XXL Nutrition

Hoxyz - Reversing out of the ecto zone.

Waarom die traps zo een enorm hoge reprange?:dunno:

En waarom zou je neck extensions willen doen?:dunno: Stevigere blowjobs ofzo?:gay:

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.182
Waarom die traps zo een enorm hoge reprange?:dunno:

En waarom zou je neck extensions willen doen?:dunno: Stevigere blowjobs ofzo?:gay:
Omdat je tien keer buffer lijkt dan.
maxresdefault.jpg

maxresdefault.jpg

• #7.185
Voeding weer redelijk onder controle, geen binges meer en de meeste nighsweats zijn ook wel gone. Training vooralsnog beetje doen waar ik zin in heb, maar alles krijgt weer een beetje structuur. De keren dat ik dit jaar gesquat heb is op een hand te tellen, dus ben het nu weer aan het opbouwen. Tegenwoordig op flats ipv oly en van extreme narrow stance naar relatief wijd gegaan. Voelt prima allemaal, ziet er nog wat houterig uit maar komt wel weer.

Gewicht is om te janken natuurlijk.

Hoeveel kilo squat zit je nu dan?

Vind je squats dr 10x beter uitzien dan van wat ik me kan herinneren hoe het eruit zag :)

Waarom overgeschakeld naar flats?

Squat ziet er wel goed uit. Frontsquats al geprobeerd?

Squats zien er inderdaad prima uit. Je zakt wel bijzonder snel. Dat kan natuurlijk voorkeur zijn, maar misschien dat je beter kunt bracen en je core strak kunt houden als je wat langzamer zakt.

Waarom heb je je stance veranderd?
Ben namelijk ook nog steeds opzoek naar de beste.

• #7.193
Voor de lui die me nog niet zo lang volgen, dit is hoe m'n 1rm squat er uit zag

Vind je squats dr 10x beter uitzien dan van wat ik me kan herinneren hoe het eruit zag :)
Barpath lijkt een stuk mooier, maar kan zijn door het lage gewicht.

Waarom overgeschakeld naar flats?

Squat ziet er wel goed uit. Frontsquats al geprobeerd?
Was te lui om m'n squatschoenen aan te doen dus dacht probeer het eens op flats wat wel redelijk ging :p
Squats zien er inderdaad prima uit. Je zakt wel bijzonder snel. Dat kan natuurlijk voorkeur zijn, maar misschien dat je beter kunt bracen en je core strak kunt houden als je wat langzamer zakt.
Vind je ja? Voor m'n gevoel ga ik slomotion style, zal eens opletten volgende keer.
Waarom heb je je stance veranderd?
Ben namelijk ook nog steeds opzoek naar de beste.
Voornamelijk omdat ik geen plezier meer haalde uit squatten en het dus een paar maand niet heb gedaan, nu weer rustig oppakken en kijken of een andere manier me ook ligt. Aangezien ik altijd lowbar/close stance heb gesquat.
rpe 2 squats zien er bij bijna iedereen goed uit :p
True that, maar wil even rustig opbouwen voor nu.

Als je maar in de gaten houdt dat je niet te lang aan dezelfde %'s blijft vastklampen obv van deze 160. Dan wordt het te makkelijk :)

• #7.197
Helemaal klaar met dat rond onderhoud hangen, weeg al het hele jaar 82/83kg. Ik ga ga bulken. Deze week even op 3000 kijken wat m'n gewicht doet, zou rond/net boven/net onder onderhoud moeten zijn. Training is pplpp met kuiten en abs om de dag. Zonet push gehad wat bestond uit

bench
4x5x102,5kg ez vanaf hier weer bouwen
laying cable side raise met cuffs
bayesian fly
low incline db press
cable upright row SS db overhead extension
tricep pushdown SS db front raise

Relatief veel schouder volume tegenover borst want die krengen moeten groeien. Front raises kosten geen moeite en geven easy volume/pomp, heb geen zin in presses voor schouder dus vandaar.

Meal 1 12:30
Meal 2 17:30
Meal 3 20:00
meal 4 + 5 21:30
17c93ebb0c2c202a34141580f615df36.png

Als je maar in de gaten houdt dat je niet te lang aan dezelfde %'s blijft vastklampen obv van deze 160. Dan wordt het te makkelijk :)
Yes zal wat sneller progressen dan increment van 1/2,5kg indien easy gaat. Eerst even form hameren.

Eindelijk bulken.

proud

Buckle up, this gonna be good!:burns:

Terug
Naar boven