Fitness Seller

Hoxyz - Reversing out of the ecto zone.

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.741
Om er sneller profijt van te hebben en m’n stash uit te dunnen. Maar than again, dat prikken trek ik niet zo :o dbol wil ik gewoon eens geprobeerd hebben al gaat het met m’n shape niet mooi zijn. Zou volgens mij bij jou geen slecht doen tho:P
Door jouw berichtje zit ik er inderdaad wel over te twijfelen :roflol: Je mag best wat opsturen hehe. Prikken snap ik, npp ofzo ook overwegen maar die frequency gaat me tegen staan.

• #7.742
Prima slaap, zin om te trainen, all good.

Chest supported cable row
96kg x10,10,8,8 vpr
@BB_
Beetje sketchy setup maar it works

Laying cuff side raise
18+1,25kg x 16,15,15,15 vpr

Chest press
77+2,5kg x 12,11,8 pr

lat pulldown
49+# x 12,11,9 pr

Bayesian fly
36kg x 10,8
32kg x 12

Alternating db curl
Unilateral cable overhead extension

pjr pullover geprobeerd maar voelde als een verkapte overhead extension. Ook was het nogal awkward om na de laatste rep de dumbell van me af te krijgen. :roflol: @mucci

Filmpje laadt bij mij niet, ben ik de enige?

Prima slaap, zin om te trainen, all good.

Chest supported cable row
96kg x10,10,8,8 vpr
@BB_
Beetje sketchy setup maar it works

Laying cuff side raise
18+1,25kg x 16,15,15,15 vpr

Chest press
77+2,5kg x 12,11,8 pr

lat pulldown
49+# x 12,11,9 pr

Bayesian fly
36kg x 10,8
32kg x 12

Alternating db curl
Unilateral cable overhead extension

pjr pullover geprobeerd maar voelde als een verkapte overhead extension. Ook was het nogal awkward om na de laatste rep de dumbell van me af te krijgen. :roflol: @mucci

Je gaat me niet vertellen dat je kuurt toch ofz? Meende dat je dat eens had gezegd

Ah doet het nu wel, goei in blauwe legging

• #7.747
Het is ook een verkapte/ hybride vorm van een overhead extension en een pullover, dus je gevoel zat goed 😅 voelde je die niet ENORM hard in die long head? Vind hoger reps hier wel aangenaam.

voor de dumbell te ditchen laat ik hem of vallen, of eerst zakken op m’n borst om dan recht te komen.

• #7.750
Niet veel spannends te vertellen. Log in excel voor mezelf. Trainingen gaan nog exact hetzelfde zonder stagnatie. Progressie gaat ook redelijk, linker foto was halverwege cut op 86,6kg en rechts was vanochtend op 86,6kg. Pak stuk leaner met redelijk wat dikte op traps/delts/armen er bij.
1603400740991.png
1603400754919.png

• #7.751
Long time no see, fysiek van een pannenkoek. Woensdag weer los dus nieuwe skimma. Twijfel alleen over hoe ik push wil indelen. Hoe doen jullie het? Heb momenteel dit. Alles RPE 9-10 dus redelijk laag volume.

Laying cable cuff raise 3x15
Smith incline 2x6-8 1x8+
Db shoulder press 2x6-8
Seated bayesian flys 1x6-8 2x8+
Overhead extension
Rope pushdown

Twijfel om nog een chest press erbij te gooien. Die in onze gym heb ik echt hele goede connectie mee maar ik loop altijd tegen het probleem aan dat ik halverwege te training gewoon geen zin en kracht meer heb om de rest af te maken. Maar dit voelt als zulk laag volume. Zat misschien ook te denken om na flyes dips erin te doen als transitie naar triceps, maar not sure. Thoughts?

Ben momenteel echt heel dik voor m'n gevoel, valt opzich wel mee want ik heb nog prima veins en striations op schouder en quad feather lopen. Maar alles hoopt op rond m'n buik waardoor ik gewoon dik lijk. Plan is om eerst een maand(?) rond de 3500-3800 te zitten (zit ik nu al maanden stabiel op) en hopelijk binnen die maand m'n verloren massa/kracht terug te winnen en daarna cutten denk ik. Dit was een beetje de pre covid volheid/shape die ik had, maar dat zal nog wel even duren tot ik het terug heb. Sinds begin lockdown al stabiel op 90kg. Maar dus wel een stuk minder massa en vet. Vooral benen zijn echt heel veel gekrompen, daar kon ik buiten ook weinig voor doen door m'n blessure helaas.
1621251582735.png

1621251516728.png

Prima fysiek voor de lockdown.

Geen zin en kracht meer, niet zo p*ssy zijn is de oplossing :p.

