Fitness Seller

Hoxyz - Reversing out of the ecto zone.

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.703
Staat me bij dat het wel een slaperige dip gaf zoveel uur na inname. Dus dat eerder op de dag innemen juist weer kan helpen.
Ik suppleerde het de dagen nadat ik een serotonine releasend middel had gebruikt maar uit gemakzucht en de gestoorde dromen die ik er van kreeg gewoon doorgeslikt. Voor de rest heeft het weinig meerwaarde volgens mij dus ik laat het gewoon staan, thanks anyways.

Die dagen erna is een beetje hulp ervan wel fijn ja

• #7.706
Ik ken het hele mechanisme erachter niet maar volgens mij kan je 5-HTP overdoseren in tegenstelling tot l-tryptofaan en aangezien die beide weer invloed hebben op melatonine en serotonine kan ik me voorstellen dat er iets in m'n systeem niet lekker ging qua 5-HTP > sero/mela conversie.

Ik heb het in ieder geval een paar dagen gedropt en slaap een stukje beter. Kan toeval zijn.

• Like
Waarderingen: Onit
  • #7.707
Mooie snap memorie van 3 jaar geleej. Goeie shreds en massa toen.
1602146952858.png

• #7.708
Gister rustdag gehad. Vandaag schouders en biceps. Echt een insane drive, ik heb in tijden/wellicht nooit zulke goeie trainingen gehad. Ik was ook even vergeten hoe kut het is om relatief diep te cutten, je verandert compleet als persoon, komt trainingen niet door en bent alleen maar op de klok aan het kijken voor wanneer je weer kan eten. Nu ben ik niet meer constant hongerig, goeie drive in de gym, energie in het algemeen, kracht schiet omhoog en zie mezelf groter worden zonder veel vet aan te zetten. So far is dit de beste periode van m'n hele trainingscariere denk ik. Ook een nieuwe overear koptelefoon met noise cancelling binnen gekregen dus hoef geen r**ards meer in m'n gym te horen. :cool:

Cable curl
Beide armen losse pulleys
43+2,5kg x 12,11,10,10 pr

Cuffed y-raise
14+1,25kgf x 15,15,13,13 pr
gore pomp

Straight bar cable curl
Normaal een straight bar aan een pulley met daaraan weer twee handles, alleen alle goeie handles bezet dus nu gewoon straight bar. Bevestig normaliter handles eraan zodat ik kan roteren.
46+1,25kg x 12,10,9 pr

OHP
Belt er weer bijgepakt
3x5x62,5kg vpr

Hammer curl // Machine crunch

Upright row
Deze begint vrij pittig te worden, misschien een vervanging voor zoeken over twee of drie rotaties, not sure welke tho.
50+2,5kg x 12,12,12 pr
36+2,5kg x 20

Face pull
23+3,75kg x 15,15,15

Preacher curl
2 setjes

Voeding exclusief stuk taart
1602180622141.png
Tosti als avondeten want had geen groente meer en geen zin om langs winkel te gaan. Misschien nog wat random carbs bij laatste meal gooien.

Je gaat lekker vriend, trots!

Gister rustdag gehad. Vandaag schouders en biceps. Echt een insane drive, ik heb in tijden/wellicht nooit zulke goeie trainingen gehad. Ik was ook even vergeten hoe kut het is om relatief diep te cutten, je verandert compleet als persoon, komt trainingen niet door en bent alleen maar op de klok aan het kijken voor wanneer je weer kan eten. Nu ben ik niet meer constant hongerig, goeie drive in de gym, energie in het algemeen, kracht schiet omhoog en zie mezelf groter worden zonder veel vet aan te zetten. So far is dit de beste periode van m'n hele trainingscariere denk ik. Ook een nieuwe overear koptelefoon met noise cancelling binnen gekregen dus hoef geen r**ards meer in m'n gym te horen. :cool:

Cable curl
Beide armen losse pulleys
43+2,5kg x 12,11,10,10 pr

Cuffed y-raise
14+1,25kgf x 15,15,13,13 pr
gore pomp

Straight bar cable curl
Normaal een straight bar aan een pulley met daaraan weer twee handles, alleen alle goeie handles bezet dus nu gewoon straight bar. Bevestig normaliter handles eraan zodat ik kan roteren.
46+1,25kg x 12,10,9 pr

OHP
Belt er weer bijgepakt
3x5x62,5kg vpr

Hammer curl // Machine crunch

Upright row
Deze begint vrij pittig te worden, misschien een vervanging voor zoeken over twee of drie rotaties, not sure welke tho.
50+2,5kg x 12,12,12 pr
36+2,5kg x 20

Face pull
23+3,75kg x 15,15,15

Preacher curl
2 setjes

Voeding exclusief stuk taart
1602180622141.png
Tosti als avondeten want had geen groente meer en geen zin om langs winkel te gaan. Misschien nog wat random carbs bij laatste meal gooien.
1 a 2 weken geleden nog aan het zeuren dat het maar niet gaat en nu gaat het fantastisch. Zit je aan de tren? :p

Keep it up though!

Welke headphone?

• #7.712
1 a 2 weken geleden nog aan het zeuren dat het maar niet gaat en nu gaat het fantastisch. Zit je aan de tren? :p

Keep it up though!
Kcal wat opgeschroeft, betere slaap en een dikke pr streak doet wonderen voor mental health. En nee, geen tren. :p
Kwam vorige week een tweakers blog tegen waar zij headphones met noise cancellation vergeleken tot de 160 euro range. Deze was de goedkoopste en kwam volgens hun als beste uit de test. So far erg tevreden, alhoewel had ik wel wat rare geluidjes bij dikke bas tonen. Maar wellicht moet ik even het appje downloaden en met de equilizer spelen.

