- Waardering
- 18.834
Geen optie tot chest supported t-bar in mijn gym dus dan maar in de kabel. Vind kabel sowieso chill want constante spanning. Wel mogelijkheid tot reguliere t-bar maar rom en angle zuigt daar imo, plus m'n rug kan het wss niet aan.Op die fiets. Klopt, ligt inderdaad aan de katrollen. Net nog Straight-Arm Lat Pulldown gedwoon met 95 kg. De katrol verdeelt het gewicht in twee"en bij die.
Ik dacht aan een Chest-Supported T-Bar Row (dan zit er nl. niet zoveel verschil, enkel wat de T-Bar zelf weegt).
Zal indien mogelijk hem volgende keer wel filmen. Tempo zal iets rond de 0-1-2 zitten, idealiter zou ik de negatief nog iets meer controleren maar wanneer je in pr en rpe 9+ territorium komt is dat haast niet meer te deon. Trek elebogen vrij laag en heb altijd een goeie conectie. M'n gehele oefeningsselectie is gebasseerd op oefeningen waar ik een goeie conectie mee heb.Ik vind bij dat soort Chest-Support oefeningen het ook nog best verschil uitmaken wel tempo je 'm doet, hoe ver je elleboog naar achteren gaat, of je 'm even vasthoudt of niet en MMC. Sinds ik mij focus op het mee bewegen van mijn elleboog omlaag/richting heup in plaats van achter m'n lichaam, voel ik m'n lats beter.
Voorheen deed ik hem unilateraal maar dat wordt op hoge intensiteit teveel draaien van de romp en verlies je de gehele controle. Vandaar nu geswitcht naar bilateraal.

Begin training zuerende koppijn maar dat ebte wel weg.
Wel lang geleden en heb nu wat meer mmc dus wellicht weer eens de kans geven. Wat blast je?