zoals links blijven als je er een pak spiermassa Wilt aan plakken.

Maar een minicut kan wel veel goeds doen, hoe lang wil je dat precies doen?
Jep daar ben ik me van bewust, daarom wil ik hierna ook gewoon maanden lang in een surplus zitten zodat ik een keer echt massa kan pakken. Al heb ik nu ongetwijfeld ook redelijk wat gegained. Ik stelde 8 weken voor bij m'n coach en hij zei 6, dus we gaan het zien. Start op 2800kcal.

Succes!

No worries bro.

Zal ook wel een pak bloat zijn tho, want heb nog wel aderen op lats/serratus/schouders etc lopen.

Jep daar ben ik me van bewust, daarom wil ik hierna ook gewoon maanden lang in een surplus zitten zodat ik een keer echt massa kan pakken. Al heb ik nu ongetwijfeld ook redelijk wat gegained. Ik stelde 8 weken voor bij m'n coach en hij zei 6, dus we gaan het zien. Start op 2800kcal.

Wat vind Richard eigenlijk van de binges? Kan me namelijk voorstellen na zn lange tijd op low kcal te hebben gezeten en dan imo in de bulk nog een steeds schraal kcal aantal te mogen consumeren contstant honger heb nog. Wat weer resulteert in die binges. En dit plausibel je shape ietwat vochtiger maakt. (Overigens geen verwijt naar Richard of jou) Gewoon oprecht benieuwd naar jullie visie hierop.

• #6.808
Thanks bro
Doe ik niet, weet hoe ik moet cutten is er zo weer af.
Wat vind Richard eigenlijk van de binges? Kan me namelijk voorstellen na zn lange tijd op low kcal te hebben gezeten en dan imo in de bulk nog een steeds schraal kcal aantal te mogen consumeren contstant honger heb nog. Wat weer resulteert in die binges. En dit plausibel je shape ietwat vochtiger maakt. (Overigens geen verwijt naar Richard of jou) Gewoon oprecht benieuwd naar jullie visie hierop.
Schraal aantal kcal viel opzich wel mee. Ik ging van +-2100 naar 3100, het is gewoon dat ik een verschrikkelijk hoge appetite heb. Richard is overigens niet m'n coach, Chris wel. Hij steunt me er in en zegt uiteraard dat ik het niet moet doen met wat tips hier en daar maar heb het uiteindelijk toch zelf in de hand. Aan de andere kant vond hij het ook niet heel erg want nu heb ik iig m'n massgain geoptimaliseerd.

Voelde die 170 zo easy dat je bij 180 geen spotter meer nodig had? :p

Netjes man!

Je hebt tenminste iemand die achter je gaat staan mocht het fout gaan :P
Ik moet ook eens laten filmen maar ik vergeet die zooi altijd haha.

Thanks bro

Doe ik niet, weet hoe ik moet cutten is er zo weer af.

Schraal aantal kcal viel opzich wel mee. Ik ging van +-2100 naar 3100, het is gewoon dat ik een verschrikkelijk hoge appetite heb. Richard is overigens niet m'n coach, Chris wel. Hij steunt me er in en zegt uiteraard dat ik het niet moet doen met wat tips hier en daar maar heb het uiteindelijk toch zelf in de hand. Aan de andere kant vond hij het ook niet heel erg want nu heb ik iig m'n massgain geoptimaliseerd.

Ja precies. Nu je trouwens ook 2100 naar 3100 bent gegaan is tich verschil idd van 1000kcal. Ik zat met andere getallen in gedachte. Overigens die Chris is me ook een party sterk bij zijn bodyweight. Volg hem op insta.

1000kcal na een hele diepe cut zijn vaak maar een magere troost:o

Wel beste weightgain gemaakt met 1000kcal extra

• #6.814
Ja precies. Nu je trouwens ook 2100 naar 3100 bent gegaan is tich verschil idd van 1000kcal. Ik zat met andere getallen in gedachte. Overigens die Chris is me ook een party sterk bij zijn bodyweight. Volg hem op insta.
Erg sterk inderdaad
1000kcal na een hele diepe cut zijn vaak maar een magere troost:o

Wel beste weightgain gemaakt met 1000kcal extra
Ik denk dat de dagen waarop ik daadwerkelijk 3100 heb gegeten op twee handen ge tellen zijn geweest. Gemiddelde zal meer tegen de 5k aangezeten gebben..

succes met je mini cut!

Wie houdt er nu niet van een mini-cut!

• #6.819
Duidelijk :roflol::roflol:

Zal mentaal wel deugt gedaan hebben
Mentaal redelijk zwaar ja.
Thanks!
Die mensen he....

Wist niet dat Chris je coach is trouwens! Nu snap ik waar je gains vandaan komen.
Ja ben je het eens met zijn trainingstechnieken?
Wie houdt er nu niet van een mini-cut!
:emo:

Terug
Naar boven