- Waardering
- 18.834
Niet extreem, maar dit was nog relatief easy gewicht. Zal alleen maar slechter worden op hoog gewicht
xxx
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Niet extreem, maar dit was nog relatief easy gewicht. Zal alleen maar slechter worden op hoog gewicht
xxx

Daarom ben ik ook geswitched naar ppl zodat armen iets meer volume krijgen. Armen lijken bij te trekken maar side delts willen maar niet groeien.Beste chest, armen en schouders hebben aandacht nodig.
Zou wel leuk zijn als ik soon weer deze vasculariteit heb wanneer ik m'n cut eens serieus neem![]()
Gvd kan niet wachten tot ik zelf ook weer veins heb

Mwhoa, tijdens m'n bulk werd ik nog wel gecoached en toen ging het juist fout. Ik heb nu iig geeen binges meer maar hang een beetje rond onderhoud of echt een mini deficit. Vind het wel prima zo, of het is me iig niet meer die 115 euro per maand waardMis je nu niet een stok achter de deur nu je geen coaching meer hebt? Misschien zo'n stok op de een of andere manier weer opzoeken?
Zij probeert met juist te laten zien dat ik niet zo autistisch moet bodydildoen en er meer in het leven is

Eerlijk gezegd ook niet heel veel aan gehad, buitenom gewoon een stok achter de deur en m'n droogste shape ooit dan. Niet dat ik er spijt van heb tho. Geld was anders ewl weer opgegaan aan wat andersDat je geen coaching meer hebt snap ik maar al te goed. Je hebt zelf ook veel kennis om uit de voeten te komen

Haha ben al een week of 5/6 op onderhoud aan het rondhangen dus valt mee. Maar inderdaad wel redelijk wat gainz gemaakt afgelopen tijd.
Denk het niet eerlijk gezegd. Iiig staat m'n hoofd daar momenteel niet naar.Ga je nog kijken voor een andere coach of doe je het voorlopig zonder coaching? Flink wat massa op de benen erbij heb ik het gevoel.
Maar zou kunnen dat ik droger ben en meer massa heb dus het gelijk blijft.Zou wel leuk zijn als ik soon weer deze vasculariteit heb wanneer ik m'n cut eens serieus neem
Wat?
Dat hij ook altijd zoveel vaten armen hehe zulke heeft
Dat hij ook altijd zoveel vaten armen hehe zulke heeft
edit: damn @Valandinz was een snellere flauwe plezante dan ik