• #7.713
Vrijdag aka uitslaap dag met als gevolg dat ik hele dag lethargisch ben. Moest me er ff heen slepen maar prima training gehad. Kilo lichter ook out of the blue ondanks zo'n 1500 kcal boven target gister.

Chest supported row
82kg x 13
96kg x 8,9,9 pr

Db overhead extension
Begint wat te zwaar te worden en ook beetje irritatie bij elleboog dus een vervanger zoeken denk ik
16kg x 11,9 vpr
14kg x 13,9

Rdl
60kg x 10,10
Brande best lol, wil het niet pushen want ik weet dat ik hoge intensiteit niet aan kan. Voelt wel gaar omdat het 100kg onder m'n oude werkgewicht is, mja shit happends.

Chest supported pulldown
59kg x 10,10,11 pr

Long rope pushdown
32 + 2,5kg x 12,10,10

Lat prayer
41 + 2,5kg x 10,11,9,8 pr

Back extension
2x

Cable rope overhead
3x

Delts lijken stuikje meer capped te worden.
1602265784009.png

+/- 470c 70v 200p

Extreme hongergevoel uit m'n cut is ook een beetje weg. Krijg voedsel nog prima weg en zou zonder alteveel moeite nog heel wat meer kunnen eten maar vandaag was de eerste keer dat ik geen zin had in oats post workouts (en de extreem opgezette buik die er bij komt kijken). Dus heb de good old cereal + whey maar weer uit de kast gehaald @vntl

Vrijdag aka uitslaap dag met als gevolg dat ik hele dag lethargisch ben. Moest me er ff heen slepen maar prima training gehad. Kilo lichter ook out of the blue ondanks zo'n 1500 kcal boven target gister.

Chest supported row
82kg x 13
96kg x 8,9,9 pr

Db overhead extension
Begint wat te zwaar te worden en ook beetje irritatie bij elleboog dus een vervanger zoeken denk ik
16kg x 11,9 vpr
14kg x 13,9

Rdl
60kg x 10,10
Brande best lol, wil het niet pushen want ik weet dat ik hoge intensiteit niet aan kan. Voelt wel gaar omdat het 100kg onder m'n oude werkgewicht is, mja shit happends.

Chest supported pulldown
59kg x 10,10,11 pr

Long rope pushdown
32 + 2,5kg x 12,10,10

Lat prayer
41 + 2,5kg x 10,11,9,8 pr

Back extension
2x

Cable rope overhead
3x

Delts lijken stuikje meer capped te worden.
1602265784009.png

+/- 470c 70v 200p

Extreme hongergevoel uit m'n cut is ook een beetje weg. Krijg voedsel nog prima weg en zou zonder alteveel moeite nog heel wat meer kunnen eten maar vandaag was de eerste keer dat ik geen zin had in oats post workouts (en de extreem opgezette buik die er bij komt kijken). Dus heb de good old cereal + whey maar weer uit de kast gehaald @vntl
Zelfs dat begint mij nu wat tegen te staan, gaat er nog wel easy in maar niet meer met plezier

• Haha
Waarderingen: Onit
  • #7.715
Zelfs dat begint mij nu wat tegen te staan, gaat er nog wel easy in maar niet meer met plezier
Welke eet je? Ik had zonet een 50/50 mix van die rondjes en cocopops. Als je echt moeite hebt (en geld teveel) kan je voor tressors gaan, heel weinig volume.

WTF, die Chest-Supported Row klinkt echt bizar zwaar, ik pak 'm op 55 kg ofzo en andere oefeningen daarentegen zwaarder. Ligt wellicht aan het apparaat/machine?

• #7.717
WTF, die Chest-Supported Row klinkt echt bizar zwaar, ik pak 'm op 55 kg ofzo en andere oefeningen daarentegen zwaarder. Ligt wellicht aan het apparaat/machine?
Ik doe hem in de kabel. Zoals deze video, alleen dan met een pulley. Ervaring leert dat gewichten op een kabel geen f**k zegt omdat katrollen verschillen per gym. Ik doe bijna geen freeweight oefeningen dus eigenlijk zegt m'n log niet zoveel. :p

En pulldown zo.

• Like
Waarderingen: BB_
Ik doe hem in de kabel. Zoals deze video, alleen dan met een pulley. Ervaring leert dat gewichten op een kabel geen f**k zegt omdat katrollen verschillen per gym. Ik doe geen bijna geen freeweight oefeningen dus eigenlijk zegt m'n log niet zoveel. :p

En pulldown zo.

Op die fiets. Klopt, ligt inderdaad aan de katrollen. Net nog Straight-Arm Lat Pulldown gedwoon met 95 kg. De katrol verdeelt het gewicht in twee"en bij die.

Ik dacht aan een Chest-Supported T-Bar Row (dan zit er nl. niet zoveel verschil, enkel wat de T-Bar zelf weegt).

Ik vind bij dat soort Chest-Support oefeningen het ook nog best verschil uitmaken wel tempo je 'm doet, hoe ver je elleboog naar achteren gaat, of je 'm even vasthoudt of niet en MMC. Sinds ik mij focus op het meer bewegen van mijn elleboog omlaag/richting heup in plaats van achter m'n lichaam, voel ik m'n lats beter.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven