Long time no see, fysiek van een pannenkoek. Woensdag weer los dus nieuwe skimma. Twijfel alleen over hoe ik push wil indelen. Hoe doen jullie het? Heb momenteel dit. Alles RPE 9-10 dus redelijk laag volume.
Laying cable cuff raise 3x15
Smith incline 2x6-8 1x8+
Db shoulder press 2x6-8
Seated bayesian flys 1x6-8 2x8+
Overhead extension
Rope pushdown
Twijfel om nog een chest press erbij te gooien. Die in onze gym heb ik echt hele goede connectie mee maar ik loop altijd tegen het probleem aan dat ik halverwege te training gewoon geen zin en kracht meer heb om de rest af te maken. Maar dit voelt als zulk laag volume. Zat misschien ook te denken om na flyes dips erin te doen als transitie naar triceps, maar not sure. Thoughts?
Ben momenteel echt heel dik voor m'n gevoel, valt opzich wel mee want ik heb nog prima veins en striations op schouder en quad feather lopen. Maar alles hoopt op rond m'n buik waardoor ik gewoon dik lijk. Plan is om eerst een maand(?) rond de 3500-3800 te zitten (zit ik nu al maanden stabiel op) en hopelijk binnen die maand m'n verloren massa/kracht terug te winnen en daarna cutten denk ik. Dit was een beetje de pre covid volheid/shape die ik had, maar dat zal nog wel even duren tot ik het terug heb. Sinds begin lockdown al stabiel op 90kg. Maar dus wel een stuk minder massa en vet. Vooral benen zijn echt heel veel gekrompen, daar kon ik buiten ook weinig voor doen door m'n blessure helaas.