MuscleMeat

Hoxyz - Reversing out of the ecto zone.

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.001
Heb enkel vid gezien maar zo extreem is t niet?
Niet extreem, maar dit was nog relatief easy gewicht. Zal alleen maar slechter worden op hoog gewicht
xxx
aa541302f27f074fb6b82899635f6bf0.png

Strong baardgains.

Beste chest, armen en schouders hebben aandacht nodig.

• #7.004
Fasted met een blik monster en een of andere overdatum pwo in een andere gym getraind. Echt een heerlijke training gehad, was zo vasculair, echt goor gewoon :roflol:

chinup
6xbw
4x5xbw +6kg
6xbw

chest supp row // kuit machine
db rear delt raise // standing calf raise in smith
unilateral pulldown
straight arm pulldown
unilateral cable shrug // knee raise
hammer curl
preacher curl
bb curl myo reps

Dit was na de pullups, einde van de training had ik meerdere aders verticaal over m'n bicep lopen :emo:
03b2477aed026975a9577cc0f68fb972.png

:D
Beste chest, armen en schouders hebben aandacht nodig.
Daarom ben ik ook geswitched naar ppl zodat armen iets meer volume krijgen. Armen lijken bij te trekken maar side delts willen maar niet groeien.

giphy.gif

Gvd kan niet wachten tot ik zelf ook weer veins heb

Mis je nu niet een stok achter de deur nu je geen coaching meer hebt? Misschien zo'n stok op de een of andere manier weer opzoeken?

• #7.010
Mis je nu niet een stok achter de deur nu je geen coaching meer hebt? Misschien zo'n stok op de een of andere manier weer opzoeken?
Mwhoa, tijdens m'n bulk werd ik nog wel gecoached en toen ging het juist fout. Ik heb nu iig geeen binges meer maar hang een beetje rond onderhoud of echt een mini deficit. Vind het wel prima zo, of het is me iig niet meer die 115 euro per maand waard

Zij probeert met juist te laten zien dat ik niet zo autistisch moet bodydildoen en er meer in het leven is :treuren:

Dat je geen coaching meer hebt snap ik maar al te goed. Je hebt zelf ook veel kennis om uit de voeten te komen

Aardig biggy in de spiegel, lekker aan 't eten dus :D

• #7.013
Dat je geen coaching meer hebt snap ik maar al te goed. Je hebt zelf ook veel kennis om uit de voeten te komen
Eerlijk gezegd ook niet heel veel aan gehad, buitenom gewoon een stok achter de deur en m'n droogste shape ooit dan. Niet dat ik er spijt van heb tho. Geld was anders ewl weer opgegaan aan wat anders :p

Aardig biggy in de spiegel, lekker aan 't eten dus :D
Haha ben al een week of 5/6 op onderhoud aan het rondhangen dus valt mee. Maar inderdaad wel redelijk wat gainz gemaakt afgelopen tijd.

Ga je nog kijken voor een andere coach of doe je het voorlopig zonder coaching? Flink wat massa op de benen erbij heb ik het gevoel.

• #7.015
Ga je nog kijken voor een andere coach of doe je het voorlopig zonder coaching? Flink wat massa op de benen erbij heb ik het gevoel.
Denk het niet eerlijk gezegd. Iiig staat m'n hoofd daar momenteel niet naar.

Voor m'n gevoel staan m'n benen qua size al twee jaar stil, iig qua centimeters :emo: Maar zou kunnen dat ik droger ben en meer massa heb dus het gelijk blijft.

Terug
Naar boven