Long time no see, fysiek van een pannenkoek. Woensdag weer los dus nieuwe skimma. Twijfel alleen over hoe ik push wil indelen. Hoe doen jullie het? Heb momenteel dit. Alles RPE 9-10 dus redelijk laag volume.

Laying cable cuff raise 3x15
Smith incline 2x6-8 1x8+
Db shoulder press 2x6-8
Seated bayesian flys 1x6-8 2x8+
Overhead extension
Rope pushdown

Twijfel om nog een chest press erbij te gooien. Die in onze gym heb ik echt hele goede connectie mee maar ik loop altijd tegen het probleem aan dat ik halverwege te training gewoon geen zin en kracht meer heb om de rest af te maken. Maar dit voelt als zulk laag volume. Zat misschien ook te denken om na flyes dips erin te doen als transitie naar triceps, maar not sure. Thoughts?

Ben momenteel echt heel dik voor m'n gevoel, valt opzich wel mee want ik heb nog prima veins en striations op schouder en quad feather lopen. Maar alles hoopt op rond m'n buik waardoor ik gewoon dik lijk. Plan is om eerst een maand(?) rond de 3500-3800 te zitten (zit ik nu al maanden stabiel op) en hopelijk binnen die maand m'n verloren massa/kracht terug te winnen en daarna cutten denk ik. Dit was een beetje de pre covid volheid/shape die ik had, maar dat zal nog wel even duren tot ik het terug heb. Sinds begin lockdown al stabiel op 90kg. Maar dus wel een stuk minder massa en vet. Vooral benen zijn echt heel veel gekrompen, daar kon ik buiten ook weinig voor doen door m'n blessure helaas.
1621251582735.png

1621251516728.png
Toch wel de beste shape die ik al van je zag. Ziet er goed uit hoor.

Ik zou die fly ditchen en in de plaats de dip doen. Rest ziet er goed uit.

Wat je trouwens ook kan doen is:

Pull
Push
Legs
Arms
Off
Repeat.

Op die manier geef je je armen toch goed aandacht i.p.v af te raffelen. Ook heb je wat meer rust tussen je beentrainingen.

Waarom niet 2 push trainingen dan waarin je in één die chest press verwerkt?

Ik blijf het ook lastig vinden met een push, liefst doe ik gewoon schouders apart

Echte zyzz op de foto’s.
Aangezien je borst je sterke punt is tov je schouders zou ik de nadruk meer op schouders leggen en minder op borst tijdens je push training. Ik vind je rear delt overigens wel vrij dik, maar de zij en voorkant kan wel wat dikker maar kan ook aan de poses/foto liggen.

Pull
Push
Legs
Arms
Off
Repeat.

Op die manier geef je je armen toch goed aandacht i.p.v af te raffelen. Ook heb je wat meer rust tussen je beentrainingen.
Zoiets als dit zou ik ook eerder doen dan een echte push pull legs.

• #7.759

Pull
Push
Legs
Arms
Off
Repeat.

Probleem is een beetje dat m'n gym in het weekend kut openingstijden heeft dus dan wordt de frequentie laag. LB hou ik voorlopig op een keer per week omdat m'n rug het gewoon niet trekt. Armen is een goed puntje, al is dat erg saai. Misschien iets in deze trant
UB
LB
Pull
Push
Armen/delts pompen

Waarom niet 2 push trainingen dan waarin je in één die chest press verwerkt?

Ik blijf het ook lastig vinden met een push, liefst doe ik gewoon schouders apart
Dat is ook een idee inderdaad. Halverwege de training is vaak m'n puff op waardoor armen niet de aandacht krijgen die ze horen. Maar met een traditionele botjebuild split is de frequency weer zo laag. Twee gehele PPL cycles in de week red ik niet op.
Echte zyzz op de foto’s.
Aangezien je borst je sterke punt is tov je schouders zou ik de nadruk meer op schouders leggen en minder op borst tijdens je push training. Ik vind je rear delt overigens wel vrij dik, maar de zij en voorkant kan wel wat dikker maar kan ook aan de poses/foto liggen.
Heb je gelijk in inderdaad. Ik laat die chest press wel voor wat het is en vervang die met een upright row of db side raise zonder echt programmeren maar gewoon pompen denk ik. M'n borst groeit toch wel zonder veel aandacht aan te geven.

Tweede push rotatie dan die incline bb press voor een high incline smith press vervangen.

Als je iets saai vindt om te doen gaat het sowieso niet werken.

Ik vind armen gesuperset trainen wel lekker ben je ook klaar binnen 45 min. Desnoods pak je nog een zwak deel van je schouder er bij(bijv side raises oid.).

Terug
Naar boven